Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2004, 00:24
Bianca16*
Bianca16* is offline
Hallo,

Ik heb besloten hier even een verhaaltje te gaan vertellen Lees het maar gewoon!!!

Ruim twee jaar geleden ging het uit met mn ex na 7 maanden omdat hij zich er om verschillende redenen niet meer voor in kon zetten.
Ik had er heel veel moeite mee en heb er nog zeker een jaar lang heel veel verdriet om gehad.
Eigenlijk wel langer, want pas 4 maanden geleden was ik eindelijk weer geinteresseerd in een andere jongen.
Maar na twee maanden een relatie met hem te hebben gehad kwam ik erachter dat ik toch niet echt verliefd was, ik begon me aan hem te ergeren enz.
Ik maakte het dus uit en dacht er verder niet overna.
Later zette ik alles op een rijtje en ontdekte dat ik het eigenlijk had uitgemaakt omdat hij gewoon qua karakter niet genoeg op mijn ex leek...

De afgelopen twee jaar heb ik bijna geen contact gehad met m'n ex.
Heel af en toe spraken we elkaar op msn, maar meestal kwam dat van mijn kant dus stopte ik daar op een gegeven moment maar mee.

Twee maanden geleden begonnen we weer te praten op msn en het was eindelijk weer eens echt leuk, we hadden gespreksstof en konden lachen en herinneringen ophalen.
Hij belde me zelfs daarna en we hebben toen wel 2 uur aan de telefoon gehangen.
Hij liet me niet merken weer geintereseerd te zijn in me, maar of ik het wilde of niet, ik kreeg weer een beetje hoop.

Een aantal dagen erna besloot ik hem te bellen en gewoon de stoute schoenen aan te doen en te vragen of hij wat met me wilde gaan drinken.
Hij stemde in.
Het werd een gezellige middag, we zijn naar de duinen gegaan, een plekje waar we ook kwamen toen we nog samen waren.
We hebben een beetje liggen praten, maar verder gebeurde er niets.

De dagen en weken erna spraken we elkaar weer regelmatig op msn en belden we elkaar ook zo nu en dan (eens in de week).

Ik begon mezelf erop te betrappen dat ik tegen vriendinnen steeds vaker over hem praatte.
Ik kreeg hem weer niet uit mijn gedachten en besloot maar WEER echt actie te ondernemen.
Diezelfde avond nog op msn zei ik hem dat ik hem wilde zien.
'Dat kan' zei hij heel koel en de volgende avond lagen we weer samen in de duinen met een flesje wijn en een flesje massage-olie.
Hij zoende me en ik wist niet wat me overkwam.
Hij wilde verdergaan, maar ik zei eerst dat ik mezelf daar mee zou kwetsen.
Hij zei me namelijk ook geen relatie meer met me te willen en dat het niet de bedoeling was dat ik weer verliefd op hem zou worden.
Hij wist natuurlijk niet dat het voor mij al te laat was en dat ik dat stiekem al een beetje was...

Toch kwam die avond van het een, het ander.
Het was heel vertrouwd, maar door zijn woorden (geen relatie, niet verliefd worden) heb ik toen ik thuis kwam als een klein kind liggen janken.

We gingen gewoon weer op dezelfde voet verder, af en toe bellen en msnen.
Toen ging ik met vakantie en ben sinds zaterdagmiddag weer thuis.
In mijn vakantie besloot ik alles op alles te zetten.
Ik was vastbesloten hem terug te winnen.

Toen ik hem zaterdagavond/nacht op msn sprak zei hij dat hij alleen thuis was en zich verveelde.
Na even overleggen kwam hij me thuis ophalen en keken we een film bij hem thuis.
Ik kroop lekker tegen hem aan op de bank en we besloten dat ik best wel kon blijven slapen.
Het was zo bizar om weer in zijn huis te zijn na ruim twee jaar.
Weer in zijn bed te liggen, in zijn badkamer te staan enz.
Hij was heel lief voor me en ik kreeg natuurlijk weer hoop.
Hoe kon hij immers zoiets moois als die nacht niet vaker willen en dus gewoon geen relatie willen???

We hebben verder die nacht nog lekker tegen elkaar aan gelegen en elkaar alleen maar in de ogen gekeken en herinneringen opgehaald.
Hij vertelde me wel weer geen zin te hebben om weer gekwetst te worden en dat hij ook echt niet verliefd zou worden.
'Gevoelens kun je immers onderdrukken' zei hij.
's Morgens zette hij me thuis af met de woorden: ik spreek je wel weer.

Die avond sprak ik mijn beste vriend op msn en ik vertelde hem alles.
Hij zei dat ik gewoon moest blijven hopen en dat hij op een gegeven moment echt wel overstag zou gaan en dus wel verliefd op me zou worden en dat hij vast wel weer een relatie met me aan zou gaan.
Ik, optimistisch als ik ben, dacht er ook zo over...

Tot vanavond.
We spraken elkaar weer op msn en ik besloot hem iets te vragen waar ik dus al twee dagen mee in m'n hoofd liep.
Namelijk of hij nu bezig was zijn gevoelens te onderdrukken.
Met andere woorden: als hij zijn gevoel toe zou laten, of hij dan weer verliefd op me zou worden.
Hij antwoordde: 'nee, tot nu toe heb ik dat niet hoeven doen, ik heb je toen in de duinen gezegd dat ik niet meer verliefd op je zou worden en dat is nog steeds zo'
KNAL. Bloedneus. Het deed me pijn dat hij dat zei.
Al mijn hoop in een keer weg.

Nu voel ik me een ongelooflijke naieveling, want toen hij zei: 'dat is nog steeds zo', bedoelde hij toen: het zou nog kunnen gebeuren???
Nee, natuurlijk bedoelde hij dat niet.
Hij hoeft me niet meer voor een relatie, maar ik weet wel dat hij af en toe iets af wil spreken om iets te drinken en meer...

Het enige wat ik wil is bij hem zijn dus nu heb ik een dilemma.
Erop ingaan als hij me wil zien, of als ik het zelf voorstel?
Of er gewoon mee kappen omdat ik mezelf er toch alleen maar mee voor de gek blijf houden?

Ik weet het echt even niet meer.

Mensen die zoiets ook hebben meegemaakt of advies hebben voor me?
Alle opmerkingen zijn welkom!

Sorry voor het lange verhaal, maar ik kon het niet korter uitleggen denk ik...
Oud 06-07-2004, 06:33
Verwijderd
Ik heb alleen 1 opmerking op dit lange verhaal.

Hij houd je aan het lijntje.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 07:12
I-alone
I-alone is offline
Ik heb een beetje in dezelfde situatie gezeten...
Ik zou er mee kappen...Als hij nu al aangeeft niks te willen (en voor mij komt dat over dat hij alleen sex wil, omdat hij je wel wil zien), dan houd ie je idd aan het lijntje.

Je moet voor jezelf nagaan of je dat wil.
Oud 06-07-2004, 08:05
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Zet hem alsjeblieft uit je hoofd voordat je jezelf nog meer pijn doet
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:39
filia dei
filia dei is offline
Ja, ik denk ook dat hij je gewoon gebruikt. Het lijkt erop dat hij het niet seriues meent. Dus dan zou je jezelf blijven kwellen als je op deze manier doorgaat.
Ik denk dat je het beste heel koeltjes tegen 'm kan doen (of al het contact verbreken). Als hij later misschien toch verlieft op je wordt laat hem er dan maar voor vechten. En in de tussentijd gewoon met andere vrienden afspreken. En proberen hem te vergeten ook al is 't moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 12:40
Dzjes
Dzjes is offline
Dat denk ik ook,
hij maakt nu gewoon misbruik van je.. hou er maar zo rap mogelijk mee op, je doet jezelf er alleen maar pijn mee.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 13:54
Verwijderd
Hoop maakt het leven dragelijk, uh?
Toch zou ik het maar afkappen, want hij houdt je -wellicht onbewust- enorm aan het lijntje.
Ik hoop dat het je lukt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 15:04
Myuki
Myuki is offline
nee niet herkenbaar

verder is hij trouwens wel de hele tijd eerlijk geweest Mjah ik zou proberen hem te vergeten

Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 15:07.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 15:44
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Bianca16* schreef op 06-07-2004 @ 01:24 :
*verhaal*
Meisje toch. Hij houdt je inderdaad aan het lijntje. En niet zo'n klein beetje ook niet. Ik ken de situatie en hoe jij je voelt ook, misschien wel als geen ander hier. Hoe dan ook, je moet proberen je over hem heen te zetten (ik weet het, het lijkt nu net of het nooit gaat lukken, maar ooit mindert dat gevoel) en verder gaan. Het is gewoon onterend voor jou zoals hij in feite met je om gaat en het is ronduit betreurend dat jij het toelaat.
Dat vind ik jammer. Want hij is inderdaad toch wel eerlijk tegen je, maar gaat toch verder met je. Dan speelt hij met je gevoelens, dat gaat fout op den duur. En eerlijk gezegd denk ik dat hij niet helemaal weet waar hij mee bezig is, of wat hij aanricht. Je moet proberen afstand te nemen, héél veel afstand. En is het voorbestemd om in elkaars leven te zijn, drijf je vanzelf weer bij elkaar terug. Geloof me.
Oud 06-07-2004, 16:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Myuki schreef op 06-07-2004 @ 16:04 :
nee niet herkenbaar

verder is hij trouwens wel de hele tijd eerlijk geweest Mjah ik zou proberen hem te vergeten
Inderdaad. Hij gebruikt haar niet echt, vind ik. Het is duidelijk dat hij geen relatie (meer) wil en dat heeft-ie zelf ook duidelijk aangegeven.

Maar meisje, vergeet 'm. Hoe moeilijk dat ook is.
Oud 06-07-2004, 16:58
*$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
grl schreef op 06-07-2004 @ 17:03 :
Inderdaad. Hij gebruikt haar niet echt, vind ik. Het is duidelijk dat hij geen relatie (meer) wil en dat heeft-ie zelf ook duidelijk aangegeven.
Hij gebruikt dr wel, hij houdt dr alleen niet aan het lijntje. Maar idd, nokken ermee je sloopt jezelf er alleen maar mee. Hij is duidelijk genoeg geweest denk ik....
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:05
fractuur
fractuur is offline
Hoewel ik de reacties van je ex hier en daar tegenstrijdig vind (nee, ik word niet meer verliefd op je maar als je 's nachts samen bent niet meer doen dan alleen tegen elkaar aankruipen) denk ik toch dat je het zekere voor het onzekere moet doen, en je het moet afkappen. Een goed idee is denk hem gewoon voor je te laten knokken, dat heb je verdient. Hij heeft jou aan het lijntje gehouden, nu pak jij hem even subtiel terug, als het hem dat waard is. Maar ik gok van wel als ik het verhaal zo lees.
Oud 06-07-2004, 17:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*$tylo* schreef op 06-07-2004 @ 17:58 :
Hij gebruikt dr wel, hij houdt dr alleen niet aan het lijntje. Maar idd, nokken ermee je sloopt jezelf er alleen maar mee. Hij is duidelijk genoeg geweest denk ik....
Ik vind dat het dan al snel 'niet gebruiken' wordt hoor. Hij is duidelijk en eerlijk. Zij heeft (teveel) hoop. Tja. Ik begrijp het wel.. maar waar gebruikt hij haar dan voor? Seks? Sure. Maar hij heeft toch duidelijk aangegeven dat het 'm niet om meer gaat.. is het dan nog gebruiken? Ik vind van niet.
Oud 06-07-2004, 21:36
Bianca16*
Bianca16* is offline
Hmm, ja, dit had ik natuurlijk kunnen verwachten, ik zou iedereen ook zo'n advies geven...
Het is alleen zo fucked up moeilijk! Ik weet wel dat het op den duur weer minder zal worden en ik er niet meer zo'n moeite mee zal hebben, maar als ik er de afgelopen twee jaar al zo'n moeite mee heb gehad...?
Het lijkt erop nu weer van voren af aan te beginnen en daar zit ik natuurlijk echt niet op te wachten.

Waarom doet hij nou zo moeilijk!??!
Oud 07-07-2004, 10:15
Sprinkle
Sprinkle is offline
Soms lijken jongens simpele wezens en het andere moment komen ze van een andere planeet.

Na 2 jaar zou ik hem echt proberen te vergeten, geen contact meer met hem opnemen en niet afspreken. Als je hem blijft spreken en zien kom je niet over hem heen.
Oud 07-07-2004, 15:36
Verwijderd
niet herkenbaar + akkoord met iedereen hier boven mij.

zet die kerel uit je hoofd. 't is een loser die van je profiteert.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 10:02
angel-nieke
angel-nieke is offline
haha jah wel herkenbaar...... ook met mijn ex... maar n maatje mee gehad maar toch.... 1 1/2 jaar daarna ook nog wel wat met m gedaan... heb nu een hele lieve vriend maar gisteraaf feest gehad... heel erg met me ex lopen ouwehoeren en kan m gewoon neij vergeten.... maar ach... gaat wel weer over hoop k...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Sprinkle schreef op 07-07-2004 @ 11:15 :
Soms lijken jongens simpele wezens en het andere moment komen ze van een andere planeet.
Het is de Tina niet. Alsof vrouwen zo makkelijk zijn :\
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 21:14
Bianca16*
Bianca16* is offline
ggrrrr! ik word gek! net die ene jongen die ik wil! ngggg!
Oud 08-07-2004, 21:33
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 08-07-2004 @ 11:53 :
Het is de Tina niet. Alsof vrouwen zo makkelijk zijn :\
lees jij de tina dan?
Oud 08-07-2004, 21:36
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
WAAROM VERONTSCHULDIGT IEDEREEN ZICH ALTIJD VOOR EEN LANG VERHAAL???!!!

Lange verhalen zijn leuk, heb ik weer eens wat te doen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 21:42
Bianca16*
Bianca16* is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 08-07-2004 @ 22:36 :
WAAROM VERONTSCHULDIGT IEDEREEN ZICH ALTIJD VOOR EEN LANG VERHAAL???!!!

Lange verhalen zijn leuk, heb ik weer eens wat te doen
haha, oke. Ik heb nog wel meer verhalen om je mee te vervelen hoor
Oud 08-07-2004, 21:49
Red Lion
Red Lion is offline
meisje, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij nu.
bij mij is het nu ongeveer 2 weken geleden dat ik nog iets van hem hoorde, hij deed ook lief tegen me en het is ook een ex en ik wou ook alles doen om hem terug te kregen, maar dat wou hij niet. Ik denk zelfs dat hij een vriendin had. We hebben ook vaak gezoend en gevreeen, ookal wist ik dat hij geen relatie wou. Het is enorm hard om zoiemand uit je hoord te zetten maar het is -vrees ik- de beste manier. Ookal wil je niets liever dan bij hem te zijn, probeer hem uit je hoofd te zetten of je gaat jezelf nog ziek maken.

sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 22:04
Bianca16*
Bianca16* is offline
Citaat:
Red Lion schreef op 08-07-2004 @ 22:49 :
meisje, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij nu.
bij mij is het nu ongeveer 2 weken geleden dat ik nog iets van hem hoorde, hij deed ook lief tegen me en het is ook een ex en ik wou ook alles doen om hem terug te kregen, maar dat wou hij niet. Ik denk zelfs dat hij een vriendin had. We hebben ook vaak gezoend en gevreeen, ookal wist ik dat hij geen relatie wou. Het is enorm hard om zoiemand uit je hoord te zetten maar het is -vrees ik- de beste manier. Ookal wil je niets liever dan bij hem te zijn, probeer hem uit je hoofd te zetten of je gaat jezelf nog ziek maken.

sterkte ermee!
Ja, hetzelfde inderdaad wel... Hoe ga jij er nu mee om? Laat jij nu ook niets meer van je horen? Dat vind ik namelijk altijd zo moeilijk! Ik wil hem constant smsen enz.

Ik voel me er ook zo ongelooflijk lomp over! Normaal ben ik echt wel iemand die alles onder controle heeft dus achteraf voel ik me echt een domme koe als ik dan met hem heb gezoend (enz.) terwijl hij gewoon niet meer wil (als in: relatie).

Oh wat baal ik van mezelf.
Oud 08-07-2004, 22:19
Red Lion
Red Lion is offline
wel , ik heb eigenlijk geen keus.
als ik hem sms laat hij toch niets meer van zich horen, het is dan ook volledig gedaan tss ons want hij gaat naar unief vlgd jaar.
jammer dat t zo moest aflopen. Als je niet wil dat het met jou ook zo rottig afloopt, maak er dan nu een einde aan ofzo, ik denk niet dat hij zal bijdraaien hoor...
X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2004, 22:22
Bianca16*
Bianca16* is offline
zucht, ik weet het, ik weet het, ik weet het! ik wil het alleen niet weten en voel me een zeikerd tegenover alles en iedereen.

Maar goed. vandaag of morgen ben ik hem vergeten Not a problem!
Oud 09-07-2004, 00:01
Red Lion
Red Lion is offline

succes ermee!

xxx
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 09:27
Verwijderd
Aah dit verhaal is creepy herkenbaar

Ik zit ongeveer in hetzelfde dilemma..
Om het kort samen te vatten, is het nou bijna een jaar uit met hem en we hebben dit jaar bij elkaar in de klas gezeten, we zitten in elkaars vriendengroep, we zitten bij elkaar in het tennisteam. Ik zie hem dus overal en nergens.

Als er een feestje is, of als we bij iemand gaan zitten, gaan we altijd 'even weg'. Na afloop heb ik altijd hoop, maar die is altijd vals. Toen zijn we er een tijdje mee gestopt. Maar ik bleeef verliefd... Toen hebbenwe paar maanden echt niet meer gezoend enzo. En toen ging ik met hem een paar dagen naar Wimbledon. Hier hadden we een hotel gehuurd en die nacht.. Tsja..

Na afloop natuurlijk weer helemaal hoop, maar hij zei dat het geen gevolgen had..

En zo blijft het maar doorgaan. Ik blijf er maar intrappen, omdat hij op het moment, als we bijv in bed liggen of als we weg zijn, zoooooo lief is..! En dingen zegt dat hij me terug wil en me zo mist! En de volgende dag zegt ie van, Ja sorry ik weet niet wat ik wil.. En dan zegt ie na een paar dagen: We kunenn er beter mee stoppen..

Kijk, als dit een keer gebeurde: Oke. Maar ik trap er IEDERE keer in! Hoe dom! Als ik het zo teruglees voel ik me ook echt een mongool! Maar ik ben gewoon zo verliefd en ik wil hem zo graag terug! Maar zoals ik nu bezig ben laat ik me gewoon gebruiken!!

(Ik wou het kort samenvatten, maar dat is inderdaad onmogelijk )
..............

Bij jou is dat denk ik hetzelfde. Je denkt, stiekem, hem terug te krijgen door met hem sex te hebben. Je denkt dat hij dan bijdraait en je 'toch wel leuk gaat vinden'. Maar dat is niet zo.. Het klinkt nu heel hard, maar Ik denk, dat hij je ook voor de sex gebruikt. Want het is voor zo'n jongen zoooo makkelijk als er een meisje is die toch wel op hem verliefd blijft. En hij kan haar gewoon even bellen als hij zin heeft....

Zo'n jognens zouden verboden moeten worden, Ik weet het Maar wij moeten er niet meer intrappen..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 09:31
Verwijderd
Elke keer als je mij verlaat,
zeg je nu is het voorgoed voorbij.
Maar als het net wat beter gaat,
Dan cleam je weer dat hart van mij.
Word gek van die onzekerheid,
ik laat het los, ja ik maak me nu vrij.

Elke keer als je verder gaat,
verwacht je dat ik stil blijf staan.
Omdat je weet dat je vroeg of laat
de drang weer voelt om terug te gaan.
Ik gaf je al je vleugels terug,
ik ben het zat, ik wil nu ook die van mij!

Laat me gaan, laat me gaan!
Geef me ruimte om te leven,
ik heb al zoveel weggegeven!
Dus laat me gaan, laat me gaan!

Veel te lang heb ik gedacht
Dat jij het was, bestemd voor mij.
En tegen beter weten in,
zette ik mezelf steeds weer opzij.
Voordat het echt te laat is,
kies ik voor mezelf!
Oooh!

Veel te lang heb ik stilgestaan,
maar nu is het voorgoed voorbij

---------

Bij jou ook herkenbaar?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 09:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
grl schreef op 06-07-2004 @ 17:03 :

Maar meisje, vergeet 'm. Hoe moeilijk dat ook is.
Oud 09-07-2004, 18:10
Bianca16*
Bianca16* is offline
Citaat:
LoveGirl schreef op 09-07-2004 @ 10:31 :

Elke keer als je verder gaat,
verwacht je dat ik stil blijf staan.

Ik gaf je al je vleugels terug,
ik ben het zat, ik wil nu ook die van mij!

Veel te lang heb ik gedacht
Dat jij het was, bestemd voor mij.
En tegen beter weten in,
zette ik mezelf steeds weer opzij.
Voordat het echt te laat is,
kies ik voor mezelf!
Oooh!

Veel te lang heb ik stilgestaan,
maar nu is het voorgoed voorbij

---------

Vooral deze stukjes zijn heel erg herkenbaar...
Mooi, dank je wel!

Heb hem nu al vanaf maandag niet meer gesproken, zelf ook niet gesmst of wat dan ook.
Wacht tot ik weer wat van hem hoor (zal wel weer zijn als ie zin heeft ) en dan ga ik het hem rustig proberen te zeggen dat ik hem beter niet meer kan zien enz.
Ben benieuwd...
Oud 09-07-2004, 21:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hij houdt je aan het lijntje ja... kijk verder dan je neus lang is. Er zijn zo veel leuke jongens nog op de wereld en loop niet de hele tijd achter die ene aan. Hij heeft gezegd niet meer verliefd op je te worden, dan is het een beetje "tijdsverspilling" om aandacht aan hem te schenken.
Maar ja van de andere kant, gevoelens zijn dus nog heel sterk en hem uit je hoofd zetten zal dus heel veel moeite kosten.
Oud 10-07-2004, 15:44
Kissjoeh
Kissjoeh is offline
ik herken het precies ja.. Het is alleen bij mij niet zo lang geleden uitgegaan als bij jouw. Ongeveer 5 weken geleden ging het plotseling uit tussen mij en m'n ex.. Hij had een hele vage reden maar daar kwam ik later pas achter. Op dat moment kon ik alleen maar denken: Het is uit. Later kregen we ook nog is heel erge ruzie, maar toen dit was opgelost ging het ook weer heel goed tussen ons. Hij zei ook steeds dat hij me nog veelste leuk vindt, dat hij nu zelf ook die reden onzin vindt.(ik had het tegen hem gezegd) Hij vroeg of we elkaar weer is konden zien en ik had gezegd dat ik dat nog niet wilde.. We hadden een feest van school, ik ging daar heen en hij was daar ook.. We hadden gepraat en hij had me ook een paar 'kusjes' gegeven.
Ik smste hem een paar keer, maar hij reageerde niet echt. Toen sprak ik hem op msn en hij zei dat ik hem moest vergeten want het kon zo niet langer Een week later belde hij me op om te zeggen dat hij me verschrikkelijk miste en dat het niet om het zoenen e.d ging, maar hij wilde gewoon bij me zijn.. hij vroeg of we konden afspreken en ik had weer gezegd van niet. Toen waren de diploma uitreikingen, ook daar was hij bij. Hij vroeg of we even konden praten en ik ging met hem mee, het bleef alleen niet bij praten Ik kreeg weer een soort van hoop en smste hem een praat keer. Hij stuurde nix terug en ik voelde me WEER klote.. Hij is nu op vakantie en ik had besloten om zo min mogelijk aan hem te denken, omdat hij waarschijnlijk ook niet aan mij zou denken. Ik kreeg ongeveer een week geleden een smsje, er stond in dat hij heel graag wilde afspreken als hij terug kwam..
Ik begrijp hem echt niet meer hoor..!! Dan weer wel, en een paar dagen later weer niet meer..

Sorry maar ik wilde het toch ff vertellen haha
Oud 10-07-2004, 18:23
Fa Sai
Fa Sai is offline
Er is helaas echt maar 1 remedie tegen zoiets als dit, en dat is wat mijn voorgangers al gezegd hebben; resoluut en duidelijk het contact verbreken.
Uit het oog, uit het hart, en al geloof je dat nu niet, toch zal dat op een gegeven moment zo zijn. Misschien dat je altijd nog een zwakke plek voor hem blijft houden, en daarom is het ook zo belangrijk om de banden echt te verbreken.
Je doet jezelf onnodig pijn, en dat is zonde. Wees duidelijk tegen hem en vooral jezelf: nooit meer zien en spreken (hier valt ook msn onder)
Veel sterkte!
Oud 10-07-2004, 21:45
annetjuh
annetjuh is offline
nee antwoord op je titel
Oud 15-07-2004, 22:18
Bianca16*
Bianca16* is offline
Zo, alweer een hele tijd verder!

Gisteren begon hij dan eindelijk tegen me te praten op msn.
Eerst een beetje over van alles en nog wat gesproken, maar ik deed heel afstandelijk dus hij vroeg wat er was blablabla, maar ik zei er nog niets over.
Even later zei hij dat hij me gauw weer wilde zien, maar toen heb ik gezegd dat dat me niet verstandig leek en dat ik hem eigenlijk nooit meer wilde zien.
Hij begreep er niets van, want 'we hadden toch genoten samen de laatste keren?'.
Ik heb het een beetje uitgelegd dat ik geen zin heb in goedkoop gedoe en hij respecteerde het verder wel.
Hij stelde alleen steeds voor om toch wat af te spreken, maar ik zei dat ik echt niet wilde.
Hij zei: je hebt gelijk, ik zou je toch alleen maar proberen te verleiden...

Zucht, het is op zich wel een opluchting en het gaat met mij sowieso al een stuk beter dan vorige week.

Ik dacht, ik vertel het nog even.
Oud 15-07-2004, 22:46
Escapism
Escapism is offline
ijscoman, vetel een verhaal, evrtel een verhaal!
Oud 24-07-2004, 20:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bianca16* schreef op 15-07-2004 @ 23:18 :
Zo, alweer een hele tijd verder!

Gisteren begon hij dan eindelijk tegen me te praten op msn.
Eerst een beetje over van alles en nog wat gesproken, maar ik deed heel afstandelijk dus hij vroeg wat er was blablabla, maar ik zei er nog niets over.
Even later zei hij dat hij me gauw weer wilde zien, maar toen heb ik gezegd dat dat me niet verstandig leek en dat ik hem eigenlijk nooit meer wilde zien.
Hij begreep er niets van, want 'we hadden toch genoten samen de laatste keren?'.
Ik heb het een beetje uitgelegd dat ik geen zin heb in goedkoop gedoe en hij respecteerde het verder wel.
Hij stelde alleen steeds voor om toch wat af te spreken, maar ik zei dat ik echt niet wilde.
Hij zei: je hebt gelijk, ik zou je toch alleen maar proberen te verleiden...

Zucht, het is op zich wel een opluchting en het gaat met mij sowieso al een stuk beter dan vorige week.

Ik dacht, ik vertel het nog even.
Ach beters toch... zo zijn jullie er toch nog goed uitgekomen en als hij het respecteert is dat nog beter ook. Alleen natuurlijk beetje teleurstellend voor hem, maar eerlijkheid is ontzettend belangrijk.
Oud 24-07-2004, 20:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Escapism schreef op 15-07-2004 @ 23:46 :
ijscoman, vetel een verhaal, evrtel een verhaal!
Nee, ik verkoop alleen ijs.
Oud 24-07-2004, 20:22
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-07-2004 @ 21:15 :
Nee, ik verkoop alleen ijs.
hehe
Oud 25-07-2004, 12:04
droomkoningin
droomkoningin is offline
het valt me wel op dat, voor degene voor wie het verhaal herkenbaar is, meiden zijn
Oud 25-07-2004, 12:19
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 25-07-2004 @ 13:04 :
het valt me wel op dat, voor degene voor wie het verhaal herkenbaar is, meiden zijn
nou dan heb je het mis
Oud 25-07-2004, 13:38
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Bruut schreef op 25-07-2004 @ 13:19 :
nou dan heb je het mis
ow...

ik zie in ieder geval alleen maar reacties van meiden die het verhaal herkennen..
Reageren

Regels voor berichten