Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je minderwaardig en boos gaat voelen; niet iederéén die in die groep past is zoals dat meisje...
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zegt het zelf al: je bent aan het generaliseren. Die gothics gaan echt niet voor jou veranderen, jij moet je houding tegenover hun veranderen. Dus stel jezelf vragen: wat voel ik als ik een gothic zie? Waarom voel ik dat? Wat heeft dat ze maken met dat ene meisje? etc. Als je zo doorgaat kwel je alleen jezelf maar, want je vormt gelijk een mening over die 'groep' op basis van uiterlijk. Je zou kunnen beginnen om het probleem bij de basis aan te pakken en dus niet meer boos te zijn op dat meisje. Vraag je maar eens af wat voor nut die boosheid nu nog heeft. Ok, het is terecht dat je boos bent, maar nu heb je er niets meer aan, het is alleen maar negatieve energie...Als je er vrede mee krijgt, het hoofdstuk voor jezelf afsluit, kan je je houding pas veranderen naar andere gothics toe... Trouwens, ik denk niet dat jij abnormaal bent hierin, want ik kom het vaak tegen dat mensen zo reageren. Net als dat ze wraak willen nemen, daar los je ook helemaal niets mee op. Vrede met jezelf krijgen, dat werkt wel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
...mensen onthouden emotionele ervaringen beter, maar het maakt niet uit of ze negatief of positief zijn. pas als mensen al een negatief beeld over een bepaalde groep hebben zullen ze de negatieve ervaringen beter onthouden, maar dan moet er dus al een negatief beeld zijn en dat was bij de ts niet het geval het tweede is heel erg waar en ik kan het weten
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Haat aan VWO'ers KillZeMall | 262 | 12-07-2018 10:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moslimziekenhuis WärteR | 501 | 14-10-2006 01:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heeft god ons gemaakt of wij hem? Blues | 100 | 01-01-2005 04:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn... Gothic | 24 | 15-06-2002 20:07 |