![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet precies wat het doet. Maar volgens mij kan je er onvruchtbaar van worden, of je kunt gehandicapte kinderen ervan krijgen. Heb je op internet gelezen wat de bijwerkingen en gevolgen/risico's ervan zijn? Heeft je huisarts je hier attent op gemaakt (verplicht) en heb je iets moeten ondertekenen waar dit duidelijk gemaakt wordt? ![]() Ga dan liever aan de diane-35 ofzo dat helpt enorm. Je kunt er wel een hoge bloeddruk van krijgen dus dat zou ik wel in de gaten houden (bij een familielid van mij was het levensbedreigend, haar bloeddruk...door de pil). Als je acne echt zo erg is, probeer er dan op natuurlijke wijze vanaf te komen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Pretnison kan alleen maar voorgeschreven worden door een (huis)arts. Maar als zijn acne al niet weg gaat door die Roacutane (volgens mij is dat vrij heftig spul) zullen natuurlijke dingen vast niet veel helpen. |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, dat van die gehandicapte kinderen klopt, maar zodra je stopt met de kuur heb je binnen no-time weer gezond zaad. Vrouwen die Roacutane gebruiken moeten wél uitkijken. Daarom moeten ze ook een wilsovereenkomst tekenen dat ze niet zwanger worden, ze moeten aan de pil en maandelijks in het ziekenhuis een verplichte zwangerschapstest doen. En over je natuurlijke wijze; ik heb alles geprobeerd. van Benzac (antiobioticum) tot Minocycline (ook een antibioticum). Roacutane was de laatste mogelijkheid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt verder nog voedsel dat acne veroorzaakt of juist verhelpt, wil je wel het lijstje geven als je wil. Het klopt wel hoor alleen bij de een meer dan de ander. Verder kun je hier gaan http://www.healthboards.com/boards/forumdisplay.php?f=5 voor advies. Daar zitten ook mensen met vreselijke acne en ze hebben er allemaal dingen tegen gevonden. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil mijn gezicht niet stomen, ik wil geen cactus-sap op m'n gezicht smeren en ik wil zeker geen thee-olie op mijn gezicht smeren. Mijn huid is al droog genoeg, dankjewel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar met zo'n houding kom je niet van je acne af hoor... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb 3jaar lang prednison en prednisolon geslikt/ingespoten gekregen. Ik kwam hier zo'n 25 kg van aan, werd van het minste of geringste moe, en om de een of andere reden trok alle kleur van mijn gezicht. Bovendien is het gevaarlijk om dit middel lang te slikken, het schijnt verslavend te werken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het werkt wel, het is nu echt al een stuk beter. |
![]() |
||
Citaat:
Serieuze vraag. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je als laatst ontdekt en/of geleerd? Verwijderd | 500 | 26-09-2013 15:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Imuran en/of prednison Verwijderd | 9 | 12-07-2011 18:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? deel 2 Miracle | 499 | 21-08-2006 11:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
'dik hoofd' madasun | 7 | 05-01-2003 16:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rookverbod treft ook popconcert waaromniet? | 155 | 26-06-2002 12:41 |