Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2004, 20:41
Verwijderd
Hoe gezond is je lifestyle?
Sport je? Rook je? Eet je genoeg vitamientjes? Slaap je genoeg of haal je regelmatig een nachtje door? How about da big D??

Lucht hier je hart
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2004, 20:43
Pan Am
Pan Am is offline
Ik doe alcohol, sigaretten en drugs. Zowel hard als soft. Niet vaak, maar toch. En voor de rest werk ik letterlijk en figuurlijk onder hoge druk, heb altijd een jetlag, en ik sport niet (meer).

Met citaat reageren
Ragnar
Ragnar is offline
Ik rook niet, gebruik geen drugs, drink weinig alcohol
Maar heb helaas een zwak voor Shoarma en Fastfood
En ik zou aan sport moeten doen
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:44
Verwijderd
ook hermione heeft een topic-open-tic ,ik ruik een samenzwering!!

ot: ik leef redelijk gezond,eet gezond en sport 5 x in de week
ik rook niet maar ik haal regelmatig een flink nachtje door,ook drink ik mezelf weleens onder de tafel,maar dat is de laatste tijd niet zoveel meer.
oh,en ik heb de vervelende neiging mezelf uit te hongeren als ik mezelf te zwaar vind
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:44
Verwijderd
ik rook, drink en gebruik drugs, sport niet, haal regelmatig een nachtje door, eet daarentegen wel gezond (maar das omdat ik dat lekker vind en btje compensatie he)
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:46
biep
biep is offline
ik eet ongezond, ik snoep teveel en ben té verslaafd aan pizza's, ik ga teveel uit, heb chronisch slaaptekort en drink teveel wijn, maar om dat te compenseren slik ik vitaminepillen, sport ik dagelijks en rook ik niet.
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 22-07-2004 @ 21:44 :
ook hermione heeft een topic-open-tic ,ik ruik een samenzwering!!

ot: ik leef redelijk gezond,eet gezond en sport 5 x in de week
ik rook niet maar ik haal regelmatig een flink nachtje door,ook drink ik mezelf weleens onder de tafel,maar dat is de laatste tijd niet zoveel meer.
oh,en ik heb de vervelende neiging mezelf uit te hongeren als ik mezelf te zwaar vind
Een samenzwering? Echt niet, Japie!
Met citaat reageren
schimmel
schimmel is offline
ik drink, rook, blow, eet ongezond, slaap heel erg onregelmatig, sport niet, eet geen vlees en slik ook geenvoedingssupplementen.
het is ook aan me te zien. maar boeie

ik hoef toch geen spataderen, dikke kuiten, slecht geheugen, en een kunstgebid
Verwijderd
Ik sport niet , heb wel jaren geturnt
Maar daar was ik mee gestopt omdat ik de trainer niet meer aardig vond . Heb ook geballet , alleen daar was ik ook mee gestopt omdat ik hoorde dat onze nieuwe lerares met stokken sloeg en dat vond ik maar angstaanjagend. Dus geen sport voor mij op dit moment. Ik rook niet , wel paar keer gedaan. Ik eet naar mijn zin genoeg. Mijn mama doet soms weleens zeiken dat ik niet gezond eet , maar ik vind dat wel mee vallen
Mijn slaap is dus kl0te. Slaap veeeeeel te weinig.
Maar dat ben ik weet aan het opbouwen. Want anders heb ik over een paar maanden van die huge wallen en dat moeten we niet hebben he En ik lus geen vlees , alleen kipFILE

Laatst gewijzigd op 22-07-2004 om 20:48.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:47
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik zou meer moeten sporten en minder snoepen. Verder drink ik zelden, rook niet. En ik slaap genoeg, te veel zelfs
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:47
Verwijderd
Ik drink wel, rook niet & gebruik geen drugs. Allemaal wel gedaan, maar de laatste tijd geen behoefte meer aan, of ik vond het gewoon niet verstandig meer. Ik heb jaren gedanst op redelijk hoog niveau en toen was het noodzakelijk dat ik gezond leefde, al was mijn definitie van gezond leven één halve appel eten op een dag. Ik gunde mezelf helemaal niets en daar ben ik nu gelukkig wel in veranderd. (En ik ben ook de nodige kilo's aangekomen ) Ik eet in ieder geval genoeg groente en fruit, probeer op de één of andere manier ook wel genoeg zuivel binnen te krijgen en let ook op wat ik verder eet, maar af en toe zondigen mag. Verder sport ik niet/nauwelijks dus op dat gebied gaat het dan weer wat minder goed.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:48
Ragnar
Ragnar is offline
Oh ja, slapen doe ik ook te weinig
Oud 22-07-2004, 20:48
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 22-07-2004 @ 21:46 :
Ik sport niet , heb wel jaren geturnt
Ik oooook! Ik was gevraagd voor de Nederlandse selectie op mijn 8e maar ik wilde niet, want dan moest ik op Papendal gaan wonen
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 22-07-2004 @ 21:48 :
Ik oooook! Ik was gevraagd voor de Nederlandse selectie op mijn 8e maar ik wilde niet, want dan moest ik op Papendal gaan wonen
Ik deed wedstrijden turnen , en ben ik groep 8 gestopt dacht ik
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:09
Verwijderd
Ik eet gezond, geen vlees, weinig snoep (ik heb mijn uitschieters), veel groenten en niet zo veel vet. Ik slaap voldoende (8 a 9 uur per nacht anders ben ik moe). Ik drink veel water.

Maar ik haal ook wel eens een nacht door met de nodige drugs en alcohol, al rook ik niet. Maar dat is niet zo vaak.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 21:11
Hagel
Hagel is offline
Ik eet gezond, ik rook niet (meer), ik drink wel regelmatig alcohol, ik gebruik geen drugs. Ik krijg genoeg vitamientjes binnen. Ik ga 3 tot 4 keer in de week naar de sportschool en doe daar cardiofitness. Ik was te dik en nu ben ik goed, maar ik wil nog wat afvallen en dus ga ik gewoon zo door. Ik ben vrijwel nooit ziek en slaap normaal erg goed, alleen de laatste week is het wat slecht maar dat komt door andere dingen.
Oud 22-07-2004, 22:15
Stevill
Stevill is offline
eet gezond slik vitaminen en meer voedingssupplementen doe 5 dagen in de week ongeveer 4 tot 6 uur aan sport Cardio/Bodybuilding/hardlopen verder rook ik niet meer gebruik geen drugs en drink amper nog alcohol daarbij is 1 van mijn grootste hobby's zwemmen.
Oud 22-07-2004, 22:16
Verwijderd
ik sport niet , wat erg dom is want sport is cool
ik moet alleen nog een leuke vinden ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 22:19
Verwijderd
ik rook niet, maar ik blow wel, niet elke dag, maar wel minstens 1 keer in de week, soms ook nog wel andere drugs, ik eet ongezond en onregelmatig en ik snack wel eens, geen vaste slaaptijden, ik sport niet, ik drink niet dagelijks, maar als ik drink wel te veel... maar alles toch wel met mate
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 22:21
Rieno
Rieno is offline
rook niet, drink niet, geen drugs. Ben net weer begonnen te sporten (inline skaten...vandaag in de warmte 15 kilometer in een half uur ) en ga binnenkort beginnen met fitnessen
Slaap genoeg (gemiddeld 8 uur per nacht)...het enige wat ik niet doe is gezond eten. Ben wel gestopt met tussendoor snoepen nu en begonnen met vitaminepillen.

Ja, ik beter mn leven...beter laat dan nooit
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 22:26
Verwijderd
oja, en ik zonnebank, dus ik heb later waarschijnlijk huidkanker
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 22:29
fucking hero
fucking hero is offline
ik drink wel eens buitensporig, maar ik ken mijn grenzen(zolangsamerhand). Geen drugs/caffeine, wel theïne, eet puur plantaardig, bedenk of ik wel genoeg vitaminen/eiwit binnenkrijg, slaap onregelmatig, ga te vaak met te weinig kleren aan naar buiten.
Ik sport redelijk, af en toe afbeulhardlopen(korte sprintjes), fietsen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 22:32
Femic
Femic is offline
Ik rook, drink over het algemeen alleen in het weekend. Buiten de zomervakantie sport ik 3 à 4 keer per week. 1x in de paar maanden blow ik.

Redelijk gezond, vind ik zelf. Zou alleen niet moeten roken.
Oud 22-07-2004, 22:47
Verwijderd
Ik rook teveel
Ik drink tegenwoordig ook bijna te veel
Ik gebruik niet veel drugs
Ik eet geen vlees
Ik eet te veel chocola
Ik sport te weinig
Ik ben veel buiten
Ik slaap de ene nacht 12 uur en de andere 2 uur
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2004, 22:52
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik rook niet
Ik drink niet
Ik sport niet
Ik drugs niet
Ik eet fruit niet

Ik snoep veel
Ik heb 2 banen
Ik heb een vriendin
Ik slaap veel te weinig

Alles bij elkaar opgeteld ben ik niet heel ongezond...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 22:57
grandmommy
grandmommy is offline
ik eet elke dag groente en fruit, drink geen alcohol, eet veel te veel suiker maar niet veel vet, rook niet, gebruik zelden drugs, sport drie keer in de week, fiets elke dag een KM of tien, ik slaap onregelmatig, ik zit altijd binnen in een slecht doorlucht muf slaapkamertje.

mwah, ben wel gezond.
Oud 22-07-2004, 22:58
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ik rook niet ik sport wel ik drink wel en ik eet niet vel fruit conclusie? puberteit...
Oud 23-07-2004, 00:06
Verwijderd
Ik drink heel erg veel en ik rook maar heel af en toe doe ik gezond en dan doe ik yoga en dan ga ik op de trilplaat

En soms detox ik ook en dan drink ik heel veel water en groene thee

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 00:17.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 00:16
Gordijn
Gordijn is offline
Ik eet iets te veel, ben dan ook niet dik, maar dr mag wel 4 kilo af ofzo.
Eet wel veel groente en fruit, snoep niet zo heel veel> heb het niet zo op zoetigheid, maar ik vreeet boterhammen met curry en chilisaus enzo..

En ik blow, maar alleen in het weekend.
Voorderest rook ik niet en drink nauwelijks alcohol.
maar ik sport ook nauwelijks. Ik heb het niet zo op bewegen..
Oud 23-07-2004, 00:20
Gordijn
Gordijn is offline
Ohja.
Ik vergeet altijd dat ik moet drinken.
Ik drink 's ochtends een glaasje water en dan nog eens een keertje, maar als niemand me er op wijst dat ik moet drinken vergeet ik dat gewoon..
Ik weet niet wat dat is, kan ook echt geen 3 glazen water achter elkaar op, ga over mn nek dan.

Ik ben best ongezond denk ik.
Oud 23-07-2004, 00:34
Verwijderd
Ik heb al een keer zo'n topic gemaakt (A)

ik rook niet, drink wel veel, en sport af en toe tot zeer veel, maar ik eet niet gezond. Ik ga hopelijk snel en vredig dood aan cholestrollen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 00:38
Verwijderd
ik rook omdat ik niet kan stoppen wat ik binnenkort wel kan denk ik.
ik drink elke dag. (mijn ouders geven het verkeerde voorbeeld)
ik eet wel heel gezond.
van vet eten ga ik me goor voelen dus ik hou wel van doperwten enzo.
ik sport zelden.
ik slaap veel maar het is vakantie.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 08:16
Verwijderd
ik rook zo nu en dan mee als gelegenheidsroker met vriendinnen (ruim 2 jaar geleden was ik helemaal gestopt, eind mei ging het weer fout) maar dat kun je bijna niet als roken zien.

ik drink alleen wijn en rose (met als elcht excus dat het goed is voor je bloedsomloop )
nu sport ik niet, maar als het nieuwe schoolseizoen begint ga ik weer bij 2e jaars dansstudenten danslessen nemen voor maar 40 euro per jaar
ik eet vrij gezond, soms koop ik de laatste tijd iets te snel een zak snoep als ik op de trein moet wachten
ik drink veel water en thee
ik eet te weinig fruit en zuivel (maar er is steeds niks in huis)
ik drugs niet
vitaminepillen doe ik niet aan
ik beweeg redelijk goed (vanwege het schilderen en spullen shouwen voor nieuwe flat, en ik werk paar dagen in de week)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 09:25
little nemo
little nemo is offline
ik rook niet...nouja soms
ik blow niet veel...behalve in de zomer of als ik er gewoon zin in heb
ik drink niet veel...behalve als t toevallig zo uitkomt wat vaak zo is de laatste tijd

oh well, k eet wel gezond enzo, snelvoedsel vind k echt behalve met uitgaan en bewegen doe ik ook wel veel alleen de laatste tijd niet

kortom: ik heb t idee dat ik heel gezond leef maar t is niet zo
Oud 23-07-2004, 09:48
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik rook niet, gebruik geen drugs, drink geen alcohol..

Heb geen vitaminen maar dat heb ik ook nog niet nodig Ik sport alleen nooit (nauwelijks), maar ik ben best gezond. Slapen doe ik zat.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 09:56
fiona
fiona is offline
ik rook niet, drink niet, doe geen drugs en ben vegetarier en volg daarbij ook nog eens een streng dieet omwille van maag en darmklachten waarbij oa suiker verboden is.
ik tracht elke nacht genoeg te slapen en niet teveel binnen te zitten maar flink wat frisse lucht binnen te krijgen.

Ik kan dus wel zeggen dat ik extreem gzond leef..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:53
Poppycock
Poppycock is offline
ik rook niet
ik drink te veel
ik gebruik zeer weinig drugs
ik sport hoewel dat nu minder is omdat ik me de pleurus werk
ik eet ongezond maar ook veel gezond
ik eet vlees, jammie
ik slaap als ik moet werken ong 6 uurtjes [of minder] en anders ong 10
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 10:57
rodina
rodina is offline
-ik rook te veel
-drink heel af en toe een glaasje rode wijn want dat is oo zoo gezond
-één keer in de zoveel tijd een jointje
-sporten doe ik niet aan, zeker sinds ik mn auto heb
-leef onregelmatig
-slaap veel te weinig
-eet ook te weinig

ach dood ga ik toch wel.
Oud 23-07-2004, 11:14
Synonym
Synonym is offline
Ik vind mezelf te ongezond. Ik rook en drink niet en gebruik geen drugs, maar daarentegen is mijn voeding erg slecht. Ik eet geen vlees, maar daarvoor in de plaats ook te weinig groente en noten. Ik snoep veel, hou van fastfood. Ik zou zo willen minderen, maar het lijkt wel of ik verslaafd ben. Want als ik geen suiker binnen heb gekregen word ik ont-zet-tend chagrijnig. Ik sport ook veel te weinig, maar dat komt omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb, of voor wil vrijmaken. Wel skate ik zo af en toe. Slapen moet ik echt veeeel. Eigenlijk minstens 8 uur per nacht, anders val ik overdag haast in slaap.

Oja, en ik slik vitamine B, voornamelijk voor B12, om mijn portie ijzer binnen te krijgen (heb snel last van bloedarmoede, namelijk).
Oud 23-07-2004, 11:48
ZerO
ZerO is offline
Ik drink ( soms teveel), ik rook niet meer, ik blow zelden, ik doe niet aan sport, want te lui, ik eet redelijk gezond maar heel onregelmatig, ik drink te weinig water, ik slaap te weinig, ik zit teveel achter de computer, vitaminepilletjes slik ik niet.
Oud 23-07-2004, 14:17
DreamQueen
DreamQueen is offline
Opzich wel gezond, ik rook niet, drink niet, gebruik geen drugs (niet meer). Maar met vreetbuien als ik ongesteld moet worden of als ik me verveel kan ik veel fast food vreten. Voor de rest slaap ik genoeg en ik sla bijna geen dag over zonder wat fruit of andere vitamines te eten. En ik sport niet meer ben wel van plan om weer te gaan dansen en te kickboxen zoals wat ik al me hele leven heb gedaan.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 14:20
naan
naan is offline
ik eet onregelmatig, slaap te weinig, gebruik (te)veel alchohol, geen drugs verder, ga veel uit, en op dit moment sport ik niet ik fiets alleen wel heel veel. ik slik wel pitamientjes en probeer zo goed mogelijk te eten.
Oud 23-07-2004, 15:22
sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik rook ,gebruik softdrugs, sport niet ,snoep veel en slaap niet omdat ik gewoon niet in slaap val
Nogal ongezond dus
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 15:31
Vice
Vice is offline
Ik eet ongezond, eet onregelmatig, eet weinig, drink te weinig water, eet weinig groente, eet geen vlees of vis, sport niet meer, te veel achter de computer, vergeet vaak vitamine-pilletjes te nemen, ben lui, weeg ook niet echt veel, heb een te lage bloeddruk (wat opzich niet ongezond is, maar wel vervelend.

Ik wandel wel vaak met de honden, ga nog altijd met de fiets naar het station, ik rook niet, drink heel weinig alcohol, blow af en toe, snoep weinig, eet nog wel regelmatig fruit.
Oud 23-07-2004, 15:31
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik rook zo'n 25 sigaretten per dag,
ik drink elke avond,
ik sport niet, heel af en toe skeeler ik,
ik heb soft en harddrugs gebruikt maar daar ben ik mee gekapt,
ik eet ongezond, teveel chocola en frituurshit, in de vakantie ontbijt ik standaard met pizza
ik slaap onregelmatig en vaak maar een paar uurtjes
ach
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 16:14
Adrenaline
Adrenaline is offline
drink met mate, blow zo min mogelijk,.
sport, TE VEEL.
Eet gezond en gevarieerd, met een vreetkick van zo nu en dan
Slaap te kort vind ik.
Oud 23-07-2004, 17:02
tuttebel
tuttebel is offline
ik drink veel, niet studentenachtigveel, maar 16jarig klein meisje veel. en dat doe ik al langer en t wordt niet minder.

ik was 2 maanden gekapt met roken, en had gister 2 sigretjes gehad. maar ik ga echt niet weer vast beginnen.

ik blow heel af en toe, mag wel wat vaker.

ik zwem 1xin de week, ik fiets elke school/werkdag 8km, en ik ben heel springerig.

ehmmmmmm ik ben vaak moe en heb vaak hoofdpijn, en ik heb altijd een gekneusde rechterenkel.

ik eet te weinig, maar ik kan er op leven. en ik eet weinig vet, en weinig snoep, en drink veel water en koffie.

maar voore de rest benk nooit echt ziek, en ik heb geen zieke ziekte.
Oud 23-07-2004, 17:06
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik eet wel gezond, maar dat is het enige positieve.
Ik rook teveel, drink teveel de laatste tijd, ga teveel uit, blijf veel te lang op, slaap te onregelmatig, sport niet (behalve dansen), heb geen seksleven meer, heb zin in drugs,.. ...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 17:06
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Ik heb een gezonde lifestyle.

Ik ben al vanaf mijn 6e levensjaar volledig vegetarisch(ik eet geen vlees EN ook geen vis, maar ik ben geen veganist) en ik sport 3 keer in de week. In het weekend houd ik wel van een pilsje, maar dat sport ik dan de week erna weer af!

Verder eet ik veel gezond tussendoor en drink ik veel water
Reageren

Regels voor berichten