Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 18:52
Verwijderd
Als je sochtends/smiddags thuis komt van een feestje ga je dan gezellig bij pa en ma/je schoonouders op de bank zitten? Of sneak je zo snel mogelijk naar je kamer?
Of heb je wel eens meegemaakt dat je helemaal vergeten was dat je op familiebezoek moest en zwaar knetter/lam was?
Vertel hier je lache of minder prettige situaties m.b.t. 'onder invloed zijn op het verkeerde moment'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2004, 18:53
Verwijderd
Wajooo een topic geopent op lifestyle manier
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 18:58
herz
herz is offline
jeh, i love this,

ik drink amper bier, dus na 2 hertog jan was ik al flink aangeschoten. ik was geslaagd enzo. Waren me ouders vet pissed off enzo. mocht ik zo'n gesprek doen over mijn onvolwassenheid omdat ik ze niet had ingelicht dat ik geslaagd was.

spacend bij een vage opa.

Ik ging es een keer samen met een vriend die hard smoken, dus na 3 joints binnen 2 uur gingen we langs zijn opa. Die opa was echt uber vaag, die gast spaarde replica's van beroemde standbeelden enzo. En telkens vertelde hij er zo'n verhaal erbij, En ik kon alleem maar ja, prachtig zeggen.

PS uurtje later had ik mijn verjaardag
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:07
Verwijderd
dus je bedoeld als je heel de nacht bezig bent geweest
dan zijn ze meestal weg op zondag en anders zeg ik ze gedag en ga ik naar bed
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:36
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
juh tegenwoordig niet meer, t is wel eens voorgekomen dat ik zwaar lam thuiskwam en dan zaten ze te ontbijten ofzo en dan vroeg iemand: en, hoe was het?
mja dan probeerde ik in zo weinig mogelijk woorden uit te leggen dat het helemaal geweldig was, ben geloof ik een keer omgevallen omdat ik iets te veel armgebaren bij het vertellen maakte.

tegenwoordig gaat het zo:
ik: Hallo mensjes.
de rest: Hallo, slaap lekker.
ik: uh, joa lukt wel
Oud 17-06-2004, 19:46
Verwijderd
Regelmatig stoned/zat thuis gezeten, ja. Meestal ga ik dan wel een gesprek aan met mijn ma, vindt ze wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:47
Tsasil
Tsasil is offline
Een keer na een presentatie van school ben ik met mijn projectgroepje hard gaan zuipen. Daarna besloten we om te gaan lunchen bij de burgerking. Toen besloot het groepslid tegenover mij om keihard te gaan kotsen (Ik had dus een pak aan ). Dat was om een uurtje of 5.
Toen moest ik strontlazarus, stinkend en tijdens de spits de trein in naar huis.
Kom ik het huis binnen gewankeld, zegt me pa "Presentatie is gelukt zie ik?"
Vervolgens probeert mijn moeder me nog panisch van de bank te houden en me onder de douche te krijgen
Oud 17-06-2004, 19:58
Verwijderd
een keer wiebelend (beschonken en een beetje geblowt) naar binne gelope neergeploft op de bank en toen begon me moeder me uit te horen of mijn datg leuk was... ik weet echtn iet meer wat ik allemaal zei man
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:02
Verwijderd
ik kwam een keertje naar 14 uur feesten en 38 uur wakker thuis met enorme doppen. Toen vroeg mijn moeder zich wel af wat ik had uitgespookt
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:32
Verwijderd
De eerste keer dat ik xtc gebruikte was ik even vergeten dat zondagmiddag de verjaardag van mijn vader werd gevierd, dus veel familie en vrienden waren thuis.
Heb er maar bijgezeten, ze vonden allemaal wel dat ik een beetje vrolijk en opgewekt was, en dat ik er goed uitzach

Stoned zit ik vaak genoeg thuis, maken ze niet zo'n probleem van gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:36
Verwijderd
Ik denet nog kk dronken toen ik van die examensjit thuis kwam .
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 17-06-2004 @ 22:36 :
Ik denet nog kk dronken toen ik van die examensjit thuis kwam .
Ik merk het, ja.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:44
Verwijderd
Ag, gratis bier op school.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 17-06-2004 @ 22:44 :
Ag, gratis bier op school.
Ja, was er bij mij gisteren ook, maar er was niemand geslaagd.

Natuurkundigen grijpen iedere kans aan om het op een zuipen te zetten.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:56
Verwijderd
ja dat merk ik, toen ik voor biologie een project deed over het maken van bier wilde opeens iedereen helpen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 00:28
schimmel
schimmel is offline
ik kom wel eens sochtends dronken thuis als mn ouders al wakker zijn. soms maak ik een praatje met ze, door de makeup die overal zit en het haar wat alle kanten op staat valt het ze ws niet op, en anders blijven ze er vrolijk onder. maar meestal is het alleen "hoi" en dan strompel ik naar mn bedje.

verder, ja, een keer toen eeh, we iets gedaan hadden wat niet mocht enw e kregen een soort van taakstraf was ik wel aardig stoned. of het was een andere keer, maar dat weet ik niet meer.
Oud 18-06-2004, 03:12
Mir-idiotA
ik blijf gewoon, maar opa en beppe (en die andere) zijn dood...zwaaaar klote. vonmd het wel tof als ze wisten dat ik geslaagd was ensu..
maarja...maybe merken ze het! I hope so!!
Maare, familie ma, whatever, ik blijf wel zitten, merken ze nie..is hoe ik ben
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 03:14
Mir-idiotA
oh: Vertel hier je lache of minder prettige situaties m.b.t. 'onder invloed zijn op het verkeerde moment'. --->
whaha...
ik eeeh kwam thuus, 's ochtends toen me ma naar het werk moest, ik was boven om te gaan pitten, en dacht halverwege het omkleden, kut ik mut naar de plee zijken....
toen wassie gewoon bezet..
dus ik in me slipje op de bank ...beetje wachten..staat ineens me ma voor me neuss...wat doe jij nou?!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 07:55
leucomelas
leucomelas is offline
uhm, ja best wel.... gisteraaf, had ik samen met mijn vriend in het straatje joint gerookt,. helemaal knetter binnenkomen... gaat me mama me visticks voeren khad ze bij het avondeten over het hoofd gezien *eet later dan de rest, werk etc* dus helemaal bezorgd, eet je wel genoeg... naja, ik honderduit kletsen en lachen... maja, vond ze niet erg
Oud 18-06-2004, 08:30
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
mjah niet echt... meestal zie ik ze met het ontbijt en dan eeuh zeg ik gedag en ga ik naar me bed...
Oud 18-06-2004, 09:01
Verwijderd
meestal ontbijt ik niet, want ik krijg dan geen hap door mijn strot.
Dat moet savonds dan maar en dat wil ook niet altijd lukken
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 09:27
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ghehe idd..

ontbijten doe ik dan ook niet. en avondeten is nog erger.

bah wat een ranzige troep
Oud 18-06-2004, 09:44
Verwijderd
Ik heb wel is gehad dat ik de trap opliep en mijn moeder kwam net naar beneden. De conversatie ging alsvolgt:

Ik: Goeiemorgen
Mams: Slaap lekker knul.

En ik heb een keer gesolliciteerd toen ik al aardig ver heen was . Bij de pizzaria als pizzabezorger. Ik werd ook nog aangenomen, ik kon de volgende dag meteen beginnen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 10:15
Verwijderd
afgelopen nieuwjaar, hele nacht in het cafe van de vereniging lopen drinken en toen smorgens rechtstreeks zonder te slapen naar mijn oma
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 10:45
Verwijderd
Hangt ervanaf hoe erg ik naar de klote ben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2004, 12:32
Risce
Risce is offline
Ik zeg gewoon: Welterusten en dan verdwijn ik weer.
Maar ja, ik zorg meestal dat ik niet thuis hoef te komen...
Oud 18-06-2004, 14:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Gister nog bij iemand anders, gelukkig waren die ouders ook niet nuchter

En normaal lul ik ff wat en ga ik achter de pc zitten.
Oud 18-06-2004, 16:37
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 17-06-2004 @ 22:32 :
De eerste keer dat ik xtc gebruikte was ik even vergeten dat zondagmiddag de verjaardag van mijn vader werd gevierd, dus veel familie en vrienden waren thuis.
Heb er maar bijgezeten, ze vonden allemaal wel dat ik een beetje vrolijk en opgewekt was, en dat ik er goed uitzach

Stoned zit ik vaak genoeg thuis, maken ze niet zo'n probleem van gelukkig.
ik dacht dat jij dat niet deed
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 17:49
qghp
qghp is offline
een keer na een n8je doorgetrokken te hebben met ongelovelijke doppen en nog hallucinerend aan het avondeten gezeten met mn ouders.

ik ben nog nooit in mn heel leven zO blij geweest dat we soep aten haha
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 18:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 18-06-2004 @ 18:49 :
een keer na een n8je doorgetrokken te hebben met ongelovelijke doppen en nog hallucinerend aan het avondeten gezeten met mn ouders.

ik ben nog nooit in mn heel leven zO blij geweest dat we soep aten haha
haha
Oud 18-06-2004, 18:38
BustedEngine
BustedEngine is offline
Dronken, vaak zat :-)

gelukkig maar 4 keer meegemaakt dat ik strak stond en me ouders onverwacht OF thuis waren, of al wakker
Oud 18-06-2004, 19:14
HenkMul
HenkMul is offline
Een keertje zwaar lopen trippen tijdens het avondeten op Hawaiiaanse paddo's. Gelukkig wist m'n moeder dat ik aan het trippen was, dus was 't al met al niet zo'n big deal, maar desalniettemin vond ik het vroeger erg irritant om al trippend bij m'n ouders aanwezig te zijn.

Henk Mul !
Oud 18-06-2004, 19:36
Pechstrooksken
Pechstrooksken is offline
als ik gedronken heb heb ik niet echt problemen, maar als ik zwaar stoned thuiskom, en we gaan dan net eten, vind ik het altijd vervelend. je zit daar dan een behoorlijk eind ver weg, en dan moet je een intressant gesprek voeren met je ouders en lijkt of ze je voortdurend aan zitten te kijken of er niets is...
als ik snachts thuiskom ist geen probleem, dan slapen ze al of zit alleen men pa nog tv te kijken ofzo
Oud 18-06-2004, 19:40
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Pechstrooksken schreef op 18-06-2004 @ 20:36 :
als ik gedronken heb heb ik niet echt problemen, maar als ik zwaar stoned thuiskom, en we gaan dan net eten, vind ik het altijd vervelend. je zit daar dan een behoorlijk eind ver weg, en dan moet je een intressant gesprek voeren met je ouders en lijkt of ze je voortdurend aan zitten te kijken of er niets is...
en opeens vraag iemand aan je: wat vind jij daar nu van?

eh...eeh, ging het ergens over dan?
Oud 18-06-2004, 20:42
netram
netram is offline
als ik 's avonds knetterstoned thuiskom ga ik altijd eerst eten. en als mn vader dan nog achter de computer zit en hij ziet dat ik ga eten dan weet ie dat ik weer heel erg ver weg ben en laat hij me gelukkig met rust.
en mn moeder weet ook wel dat ze me niet te veel moet vragen als ik met mn blije stonde kop op de bank zit.

thumbs up for mum and dad !!!
Oud 18-06-2004, 22:33
Mir-idiotA
Ik had midden in het pannekoekenschip eens een flash-back van salvia (3x slavia 10x achter elkaar....) en dus maand ofsu erna...
Me ma snapte er geen bal van? die dacht, dat ik wegdroomde nja whatever
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 23:11
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik wist btw niet eens dat je flashbacks kon krijge van salvia... wel minder opzich

maar iig ik ben heb wel een aatal keren gehad dat ik zat thuis kwam en me moeder dan ff naar beneden komt vrage hoe het met me is. En dat ik dan of met me hoofd in het eten achter de pc lig te maffen ,met me hoofd op tafel lig te maffen. Ik met schoenen(boots) nietmeer los krijge en zelfs 1 keer moest ze me broer nog helpe uit te doen , dat was wel behoorlijk erg opzich
Oud 19-06-2004, 12:33
zeehond23
zeehond23 is offline
ja hoor, ik zit er wel bij.. Let wel een beeeeeetje op dat ik niet TE vaag ben enzo, maar verder, mwah, ja, ga zelfs op schoot zitten joh
Oud 19-06-2004, 13:41
sofuckingme
sofuckingme is offline
Mijn ouders weten pas sinds 2 dagen dat ik blow
We waren opweg naar een concert van lenny kravitz toen zei ze opeens je had laatst een jointje gerookt he? je zag er zo wazig uit.Ik heb t maar eerlijk toegegeven en gezegd dat ik af en toe blow.ze vind het niet erg als ik het maar niet te vaak doe.
En ja ik heb zo vaak stoned thuis gezeten ze merkten het nooit.
zo gaat het dan meestal:
ik" hoooooi"
ouders" hoi was het gezellig?"
ik" ja,ik heb honger!!"
dan plunder ik de hele kast leeg en zitten mijn ouders me zo aan te kijken van wtf
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 13:42
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
sofuckingme schreef op 19-06-2004 @ 14:41 :
zo gaat het dan meestal:
ik" hoooooi"
ouders" hoi was het gezellig?"
ik" ja,ik heb honger!!"
dan plunder ik de hele kast leeg en zitten mijn ouders me zo aan te kijken van wtf
aaaawh vroegah
Oud 20-06-2004, 11:26
Verwijderd
ja vroeger, toen de kast nog niet daar maar daar stond
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:20
BlackMystery
BlackMystery is offline
ze vonden het grappig dat ik zat thuis kwam
maar stoned dan breekt de hel los
ondertussen ben ik dus gestopt met drinken
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:57
acidbaby
acidbaby is offline
ja vandaag.
Oud 20-06-2004, 21:34
Hoppla
Hoppla is offline
mja laatst waren al met tantes er, kwam ik net bezopen van de hockeyclub af en het vervelende was dat ik ook nog sociaal moest gaan doen en erbij gaan zitten
Oud 20-06-2004, 21:43
Verwijderd
nah als je dronken bent is sociaal zijn toch niet zo moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 22:41
x-me-x
x-me-x is offline
Als ik stoned ben, en thuis kom. Ga ik meestal gewoon in de kamer bij mn pa en ma zitten. Ze hebben nooit iets door. Ik vind het altijd wel relaxt om daar dan te gaan zitten. Vind ik altijd wel lache. Meestal maak ik dan de meest domme opmerkingen maar goed
Maar meestal ga ik toch gewoon naar mn kamer om daar chill op mn bed te gaan liggen, tv kijken. En dan in slaap vallen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 23:25
zeehond23
zeehond23 is offline
ik maak NOOOOOOOOOOOOOOIT domme opmerkingen
Oud 21-06-2004, 08:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
Gister was er een festivalletje op de skatebaan waar ik 'vroegah'altijd kwam. En ik was toch weer vrij wazig rond 7 uur. FF naar huis gegaan om te eten....Oeps...vaderdag ...
Oud 21-06-2004, 10:04
Vana
Vana is offline
Ik ben vaak stoned thuisgekomen en ben gewoon naast ze op de bank gaan zitten tv kijken.
Maar ik weet niet of ze iets gemerkt hebben. Of geroken, vanuit m'n jaszak op de gang... (m'n broertje rook het namelijk wel)
Oud 21-06-2004, 16:02
Toddek
Toddek is offline
ik drink heel vaak met me vader,
ik heb ook een keer pillen met hem geslikt...
en als ik thuis kom ja dan zit ik wel eens kei wazig bij ze op de bank hahaha
Reageren

Regels voor berichten