Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2004, 10:53
knijtert!
knijtert! is offline
Ik schaam me er diep voor dat ik er zelf niet uit kom om eerlijk te zijn, want echt moeilijk is het volgens mij niet.

Ik wil op mn stage van een database waar alle problemen van gebruikers binnenkomen een paar velden automatische laten invullen.

Bijvoorbeeld:
Als je de naam van de melder kiest uit een 'keuzelijst met invoervak', wil ik dat automatische de afdeling (waar de melder werkt) word ingevuld (het liefste in een 'keuzelijst met invoervak' (in een andere natuurlijk) omdat sommige gebruikers wel eens op een ander kantoor werken of andere afedeling). Het zou ook heel mooi zijn als je vervolgens wel weer de afdeling kan veranderren (zonder dat de naam van melder weer wijzigt)

Ik heb al een tabel gemaakt waarin alle namen van gebruikers staan en met hun afdeling erachter.

Moet dit in VBA of hoeft dat niet? Het liefste niet want ik ben de enige die een heel klein beetje VBA kan hierzo en als ik weg ben moeten hun het ook snappen.

Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik dit het beste kan doen, ik hoop dat uberhaupt iemand mn probleem snapt. Want het uitleggen is niet zo makkelijk als je niets kan aanwijzen
Reageren

Regels voor berichten