|
|
Bekijk resultaten poll: Stoor jij je aan deze avatar? | |||
Ja, ik stoor me er aan |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 26.76% |
Nee, ik stoor me er niet aan |
![]() ![]() ![]() ![]() |
52 | 73.24% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Momenteel wordt er gediscussiëerd over waar de grens ligt wat betreft avatars (de plaatjes onder iemand's naam). Hierover zijn de meningen verdeeld. Om inzicht te krijgen in hoe jullie bepaalde avatars ervaren, hebben we een poll van korte duur bedacht. Gedurende enkele dagen zal deze hier op Beleidszaken te vinden zijn.
De vraag: zou jij je storen aan de volgende avatar: ![]() (ware grootte) De vraag is dus niet of je de avatar mooi vindt, de vraag is of jij je stoort aan de avatar. Daarnaast zou het fijn zijn als je hieronder kan toelichten waaróm de avatar jou wel of niet stoort. Echter: dit is geen discussie-topic! Off-topic reakties worden verwijderd. Forumbazen: deze poll is er voor de leden, dus graag niet stemmen! Jouw stem kun je kwijt in het topic op Admin. Dank voor je medewerking!
Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 17:04. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dus wat de leden zien is dit: ![]() dus dat is nog onduidelijker, niet expliciet, en je moet ook nog eens redelijk goed kijken wil je zien wat 't werkelijk is... en ik zie afentoe (ergens in mei) ook die PimFortuyn avatar terugkomen met dat bloederige verband, en dat werd naar mijn weten toen ook niet verwijderd... terwijl dat toch duidelijker is, wat 't voorstelt... in dit geval is 't gewoon vreemd dat 't zomaar is verwijderd, helemaal naar zo'n tijd.. zoiets moet kunnen... 't is niet op de grens 't moet gewoon kunnen...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De avatar van Myuki was groter dan 60x60, maar de forumsoftware maakt deze automatisch kleiner als deze te groot is. Vandaar. Maar je hebt gelijk dat de leden 60x60 zien, dus daarop moet je iets dan ook beoordelen.
||
Citaat:
Ik vind 'm gruwelijk. Ik kan slecht tegen dit soort plaatjes, omdat ik gauw 'meevoel', de pijn voel ik zelf ook bijna.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vond trouwens het aangepaste plaatje van myuki alleen maar storender. Om 2 redenen: 1) omdat dat wel mag.. maar als er 3 rode vlekjes (pixels) inzitten, is het een ramp en 2) het ziet er veel onnatuurlijker en vooral veel duidelijker uit!
|||
Citaat:
||
Citaat:
En op Art mogen best tekeningen van blote vrouwen staan. Dat is een kunstforum, dus er is meer toegestaan. Daarbij is dat ook iets wat je alleen maar ziet als je er naartoe gaat terwijl je met deze avatar overal gewoon tegenkomt. Maar dat er op Art meer mag wil dus niet zeggen dat alles mag en dat is ter beoordeling van de lokale forumbazen.
||
Citaat:
De uitslag van deze poll en de reakties in het topic zijn daarom van adviserende aard, op Admin zal daarna een beslissing gemaakt worden over de avatar van Myuki en het beleid omtrent censuur in het algemeen. Ook voor de toekomst is dit belangrijk, dus niet een 'hele heisa' om één avatar. Er staat meer op het spel. Dit topic zal ik nu sluiten. Ik wil éénieder bedanken voor hun reakties, deze zijn zeer waardevol in het beoordelen van zaken zoals avatars, en het afstemming van ons beleid op de leden. Wordt vervolgd!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[begin] Fotoshoot! Soapsie | 31 | 31-01-2005 07:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |