Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ts, is best normaal dat je jaloers bent, is een teken van liefde nietwaar ![]() Maartoch, overdrijven is nooit goed. Als hij eerlijk tegen je is en je voelt dat je er gerust bij kan gaan zitten dan is er denk ik geen probleem. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Je hoeft echt niet knettergek te zijn om langs een psychiater te gaan
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik snap niet dat je hem nog serieus neemt.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
verder is t een leuk tijdsverdrijf want ik verveel me
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ook bij vrouwen gaat het niet op sorry...ik ken genoeg mensen met een langere relatie waarbij er geen sprake is van sociale/financiele dwang en waarbij toch wel duidelijk is dat het meisje niet meer verliefd is...oh well, ik denk dat je nog wat levenservaring mist op dit gebied maar zullen we maar weer ontoopic gaan, hier heeft TS niet zoveel aan... dus ontopic: ik denk niet dat je iets tegen je jaloerse gevoelens kan doen. ik denk wel dat je er anders mee om kan gaan. als je jezelf dwingt om NOOIT toe te geven aan dat gevoel en dat je pas later, als de situatie over is, gaat bedenken of het iets is om boos over te zijn of niet. ...is niet makkelijk, maar het is ook gewoon geen makkelijke situatie als je zo jaloers bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rene staat te vozen met de serveerster en zijn vriendin komt binnen: "Rene! Why are you kissing her?!" Rene: "You stupid woman! I wasn't kissing her! The girl was choking so I gave her mouth to mouth!" Maar dat praten kunnen ze niet zittend doen? |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik en mijn vriend zijn nu bijna 1 jaar en 10 maanden samen en we hebben het er al een paar keer over gehad samen (ookwel na ruzie). Ik probeer het nu gewoon zwaar te onderdrukken maar het gevoel blijft. Ikzelf ben er ook niet echt achter wat het juiste medicijn is, gewoon jezelf goed onder controle houden en weten dat hij alleen van jou houdt. Sterkte in ieder geval! Groetjess!
||
Citaat:
![]() ik heb een relatie van 2,5 jaar en ik vind het zeer vervelend als mijn vriend zoiets zou doen ik bedoel; als haar vriend haar zo zag liggen met een jongen, dan zou hij dat toch ook vreemd vinden?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb het meegemaakt dus i'm living proof ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op je vrienden omdat zij wel samenwonen Blackeyed | 34 | 01-02-2009 21:12 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-( smurfinnetje198 | 64 | 01-08-2006 16:22 | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers gevoel voor....wat? noa-zut | 38 | 16-05-2005 13:44 | |
Liefde & Relatie |
ook jaloers liefdesvlinder | 9 | 29-10-2004 14:52 | |
Liefde & Relatie |
jaloers kreng...neeeeej hellup! droppie | 37 | 16-06-2003 18:35 |