Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Doch vreest niet, gij kleine mol, woordblind als gaande om het woord Duiveltje, kinders hebben het recht aan hun aller zijden dit soort carnavaleske rariteiten te begaan.
Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 14:46. |
![]() |
||
Citaat:
Oja, hoe gaat het met de eendjes, ik denk eigenlijk dat wat je nu doet wel goed is, ze zullen vanzelf wel groeien.
||
Citaat:
Het beeld der braafheid ende onbezonnenheid die gij aldushier faireteerd is dat van den stoutmoedigheid des kind. Ende voorwaar! Ik mag het! Doch den wijsheid omtrend eendjens is enkel ende alleen besteed aan vogelaars ende eendenhoeders. Ik vraag nu jonge vrouwe, zit gij in den leer bij den gilden van een der twee? Voor den heer ende voor den rest lijkt het me wijsheid, den topic niet ten geringsten te belasten met onsch geredekaver!
||
Citaat:
![]() GA VOORAL ZELF NIET LOPEN PRUTSEN MET BESCHUIT ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het gaat wel goed met ze. Ze zijn al een beetje gegroeit en ze zijn heeel snel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar omdat wij in de vogelopvang niet echt vaak genoeg geld hebben om dat dure spul te kopen. Aangezien de gemeente niks tot weinig meer in ons investeerd vanwege bezuinigingen. Daarom zijn geweekte kattenbrokjes voor ons gewoon ideaal. We krijgen wel eens van dat voer van mensen die dat donateren, maar ook niet elke week. Aangezien wij met ongeveer 50/60 jonge vogeltjes zitten die 1 voor 1 gevoerd moeten worden, is dat best duur allemaal als je dat speciale voer gaat nemen. Kijk, als je nou een nestje kleine eendjes voor je deur hebt, is dat gewoon handig en betaalbaar. Maar als je ongeveer 3/4 maanden elke dag 50/60 kleine vogeltjes hebt, is dat wel wat anders, dan ff een week of 2/3 7 kleine eendjes bijvoeren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() In iedergeval, dat eten ze in het wild ook dus waarom zou het niet goed voor ze zijn? Daar zal je moeder ook wel blij mee zijn ![]() Groetjes & succes, Kauw |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Jong Eendje Sharon-angie | 8 | 04-06-2010 19:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-Poll: Thema "de fluitende blokeend" Halogeen | 170 | 02-07-2005 08:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Flora & Fauna |
Moedereend is weg Silverwolf | 4 | 27-04-2002 16:13 |