Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 20:34. |
![]() |
|
Verwijderd
|
klinkt beetjuh borderline-achtig...
zwart-wit denken en snel wisselen van stemming.. kweeniej of je nog meer kenmerken hebt (ik iig wel ![]() ik weet niet goed wat je eraan kan doen... tenminste, is dat eigenlijk wat je wilt horen..? een oplossing ik heb ook wel tegenstellingen, maar dan meer in de zin van dat ik andere mensen soms behandel zoals ik zelf absoluut niet behandeld wil worden en dan doe ik het nog niet eens met kwade bedoelingen ook. Dat soort dingen kloppen dus ook bij mij niet. En weet je, ik snap wel dat je het vervelend vindt dat mensen een verkeerd beeld van je hebben, dat heb ik ook altijd. Maar dat is juist iets heel positiefs, vind ik. Ik ken ook mensen die het schijnbaar nix kunnen schelen wat anderen van hun doen en laten vinden en dat vind ik pas echt erg. Jij hebt door wat je doet en door wat je fout doet. Dat heb ik ook altijd...damnz...*herkenning* Maar veel mensen doen de meest gemene dingen of maken de meest stomme fouten en hebben dat niet door. Jij bent al een heel eind op weg doordat je dit alles gesignaleerd hebt vind ik. En waarom ben je dan een wrak, omdat anderen je niet begrijpen, omdat je je eigen "ik" niet kunt laten zien..? Je moet ook niet anders worden dan je bent, want dat heeft sowieso geen zin. Je moet die eigen "ik" een plaats zien te geven in je leven. Ik ben altijd compleet mezelf thuis en krijg dan opmerkingen naja die ik niet zal noemen, maar t komt erop neer dat mijn ouders me ook niet begrijpen. Pas als ik een relatie krijg komt m'n verrotte karakter tot uiting, naja verrot, ik vind dat ik een ontzettend lieve persoonlijkheid heb maar ergens doe ik vaak hele rare dingen. Pfff volgens mij is dit een onnutige reply duzz sorry voor het niet-helpen ![]() Maargoed, als je eens wilt praten ofzow, mail maar ![]() kuzzies, Alicia |
![]() |
|
Laatst was er ook al iemand bij mij die het over borderline had.... Zou best kunnen. Heb er veel over gelezen en zo'n beetje alle verschijnselen kloppen wel met mij. Maar bij "Optima" lijkt het allemaal beetje aangeleerd ofzow, en ook door situatie te komen. En borderline is ook meer aangeboren toch? Of zit ik er nu helemaal naast? Nahja, vertel gewoon maar effe wat ik ervan denk enzow hoor.
Maar uhmzzzz. Optima, mail maar als je ervaring ofzowiets wil uitwisselen. Denk dat we allebei beetje even ver zijn. Signaleren van dingen enzow, en er ook iets mee willen doen, maar nie weten wat ofzow. Weet je, ben echt zo bang dat ik hele verkeerde dingen zeg, die verkeerd aankomen. Iig succes... Kuzzzz ![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 12:15. |
![]() |
|
Je brengt precies onder woorden hoe ik me voel. Dag in dag uit.
Ik heb niet het gevoel dat iemand me begrijpt, of ook maar moeite doet me te begrijpen. Mijn moeder doet zeker geen moeite. Maar er is een iemand die me accepteert, en dat is mijn vriend. Eén iemand is onwijs weinig. Ik ben onwijs gevoelig, maar beschadig mezelf telkens op nieuwe. Ik lieg, en dat doet pijn, maar ik lieg gewoon door om zo vrienden te krijgen. Ik sta in voor meningen, verdedig meningen, die helemaal niet van mij zijn. Ook leef ik in twee werelden. De ene is die van mijn moeder. De andere is van mijn vader (die al tien jaar geleden gestorven is). Niemand gaat ervan uit dat het mogelijk is na tien jaar je vader nog te missen, of te handelen 'omdat je vader dat graag had gewild'. Vroeger zei de thuishulp dat ik zo sterk was, er heel snel overheen kwam. Maar dat is zo'n onzin... Elke nacht lag en lig ik wakker en denk ik aan mijn vader. Overdag verdring ik dat beeld, die gedachten en ben ik iemand anders... Een tijd lang heb ik met gedachten geleefd dat het me allemaal niets meer kon schelen. Ik ben enorm gaan drinken, gaan spijbelen en gaan blowen. Toen was ik 13/14. Mijn moeder dacht dat het om een soort periode ging, pubertijd. In die periode heb ik soms dagen in de tuin gezeten, geslapen en over straat gezworven. Waarom? Om mezelf te vinden... Het is alsof ik niet echt besta. Ik heb nu een beetje vrede gesloten met het feit dat ik (nog) niemand ben. Ik drink niet meer uitbundig, blow niet meer, spijbel niet meer. Maar toch, ik denk nog wel... ben nog steeds in zo'n 'shit to everything'-fase. Maar als ik wist wat je eraan kan doen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Lifestyle |