Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat vind ik echt zwaaar triest!
||
Citaat:
ik heb nog een foto van lowlands met een tandeborstel in een glas bier ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik daarentegen vond het erg lekker. |
![]() |
||
Citaat:
ik vind bier iets voor als het gezellig is en niet voor als ik veel te vroeg mezelf uit men bed moet schoppen om ergens heen te gaan. en je moet zeker niet als de school verantwoordelijk over je is je klemzuipen, dat is gewoon kinderachtig. ik houd heel veel van drank ( ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens heb ik op de Eiffeltoren ook nog een vrij lauw en duur Heineken pilsje gedronken, dus dat was niet echt een succes. Alleen al omdat het Heineken was.. |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat als je om 6 uur begint het niet bij dat ene biertje is gebleven. en dan nog is het drinken om t drinken wat naar mijn idee triest is!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
dus je vindt het triest als mensen een biertje drinken, dat kan.. slaat echter nergens op maargoed ![]() Citaat:
![]() in de 24-uurs winkeltjes in parijs heb je geweldig veel bier (vaak ook nog gekoeld) 0.75 cl Leffe, Chimay, Hoegaarden, etcetera.. en voor redelijke prijzen, ongeveer 2.50 |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Grote Ik Zit Saai Achter De Computer Topic #1358 Verwijderd | 500 | 10-04-2011 10:24 | |
Drugs & Alcohol |
Meet, 13,14 en 15 oktober Zwolle Verwijderd | 82 | 12-10-2006 21:52 | |
Lifestyle |
vertel maar over je dagje hoor Back Door Man | 500 | 10-09-2005 17:16 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 3 Wasp | 500 | 08-08-2003 02:15 | |
Drugs & Alcohol |
lekkerste bier en goorste bier hallee | 39 | 06-05-2002 09:05 | |
Software & Hardware |
Nokia 8310 pepe | 6 | 16-10-2001 17:54 |