Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2002, 15:37
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
ARD: Kleine Mohammed kwam niet om door Israëlische kogels

HAMBURG - De beelden van het bloedige einde van de kleine Mohammed (12) gingen de wereld over en leidden tot hevige kritiek op Israël. Miljoenen zagen in september 2000 hoe de kleine jongen in doodsangst achter zijn vader Jamal kroop om aan een kogelregen te ontkomen. Het was echter tevergeefs. Mohammed overleed ter plekke. Zijn vader Jamal raakte zwaar gewond. Tv-kijkers hadden de filmbeelden gezien en krantenlezers hadden de foto's gezien.

Mohammed kwam echter niet om door Israëlische, maar door Palestijnse kogels. Dat is althans de lezing van een reportage van de Duitse televisiezender ARD, waarover de krant Bild gisteren berichtte. Onderzoek van inslagen van de kogels op de bewuste plek, wijst uit dat die afkomstig waren uit kalasjnikovs van de Palestijnen.

Een grondig onderzoek van het voorval is steeds door vader Jamal en de Palestijnse Autoriteit verhinderd.

(spits)

* En oh oh, wat schreeuwde de linkse propagandamolen hard *
------------------
je maintiendrai

[Dit bericht is aangepast door Vincent Vega (19-03-2002).]
Oud 19-03-2002, 15:48
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ik herinner me er niks meer van, maar geloof niet dat in het andere geval ik het wél een boeiend stukje zou vinden..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 16:00
Mujahideen
Mujahideen is offline
Zie het bewijs hoe de zionistische media dit verdraaid heeft tot een leugen. Bravo!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 16:08
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
Zie het bewijs hoe de zionistische media dit verdraaid heeft tot een leugen. Bravo!

?????, het lijkt mij eerder andersom. Alleen het feit dat de die rovershoofdmannen in Palestina niet meewerkten zegt al genoeg.

Oud 19-03-2002, 16:14
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

?????, het lijkt mij eerder andersom. Alleen het feit dat de die rovershoofdmannen in Palestina niet meewerkten zegt al genoeg.

Nou, ik heb wat objectievere bronnen geraadpleegd en daaruit bleek dat de Israeli's niet mee wilden wereken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 16:16
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
Nou, ik heb wat objectievere bronnen geraadpleegd en daaruit bleek dat de Israeli's niet mee wilden wereken.
Nou, gooi ze eens op het forum.
Oud 19-03-2002, 16:17
tacidvs
tacidvs is offline
Ik vertrouw die Israeli's ook voor geen cent.

Het schijnt mode te worden, artikelen uit de Sp!ts (toch??) en de Prenza knippen en posten...
Oud 19-03-2002, 17:18
Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
ja ga jij nou maar lekker jezelf opblazen in een israelisch café Mujahideen.

ik snap trouwens niet dat jij je druk kan maken om iets dat aan de andere kant van de wereld gebeurt
Oud 19-03-2002, 17:27
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
En waarom zouden ze dat willen?

"Wij hebben een kindje kapotgeschoten." Dat doet het nérgens goed...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 17:30
@pie
@pie is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Ik vertrouw die Israeli's ook voor geen cent.

Het schijnt mode te worden, artikelen uit de Sp!ts (toch??) en de Prenza knippen en posten...
dit is ANP-nieuws...
Oud 19-03-2002, 18:04
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:

Hier staat juist dat niet de Israeli's het zouden hebben gedaan maar de Israeli's en zou jij niet de kant van de Israeli's moeten kiezen?

Van je reply klopt in ieder geval niks.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:05
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Dikkie schreef:

ik snap trouwens niet dat jij je druk kan maken om iets dat aan de andere kant van de wereld gebeurt
Ach ja sommige mensen geven wel om andere mensen of hun volk, ook al leven die in andere landen.

Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:24
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Het is meer onrecht daar draait het om en ook al is het aan de andere kant van de wereld onrecht moeten we NIET HEBBEN!

En zoals iemand al zei het is gewoon leugens zoals altijd daar draait zowat deze verneukte wereld om

Vriendelijke mazzels
Oud 19-03-2002, 18:32
Prada
Prada is offline
Welke idioot ook heeft geschoten, Mohammed is en blijft dood...
Oud 19-03-2002, 18:39
@pie
@pie is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Ach ja sommige mensen geven wel om andere mensen of hun volk, ook al leven die in andere landen.
als je dr zoveel om geeft, waarom ga je ze niet helpen dan da's dus het enige wat ik niet snap aan dat hele gebeuren van 'vaderland, moederland' en die andere zooi.. als ze je hulp nodig hebben, en je wil ze helpen, zul je er toch echt zelf iets aan moeten doen.. je kunt wel op anderen wachten, maar een betere wereld begint bij jezelf..

[Dit bericht is aangepast door @pie (19-03-2002).]
Oud 19-03-2002, 18:47
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
Prada schreef:

--> ik bedoel, vincent vega, wat wil je hier in godsnaam mee zeggen?
Oud 19-03-2002, 18:49
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Pff, waar je je druk om kunt maken

BOEIE! Hij is en blijft dood.
Wat the f*ck heeft dit met linkse zooi te maken, BOEIEND!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:55
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:

Tijd voor een bannetje?

Ontopic: Ik wéét ook wel dat Sharon een extremistische idioot is. Als ik moet kiezen, zeg ik liever dat ik Arafat steun dan Sharon. Barak was beter als premier.
Ik haat Sharon, maar ik steun het Israelische volk in de strijd tegen de Islamitische terroristen!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:59
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Als dit bullshit van hitler niet was begonnen in de jaren 40-50 was er helemaal geen spraken van een stad die isreal heet dan waren de phalastijnen in peaceful leven gebleven en was er ook geen zogenaamde terroristen of hoe je het ook wil noemen

Vriendelijke Greetz
Oud 19-03-2002, 19:01
Prada
Prada is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Als dit bullshit van hitler niet was begonnen in de jaren 40-50 was er helemaal geen spraken van een stad die isreal heet dan waren de phalastijnen in peaceful leven gebleven en was er ook geen zogenaamde terroristen of hoe je het ook wil noemen

Vriendelijke Greetz
Lul niet zo dom, Palestina was sowieso al een mandaat van Groot Brittanië...
Oud 19-03-2002, 19:02
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Tijd voor een bannetje?

Ontopic: Ik wéét ook wel dat Sharon een extremistische idioot is. Als ik moet kiezen, zeg ik liever dat ik Arafat steun dan Sharon. Barak was beter als premier.
Ik haat Sharon, maar ik steun het Israelische volk in de strijd tegen de Islamitische terroristen!

Het zijn zelf terroristen, je weet haast gewoon niet meer wie je wel en niet kunt vertrouwen, haast bij ieder mens daar zit er wel iets van 'terrorisme'' in...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 19:17
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Pff, waar je je druk om kunt maken

BOEIE! Hij is en blijft dood.
Wat the f*ck heeft dit met linkse zooi te maken, BOEIEND!

Wie zegt dat ik me er druk over maak? ik lig er echt niet wakker van ofzo. Het punt is gewoon dat het nogal tekenend is dat dit jongetje door Palestijne soldaten is doodgeschoten terwijl de hele politiek-correcte wereld over Israël viel. Misschien dat er dus wat zorgvuldiger kan worden bericht.

Oud 19-03-2002, 19:24
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
@pie schreef:
als je dr zoveel om geeft, waarom ga je ze niet helpen dan da's dus het enige wat ik niet snap aan dat hele gebeuren van 'vaderland, moederland' en die andere zooi.. als ze je hulp nodig hebben, en je wil ze helpen, zul je er toch echt zelf iets aan moeten doen.. je kunt wel op anderen wachten, maar een betere wereld begint bij jezelf..

[Dit bericht is aangepast door @pie (19-03-2002).]
Inderdaad, deze opmerking ging niet over de Israel-Palestina kwestie maar over iets anders.
En ik ben het helemaal met je eens.

Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 19:54
Joostje
Joostje is offline
voor deze mohammed 10 anderen...
Oud 20-03-2002, 01:47
Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

waarom zou ik om mijn volk moeten geven, hebben ze iets voor mij gedaan, waarom ik om ze zou moeten geven? Ik geef alleen om de mensen om mij heen die ik persoonlijk ken. Al wordt er een compleet vliegtuig vol nederlanders neergehaald ---> lekker boeiend!

ik kan dat hele sterven voor je volk, vaderland, godsdienst echt niet bevatten
Oud 20-03-2002, 18:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Prada schreef:
De eerste wijze opmerking vandaag.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 21:16
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:

altijd grappig als tie weer eens stil slaat als tie met de objectieve bewijzen moet komen die hij zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 22:05
ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Tijd voor een bannetje?

Wat ben jij een kortzichtig mannetje. je zegt liever dat je Arafat steunt dan Sharon en je steunt de Israeliers ook tegen de Islamitische 'terroristen' (wie bedoel je daar in hemelsnaam mee, de mensen die op straat worden uitgekleed en ter plekke worden geexecuteerd???!!!) Maar door wie is Sharon op zijn plek gekomen>>> JUIST!!>>> Door het Israelische volk. Dat is dus tegenstrijdig. Of je neemt het hele pakket of helemaal niet. Ik dank U....
Oud 20-03-2002, 23:03
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
ThaFox schreef:
Wat ben jij een kortzichtig mannetje. je zegt liever dat je Arafat steunt dan Sharon en je steunt de Israeliers ook tegen de Islamitische 'terroristen' (wie bedoel je daar in hemelsnaam mee, de mensen die op straat worden uitgekleed en ter plekke worden geexecuteerd???!!!) Maar door wie is Sharon op zijn plek gekomen>>> JUIST!!>>> Door het Israelische volk. Dat is dus tegenstrijdig. Of je neemt het hele pakket of helemaal niet. Ik dank U....
Nog altijd 40% die niet op hem stemde.
Oud 20-03-2002, 23:14
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Nog altijd 40% die niet op hem stemde.

dus meer dan 40% WEL
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 08:48
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
dus meer dan 40% WEL

En moet je het hele Israëlische volk daar op aankijken?
Oud 21-03-2002, 10:48
Verwijderd
En plotseling schoot me iets door het hoofd over een Albanees vrachtschip met koerden die dreigden hun kindjes in het water te gooien als ze geen asiel in Italie kregen...

Kennelijk werkt de islam barbaars gedrag in de hand..(shit nu krijgen we straks weer zo'n linkse aanval)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 11:51
@pie
@pie is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
En plotseling schoot me iets door het hoofd over een Albanees vrachtschip met koerden die dreigden hun kindjes in het water te gooien als ze geen asiel in Italie kregen...

Kennelijk werkt de islam barbaars gedrag in de hand..(shit nu krijgen we straks weer zo'n linkse aanval)

waar heb je dat vandaan?
Oud 21-03-2002, 12:11
davidios
davidios is offline
Citaat:
Dikkie schreef:

Als je je er toch niet druk om maakt wat doe je dan op dit Forum!!!

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:57
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
waar heb je dat vandaan?
dat klopt , kwam op het nieuws.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:03
@pie
@pie is offline
Citaat:
mitsj schreef:
Citaat:
waar heb je dat vandaan?
dat klopt , kwam op het nieuws.
ok, just asking

nu ben ik idd benieuwd of die 'linkse aanval' ook komt, of dat het blijft bij een 'linkse val'
Oud 21-03-2002, 21:11
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Dikkie schreef:

Waar slaat dat in godsnaam op
Volgens mij is er wat opgeblazen in je achterlijk brain
Daar valt niet over te spotten snotaap
Leer normaal praten!!!!
Oud 21-03-2002, 21:23
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Dikkie schreef:

Waar slaat dat in godsnaam op
Volgens mij is er wat opgeblazen in je achterlijk brain
Daar valt niet over te spotten snotaap
Leer normaal praten!!!!
Als er iemand hier een lesje spelling nodig heeft, dan ben jij dat wel.
Oud 22-03-2002, 00:37
DruidessI
DruidessI is offline
Een Israelier liet me een website zien (sorry, ik heb de link niet meer) waarop te zien was hoe onmogelijk het was voor de Israeliers om het jongetje niet te raken.

Volgens de foto's op die pagina zag je dat het jongetje met de vader zich tussen twee Palestijnse posten bevonden. De Israelische post - die het jongetje zouden hebben doodgeschoten - werd net zoals de Palestijnse posten beschoten door elkaar.

Zo zie je maar weer: weer een ander verhaal. Weer een andere waarheid.
Er is maar 1 waarheid die zeker is en dat is dat Mohammed dood is.

Als we het daar bij laten en allen treuren om zijn dood en hem als een voorbeeld zien als slachtoffer van ongewenst geweld, maakt het ons leven ook wat lichter.

Suzan
Oud 22-03-2002, 10:17
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
@pie schreef:
dit is ANP-nieuws...
Uhh momentje, het ANP bericht dat andere dit als mogelijkheid zien:

Citaat:
Dat is althans de lezing van een reportage van de Duitse televisiezender ARD, waarover de krant Bild gisteren berichtte.
Als ik dit leest zou je juist eerder zeggen dat het ANP dit niet als waarheid ziet...
Oud 22-03-2002, 14:12
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Ha'aretz heeft een goed en neutraal artikel over de reportage geschreven.
De pro-Israelische media van het Westen hebben deze beschuldiging niet opgepakt.
http://www.haaretz.co.il/hasen/pages...?itemNo=143197

The father of Mohammed A-Dura, Jamal, who was seriously injured in the shootout, rejected the report: "I am 100 percent certain that the Israelis were to blame," he said. "I have medical reports, X-rays and reports by eyewitnesses confirming that we came under fire from Israeli soldiers."

The Palestinian cameraman, Talal Abu Rachman, who filmed the death
of Mohammed on September 30, 2000, declined to comment on the ARD
report, saying he had to watch the program first.

Abu Rachman had said in his initial testimony that no Palestinian
gunmen had fired shots at the time when the boy was killed.

Esther Shapira, de documentairemaakster is trouwens van joodse komaf (en een overtuigde zioniste)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:13
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Dikkie schreef:

Waarom?

Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:13
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

Hier staat juist dat niet de Israeli's het zouden hebben gedaan maar de Israeli's en zou jij niet de kant van de Israeli's moeten kiezen?

Van je reply klopt in ieder geval niks.

Misschien onzorgvuldig geformuleerd, maar je bergrijpt vast wel wat ik bedoelde.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:14
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
mitsj schreef:
Citaat:
Mujahideen schreef:

altijd grappig als tie weer eens stil slaat als tie met de objectieve bewijzen moet komen die hij zou hebben.
Hou je kop dicht.

Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:15
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Tijd voor een bannetje?

Jij als doorgewinterde zionist wil mij al te graag weg hebben.

Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:21
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Het punt is gewoon dat het nogal tekenend is dat dit jongetje door Palestijne soldaten is doodgeschoten terwijl de hele politiek-correcte wereld over Israël viel.

Lul niet, hij is gedood door het Zionistisch leger. Ook al zou dit niet zo zijn, dan neemt dat niet weg dat Israel al duizenden Palestijnse kinderen heeft gedood

Maar dit is natuurlijk niet zo.

Dat Mohammad is gedood door Zionisten staat helemaal vast. Typisch Zionistisch dat men met dit soort dingen veel te laat komt, wanneer al het bewijsmateriaal al weg is.

Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:57
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

Vriendelijke Greetz
Dit is shit wat je zegt.

Het Westen wilde met hulp van de Zionisten het land van de Palestijnen een Westers bolwerk maken om het Midden-Oosten onder controle te kunnen houden. Met steun van het Westen werden de Palestijnense boeren verdreven. Het ging natuurlijk om de vuchtbaarste grond en bronnen. Als men er in 1948 nog aan twijfelde of Israel een westers bolwerk was dan heeft de latere geschiedenis dat wel bewezen. Israel verdedigde de Britse en Franse belangen rond het Suez-kanaal in 1956 en houdt sindsdien een enorm leger op de been om in tijd van nood de Westerse olietoevoer vanuit de Perziche Golf veilig te stellen. De VS verlenen hiervoor grote militaire en financiele steun. Van kant-en klare kernwapens tot het geven van 5 miljard dollar per jaar. Zo'n bedrag krijgt heel Afrika niet eens in een jaar van de VS.
In de oorlogen die sinds 1948 zijn gevoerd, is Israel voortdurend op uit geweest om zijn grondgebied te vergroten. Onder het bewonderd gejuich van de Westerse landen veroverde Israel de Sinai, Gaza, de West-Oever, Jeruzalem, de Golan-hoogte en het zuiden van Libanon. In de bezette gebieden gingen en gaan de Zionisten over tot het bouwen van nederzettingen. Bij deze nederzettingenpolitiek worden de Palestijnen weer net als het verleden van hun woonplaatsen verwijderd of geexecuteerd. De Zionisten willen niet alleen hun land uitbreiden, maar ook de Palestijnen uitroeien. De Palestijnse kampen werden en worden onder valse voorwendselen vernietigd. Schooltjes, huizen, ziekenhuizen( vooral in Libanon bombardeerde de Zionisten bomvolle ziekenhuizen in de hoop om zoveel burgerslachoffers te maken, wat uiteindelijk ook lukte. In Libanon werden 18 duizend burgers vermoord), mannen, vrouwen, kinderen en babies werden en worden meedeogenloos onder vuur genomen.

Wie tegen het tij probeer in te gaan, zoals de verrader Sadat, plaatst zich buiten de geschiedenis. Sadat haalde het in zijn hoofd als Arabisch leider Israel te erkennen en vrede te sluiten voor een handvol dollars en een Amerikaans schouderklopje. Hij beloofde dat er onderhandeld zou worden over de Palestijnse bezette gebieden. Maar Sadat kan niet weggeven wat van hem is. De Palestijnen hebben recht op Palestina.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:57
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
Lul niet, hij is gedood door het Zionistisch leger. Ook al zou dit niet zo zijn, dan neemt dat niet weg dat Israel al duizenden Palestijnse kinderen heeft gedood

Maar dit is natuurlijk niet zo.

Dat Mohammad is gedood door Zionisten staat helemaal vast. Typisch Zionistisch dat men met dit soort dingen veel te laat komt, wanneer al het bewijsmateriaal al weg is.

nee, de arabische landen, DAT zijn rechtsstaten!

maar ik geloof best dat het Israelische leger Mohammed heeft neergeschoten... Wie het ook gedaan heeft, ze schoten op elkaar, en dat is het probleem
Oud 22-03-2002, 15:00
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
nee, de arabische landen, DAT zijn rechtsstaten!

Wat heeft dit ermee te maken?

Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 15:01
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:

In de oorlogen die sinds 1948 zijn gevoerd, is Israel voortdurend op uit geweest om zijn grondgebied te vergroten. Onder het bewonderd gejuich van de Westerse landen veroverde Israel de Sinai, Gaza, de West-Oever, Jeruzalem, de Golan-hoogte en het zuiden van Libanon.
DIE is goed!!!!!
leer je geschiedenis jochie....
In bijv. de 6-daagse oorlog (1967?) vielen een aantal Arabische landen, waaronder iig Syrie en Egypte, zonder waarschuwing op een feestdag Israel binnen. Vervolgens slaat Israel (natuurlijk) keihard terug, en verslaat die landen, en veroverd grondgebied. En dan ga jij nu zeggen dat Israel (dat zich verdedigde) die oorlogen voerde om grondgebied te veroveren???? Dat is pas geschiedenis verdaaien!

je hebt hierbij alle geloofwaardigheid voor mij verloren.
Reageren

Regels voor berichten