Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens is het ticket al geboekt, dus het gaat er ook niet om of ik met DCA ga vliegen, maar hoe de ervaringen van anderen zijn.
|
![]() |
op deze kan je voor alle maatschapijen de ervaringen opzoeken....deze kunnen positief, negatief of neutraal zijn. kheb even voor je gekeken bij dca, maar er staat alleen een ervaring op van curacao naar miami en nou zijn die toestellen vaak kleiner dan de toestellen die naar nederland en terug vliegen....ik hoop dat je wat erover te weten kan komen.
~SKIP~ |
![]() |
||
Citaat:
![]() voor de terugvlucht ben ik nu dan ook overgeboekt naar KLM.
||
Citaat:
ik was er afgelopen mei, ik zou 29 april vertrekken wat ze hadden verschoven naar 2 mei, en ik zou 8 mei al terug vliegen dus dat vond ik niet koel wij boos geworden etc Konden we spontaan wel mee op 29 april 8 mei wij terug, ingencheckt etc, staan we bij de gate jaaa u kunt niet mee balbalalala wij 2 1/2 dag op kosten van DCA in een hotel gezeten toen eenmaal in t vliegtuig mochten we eigelijk buinessclass vliegen omdat t zo gedoe was... zat ik buinessclass en die vriend an mij met wie ik was zat op rij 37 achterin t vliegtuig... we dachten nou dan ruilen we gewoon om de 3 uur ofzo nah dat mocht niet hij werd buinessclass uitgebonjourd... enne toen nog 3 uur lopen wachten op de koffers die waren kwijt.... nee k vind dca niet echt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben dus heel erg blij dat ik terug niet met DCA hoef.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Nou..,.ik weet het......het is niet leuk.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En veel andere vliegtuigmaatschappijen boeken je over of geven (gedeeltelijk) geld terug wanneer zij je hebben over geboekt en je niet op de tijd die op je ticket staat kan vliegen. DCA zet je echter op een standby lijst. Dit betekent dat je nergens recht op hebt. Ja, op de volgende vlucht die gaat, maar dat is vaak een paar dagen later. En overboeken doet men niet aan bij DCA. Ik heb nu dus een retourtje Curacao met DCA en nog apart een enkeltje naar Nederland met KLM. Dit, omdat ik niet meer met DCA wil vliegen, maar in feite betaal ik dus gewoon 3 tickets waarvan ik er maar 2 gebruik!
||
Citaat:
Af en toe kan het regenen, maar dat zijn hele korte buien van zo'n 5 minuten, waarna het direct weer zo warm is als voor de bui. Dat is dus anders dan in Nederland. Augustus en september zijn de warmste maanden van Curacao. Normaal gesproken waait er namelijk altijd wind hier, wat lekker verkoelend is. Je merkt heel veel van die wind. Maar in augustus en september zijn er stormen/orkanen op St. Maarten en die zuigen alle wind uit heel de omgeving op. Dan is er dus geen zuchtje wind op Curacao en dat schijnt wel heel erg heet te zijn. Waarom zit je eigenlijk in het vd Valk hotel? Ik neem aan dat je je toch niet kan permiteren om elke avond uit eten te gaan; hoe ga je dat dan doen? (een hotelkamer heeft toch geen keukentje oid?) Het vd Valk hotel is overigens wel heel mooi gelegen. Mooi uitzicht op zee en in het stadje Punda. Dat is waar de pondjesbrug ligt en die huisjes staan die je altijd op ansichtkaarten ziet. Als je meer wil weten hoor ik het wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dus plaza leek ons veiliger. Ik weet niet precies de prijzen van het eten. Hoeveel kost een hapje eten gemiddeld? Het is overigens een appartement tegen studententarief. Niet dus de normale hotelprijzen. Maar idd geen keukentje. Misschien dat we nog een elektische draagbaar fornuis meeslepen. Dan kunnen we toch 'beperkt' eventueel wat koken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Van de week hebben we met 3 volwassenen en 2 kinderen (kindermenuutje dus) voor 150 gulden gegeten. Dat is niet enorm veel als je het naar euro's vertaald, maar wanneer je elke avond zo gaat eten wordt het wel een dure grap.
||
Citaat:
![]() Dit topic is echt goeie reclame voor DCA ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op dit moment is de vlucht van zaterdag gecancelled en de vlucht van zondag. Nou zijn alle passagiers van die vluchten naar de vlucht van dinsdag (die al helemaal vol zit) geboekt. Kortom: er zijn nou 3x zoveel mensen geboekt voor de vlucht van dinsdag als dat er in het vliegtuig passen ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De mensen die oorspronkelijk de zondagvlucht hadden waren ook al doorgeschoven naar de dinsdag. En de mensen die oorspronkelijk de dinsdagvlucht hadden: nou ja: zij hoorden dus ook op die dinsdagvlucht. In totaal waren er daardoor dus 3 groepen die allemaal met de dinsdagvlucht mee zouden moeten.
||
Citaat:
![]() ben wel benieuwd ookal is het maar 2,5 uur vliegen..
||
Citaat:
Feit blijft dat het toch een zooitje is. Wel ontzettend lullig voor die vriendin van jou!
|