![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap dat aflossen met je bril beter is, dat doe ik normaal gesproken ook, maar komende woensdag 'moet' ik mijn lenzen eigenlijk de hele dag in en dan kan dat dus niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Prevalin gebruik ik ook vaak tegen hooikoorts, maar 'k weet niet of dat echt goed is voor lenzen ed. Ik heb nu iig twee andere dingen gehaald die iig wel 'lensvriendelijk' zijn, eens kijken of het (iig één van de twee) werkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Als mijn ogen droog zijn/irriteren gebruik ik gewoon de
lenzenvloeistof waar ik ze ook mee inzet, helpt goed genoeg bij mij... Heb er verder ook niet zo vaak last van, scheelt wel. ![]() Helpt gewone vloeistof niet bij jou? Citaat:
zijn. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Lastig; je kan dus ook geen daglenzen oid doen en dan om 't uur nieuwe lenzen in ![]() ![]() Nou ja ik doe/deed verder nooit lensvloeistof in m'n ogen. Als ze droog waren, deed ik ze gewoon uit (en met daglenzen deed ik gewoon een nieuw stel in). Hydrogel lenzen drogen niet (zo snel) uit .. je kan er mee slapen zelfs als je wilt .. (schijnt .. ik heb niet langer dan een uur nog met ze geslapen; ik heb ze pas sinds dinsdag) Heb je geen extra paar lenzen voor het geval dat? Misschien is dat een idee? En zorgen dat er geen droge lucht en geen mensen die roken bij je grote dag zijn. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan wijkt je bolling af en toen kreeg ik jaar lenzen want dan konden ze dat aanpassen maarja zit nu aan de harde lenzen *weer een lang verhaal* |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd