Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar was ik al bang voor mja ![]() Mja, ook als ik tegen mijn moeder zeg dat ik het niet wil, dan wil ze nog gaan, omdat ze vindt dat ze met mijn privacy weinig te maken heeft, aangezien ze m'n moeder is.. Vind ik onzin, privacy is privacy en ik heb ook recht op dingen die zij niet hoeft te weten, maarja.. Als ik haar niet van het idee af kan brengen en ik verander zelf niet van gedachten, dan is bellen inderdaad wel een goed plan denk ik, hopen dat die man dan ook niks zegt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen.. als hij het eenmaal gezegd heeft dan maakt het niet zoveel meer uit, want dan weet ze het al he.. Alleen, je hebt het over schandelijke dingen. Stel dat mijn moeder vraagt 'komt het nog goed op school, gaat ze volgend jaar gewoon naar vwo5 en doet ze over 2 jaar examen', en hij antwoord nee, dan is dat niet schandelijk.. Maar toch wil ik niet dat ze dat weet ofzo.. misschien een raar voorbeeld omdat het niet lijkt alsof dat wat uitmaakt, maar dit zou dan opzich toch wel mogen? is ook geen aanval op reputatie, of wel? |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het niet echt aardig van je moeder, dat ze dingen over jou gaat vragen terwijl jij dat niet wil...
Maar weet je, paranormale mensen kunnen je geheimen waarschijnlijk niet eens letterlijk "zien". Zij kunnen hooguit cryptische aanwijzingen geven die dan zouden kunnen slaan op je geheimen/gevoelens. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat als je moeder erheen gaat, ze daarna al de dingen weet die jij niet tegen haar wilt vertellen. Wie weet geeft hij wel goede raad aan je moeder hoe ze beter met je om kan gaan. Bijvoorbeeld door naar je te luisteren als ze iets gaat doen wat jij niet wil. Anyway, succes ermee!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus wat hij zal zien/zeggen zal volgens jou niet echt tot in het detail gaan ofzo? Opzich.. als ze hoort hoe ze het best met me om kan gaan, dat kan niet echt kwaad lijkt me, hoewel ik er niet van hou als mensen teveel van me weten, maargoed ![]() mss dat ik er dan toch niet zo moeilijk over moet doen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind niet dat je er moeilijk over doet hoor! Je moet je gewoon bedenken dat het ook heel positief kan uitpakken en dat die vent ook niet alles weet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je enig idee wat ik me voor moet stellen bij 'cryptische aanwijzingen'? |
![]() |
|
![]() |
Phoe, das wel een moeilijke vraag!! Tja, gewoon adviezen die gaan over jouw gevoelens ofzo. Hoe je je beter kan gaan voelen.
Ik weet het niet precies eigenlijk, ik ken je niet dus ik kan het je moeilijk vertellen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, zolang het adviezen zijn is het goed, alleen.. stel dat ik depressief ben he? Zou ze dan bijvoorbeeld de oorzaak te horen krijgen, of gewoon hoe ze daar mee om kan gaan? Denk niet dat je met deze vraag wel iets kunt, beetje moeilijk allemaal zo, maarja ![]() |
![]() |
|
Het valt allemaal wel mee hoor. Zo'n man zal waarschijnlijk de dingen die je echt verborgen wilt houden niet eens zien, en als hij ze ziet zal hij ze waarschijnlijk niet eens noemen. Je kunt vragen (wat nou vragen, je moet het gewoon eisen) dat je moeder niet bij die sessies is en dat die man en jouw moeder geen gesprekken hebben over jou waar jij niet bij bent. Toen je moeder die afspraak maakte was dat waarschijnlijk met de beste bedoelingen, maar ik kan me goed voorstellen dat je je flink genaaid voelt. Mijn moeder maakte op mijn zestiende eens een afspraak met een psychologe achter mijn rug om. Vond ik echt niet leuk, vooral omdat ik zelf geen problemen had. Maar goed, ik zou zeggen, ga gewoon eens, zorg dat je moeder er niet achter komt wat die man met jou bepraat en blijf wel nuchter, want niet alle paranormale genezers zijn even goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar eisen dat mijn moeder er niet bij is, gaat niet, want ZIJ heeft de afspraak gemaakt, en ik ga alleen maar mee omdat ik niet wil dat ze alleen gaat. Als het aan mij ligt gaan we helemaal niet ![]() Dus dat ik dan alleen met die man ga praten hoeft van mij ook niet, maar ik vind het wel een prettig idee dat die man waarschijnlijk niet eens zal zien/noemen wat de dingen zijn waar ze niks mee te maken heeft ![]() Bedankt voor de reacties iedereen. |
![]() |
|
ik weet bijna zeker dat die paranormale genezer niks tegen jou moeder zegt wat ze niet wil. Ten eerste doet een paranormaal genezer of iemand die paranormaal begaafd is geen uitspraak over onzinnige dingen en eventuele geheimen van jou zal hij echt niet vrijgeven. Het gaat er hier om dat je moeder zich ongerust maakt en hij/zij probeert te helpen en hij/zij zal dan een soort van advies geven hoe jou moeder je kan helpen..
Paranormaal begaafde mensen verdiepen zich niet in het exacte wat er in jou hoofd bevindt maar meer om het gevoel en jou aura..dus waarom iemand zich zo voelt en zo probeert hij te helpen. Wees dus maar niet bang. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Opzich kan het geen kwaad dan toch? het komt er dus eigenlijk op neer, alle reacties samengevat, dat het niet echt kwaad kan, dat hij alleen in globale lijnen zeg maar zal zien hoe het met mij gaat, en hoe zij daar mee om kan gaan? Dat klinkt opzich wel.. goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk er nu iig niet meer zo tegenop ![]() |
![]() |
|
sorry, hier dan toch een beetje iets anders..
ik zou er toch mee uitkijken.. bedoel die man kan beste voor je voor hebben... meestal zijn zulke lui enorm behulpzaam, en die eigenschap waardeer ik zeer.. maar stel dat deze niet zo goed weet wwaar hij-zei mee bezig is.. en iets vervelend over je heen roept.. je krijgt nare dromen, komen nog meer verschijnselen of ziekte of wat dan ook.. (dit hoor je vaak zat) daarom toch wel heel verzichtig zijn met zulke dingen.. het is geen spelletje op geestelijk terrein. p.s ; burning_seeker@hotmail.com mag je evt toevoegen..
|
ach als ze naar een paranormaal genezer gaan die gewoon bekend is dan is er niks aand e hand..ga je naar een vaag kennisje ofzo ja dan zou ik me wel druk maken!zon paranormaal genezer zal wel gek zijn om nare dromen ofzow over je uit te roepen..wat heeftie uberhaupt daaraan? hij zal eerder dan een of ander lulverhaal ophangen om toch te doen alsof hij er wat vanaf weet dan dattie allemaal rare dingen over je gaat uitroepen
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 17:28. |
![]() |
||
Citaat:
Maar niet bedoelt gebeurt er meer dan bedoelt denk ik.. dus mijn raad blijft ook, kijk uit.. en wat Legatus zegt sluit ik me opzich bij aan-. je kan ook gewoon naar een vertrouwingspersoon.. die heeft wel zwijgplicht.. en weetje in iedergeval dat je niet met misschien wel geestelijke spelletjes te maken hebt.. zekere voor onzekere nemen..
|
Mijn moeder heeft dit bij mij ook gedaan... niet via foto ik MOEST gewoon mee... en hij had bij alles wat ie zei gelijk maar hij sommige dingen van mij KON die niet eens vertellen...die wist hij niet (sommige dingen ook wel en dat is zeer klote)..... zoals iemand hier in het forum ook al zei is dat ze erg behulpzaam zijn...dat zij ze ook.... voor mijn gevoel bemoeide die ze met dingen waar die zich niet mee hoorde te bemoeien..... En opzich als ze naar iemand gaat met een eigen praktijk is er verder niet veel aan de hand...maar ze hebben indd geen zwijgplicht....
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is zegmaar wel iemand die dat professioneel doet, voor zn geld.. maar ik weet natuurlijk niet of dat ook garantie is voor professionaliteit... Heb je enig idee of die risico's waar je het over had, ook aanwezig zijn als hij met mijn foto werkt? p.s.: ik zal je aanmelden, bedankt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, zolang bijvoorbeeld zo'n paranormaal genezer niks zegt, zullen ze er niet achter komen.. Er is verder niemand die iets weet, boeit opzich niet zo wat ze niet mogen weten, maar ik zal het zelf iig niet vertellen.. dus ze komen er niet achter lijkt me? Ik snap niet wat je zegt ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel klote dat je persee mee moest enzo ![]() Ik vind het echt raar dat er niet iets is waardoor ze zich moeten houden aan zwijgplicht of iets met privacy ofzo, echt achterlijk dat mijn ouders (of wie dan ook, voor mijn part de buurman) aan zo iemand kunnen vragen wat er in mij omgaat, dat gaat anderen toch niks aan tenzij ik wil dat ze dat weten? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, ik wil eik wel mee als smam daar naartoe gaat, omdat ik anders niet zeker weet wat die persoon wel en niet over mij zegt.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mn moeder zal het ook wel voor zich houden (behalve voor mn vader dan..), maar toch... En nee, het zijn geen slechte dingen, ik martel geen kleine meisjes, heb geen moord gepleegd en heb ook geen sex met dieren ![]() Nu ik zo mijn posts teruglees klinkt het idd ook wel alsof ik met een verschrikkelijk levensgroot geheim zit enzo, terwijl dat niet zo is, het is gewoon dat ik nogal op mn privacy gesteld ben en die niet op die manier wil kwijtraken, er zijn n hoop dingen die ik voor mezelf wil houden en waar mn ma niks mee te maken heeft ![]() |
![]() |
|
![]() Iemand die zei dat ze mij aura kon lezen, zei dat ik veel woede in me had en dat zag ze aan mij aura. Alleen jammer dat een vriend ook zag dat ik boos was, maar dat alleen aan me gezicht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou ja, ik weet het niet.. heb tegen mn moeder gezegt dat ik het echt absoluut niet wil, dus ik hoop dat ze daar genoegen mee neemt, ik weet niet of ze desondanks tóch gaat ![]() |
![]() |
||
Een echt paranormaal begaafd persoon zal eerst toestemming aan jou vragen om je te mogen 'lezen'. Ik zou dus meegaan.
Dit heb ik van een site geplukt van readers en healers: Algemene info healing/reading/channeling Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga iig mee dan denk ik, en dan zal ik daar wel zeggen dat ik het niet wil, waar die persoon bij is, dan heeft mn moeder weinig meer te zeggen ![]() Bedankt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat veel mensen ergens in geloven zegt natuurlijk niets, slechts een minderheid van de mensheid is in staat tot logisch nadenken.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik raad je aan zeker op te passen waar je naar toe gaat... doet hij het alleen om het geld of zou hij er werkelijk mensen mee willen helpen? Bij dit eerste is het echt oppassen geblazen, want dan bestaat er een grote kans dat hij zomaar wat lult. Je zegt dat dit zijn werk is... dan zal hij ook een eigen praktijk hebben. Kijk daar goed om je heen hoe alles erbij staat... dat klinkt misschien vaag, maar daar kun je wel een 'stemming' uit halen; is alles vies donker en kaal of staat alles er mooi en licht bij en geeft het een 'warme' gezellige sfeer. Je kunt het zelf wel nagaan. Misschien heeft die man/vrouw ook een website ofzo waar je evt. op kunt kijken hoe hij te werk gaat? Wat hierboven al is gezegd... De meeste readers/healers kunnen niet in detail treden, simpelweg omdat ze daar niet 'bij' kunnen. Maar sommigen zijn sterk en kunnen er wel bij. Dit betekend niet dat ze dit ook gaan/mogen zeggen. Er bestaat zeker iets als een beroepsgeheim. Als je ergens in google zoekt zul je vast wat vinden. print het uit en neem het mee. Als je vindt dat hij/zij te ver gaat waar je moeder bij zit, kun je zeggen dat je dat niet wil en dat je moeder ff weg moet of dat je het wilt beeindigen. Willen ze hier nu niet naar luisteren, kun je hetgeen je uitgeprint hebt aan ze laten zien en dan vlucht je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
dromen bedrog of niet Verwijderd | 78 | 06-07-2013 14:58 | |
De Kantine |
Wat is het engste verhaal dat je hebt gehoord ? Verwijderd | 39 | 03-11-2011 23:29 | |
Psychologie |
Paranormaal begaafd of gek? Verwijderd | 20 | 25-05-2006 13:03 | |
De Kantine |
Test hier je paranormaal begaafdheid Fatal Exception | 180 | 09-02-2004 20:19 | |
Psychologie |
Ze lezen m'n gedachten Rabbi Daniel | 38 | 12-05-2002 03:42 | |
ARTistiek |
begin van een verhaal .."Dirk en zijn paranormaal begaafde dwergpanda" de wijze jodokus | 17 | 17-02-2002 15:10 |