Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2004, 10:16
Anki
Anki is offline
Urenlang kon ik s'nachts naar jouw regelmatige ademhaling luisteren. Ik kon luisteren en genieten van jou ruwe en harde geluid. Ik kon meedrijven op jouw gesnurk en wanneer ik bang was, kroop ik tegen jou aan.
Wanneer we s' ochtends wakker werden en ik mij omdraaide zag ik jouw gezicht naast me liggen en rook ik jouw zweterige lichaamsgeur. Ik rook jou luchtje en ik voelde jouw warme benen tegen mijn lichaam plakken. Dan liet ik me boven op jouw buik rollen en zoenden we lang en intiem. Heerlijk vond ik het. Jij zoende altijd zo goed. Jij draaide je tong op die speciale manier. Jij deed zo zachtjes. Jij was de eerste die mijn tedere plekjes mocht aanraken. Jij was de eerste waarbij ik me zo op mijn gemak voelde.
Dan kwamen we uit bed en ging ik me douchen, luid zingend en dansend. Later kwam je bij mij onder de douche, heel dicht met je naakte lichaam tegen die van mij. Elke ochtend. Elke ochtend hetzelfde.
We gingen dan samen eten en fantaseerden wat we die dag zouden doen.
We moesten altijd alle twee werken maar als we thuiskwamen zouden we samen dineren. Na het avondeten stelde je voor lekker vroeg naar bed te gaan. Niet om te gaan slapen, nee, maar om het fijn te hebben samen. Als jij nog in de badkamer was lag ik smachtend op jouw lichaam te wachten. Ik wilde dat je jouw lippen op die van mij drukte en dat je je tong naar binnen perste. Ik wilde jouw lichaam tegen die van mij voelen. Ik wilde je aanraken. Ik wilde dat je mij aanraakte, en dat deed je. Jij raakte mij aan op de plekjes die ik fijn vond en omgekeerd. Elke avond. Elke avond opnieuw.
S' nachts zou ik luisteren naar jou ademhaling en wanneer ik de volgende ochtend wakker zou worden, zou ik mij weer omdraaien en jou gezicht naast me zien liggen. Ik zou jou geur weer ruiken en je warme benen voelen. We zouden samen douchen en ontbijten.
Elke dag, elke dag opnieuw.
Maar vandaag is het anders. Ik ruik jouw zweterige geur. Ik zie je kleren over de stoel hangen, maar ik voel je benen niet. Ik draai me om en ik zie geen hoofd met slaperige ogen en een kin waar een stoppelbaard op zit. Je bent er niet.
Even merk ik de teleurstelling. Even merk ik dat het gigantisch dom was en even merk ik dat ik bang ben.
Aan de andere kant voel ik me machtig en heb ik de meeste kracht van het hele universum.
Nee, vanacht heb ik niet kunnen luisteren naar je ademhaling. Vanacht kon ik niet meedrijven op je gesnurk, en vanochtend was je er niet.
Nooit meer zal ik urenlang naar jouw gesnurk luisteren. Nooit meer zal ik wakker worden met jouw opdringerige zweetlucht in de kamer.
Nooit meer, maar dan ook nooit meer, zal ik jouw gespierde lichaam tegen die van mij voelen.
Dat allemaal omdat ik gisteravond in een woeste bui een kogel door jouw voorhoofd heb geschoten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2004, 10:38
Symphony
Symphony is offline
jouW
's ochtends

het begin is wel aardig, alleen het einde vind ik een beetje raar
Oud 28-07-2004, 10:43
Millroy
Millroy is offline
's avonds
vannacht.
Klopt niet echt, hij mag haar aanraken op tedere plekjes en alles is bright and wonderful en dan knalt ze zonder aanleiding z'n hoofd aan stukken.
Ik weet niet hoe jij het uitmaakt met je lief, maar ik hoop dat je het niet zo doet.
Verder vind ik het begin, waar er nog geen tegenstrijdigheden in zitten niet erg goed, het spreekt me niet aan. Lijkt op dat andere verhaal hier met dat gedicht en het uitgesneden hart etc.
Oud 28-07-2004, 10:56
Anki
Anki is offline
Tis juist een beetje de bedoeling dat het vreemd is, het moet raar zijn vind ik. Zo aan het eind juist ineens...dat hij dood is..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 11:00
Millroy
Millroy is offline
lijkt sterk op dit verhaal, idee is praktisch hetzelfde
Oud 28-07-2004, 11:05
Anki
Anki is offline
Vet! jah...man...

Ma, Millroy, heb je nix van iets wat jij geschreven hebt?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 11:23
Charlottetje
Charlottetje is offline
onverwacht is prima, maar het moet wel kunnen, nog een soort van geloofwaardig of logisch zijn. Dit slaat te veel nergens op.
ja ach, er zijn wat meer kleine dingetjes die ik niet zo geweldig vind ook, maar goed.
Het was voor mij net te veel een kopie, misschien dat ik het daardoor niet zo geweldig vond, sorry

Charlotte
Oud 28-07-2004, 12:09
Millroy
Millroy is offline
Citaat:
Anki schreef op 28-07-2004 @ 12:05 :
Vet! jah...man...

Ma, Millroy, heb je nix van iets wat jij geschreven hebt?
Ik heb wel dingen geschreven, sommige niet zo geweldig, zoekfunctie.
Oud 28-07-2004, 22:21
Anki
Anki is offline
Charlotte: weet je wat het is...ik had dat hele verhaal van die ander, wat jij dus een kopie noemde, nog nooit gezien of gelezen...maar je hebt gelijk hoor, het slaat nergens op.
Ik was gewoon in een funny bui, en ik wilde gewoon ff wat schrijven..
Anki
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 09:07
Charlottetje
Charlottetje is offline
(o, en je titel. kan best nederlands, denk ik)
op zich is je idee leuk hoor, niet erg dat je dat andere vehaal nog nooit gelezen had. ik vond dat andere verhaal ook leuk, deze ook wel, alleen is de logica net iets te ver te zoeken.
Hoe gestoord iemand ook kan zijn, er zijn dan altijd wel al kleine dingetjes waaraan je iets minder perfects kunt merken, begrijp je? (wow, wat is mijn formulering slecht vandaag)

Charlotte
Oud 02-08-2004, 13:37
Anki
Anki is offline
Slaat dat nou weer op??
Als ik het verhaal heb geschreven is het logisch dat ik zelf mijn titel uitzoeken kan... Niet om ruzie te maken ofzo, maar daar moet je niet gaan over miere neuke
Dankje

Anki
Oud 02-08-2004, 13:48
Charlottetje
Charlottetje is offline
natuurlijk moet je je eigen titel kiezen!
maar als jij wilt weten wat er beter kan...
dat is je titel dus.
een titel doet vaak heel veel, laat mensen wel of niet beginnen aan een verhaal.
ik loop dus ook niet te mierenneuken, ja!

Charlotte
Oud 02-08-2004, 14:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hmm, cliche...
Geen leuk einde... onverwacht, maar niet passend.

Verder maak ik hier geen woorden aan vuil.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:53
Aurora
Aurora is offline
Ik ben het met Charlotte eens dat de titel beter zou zijn in het Nederlands, maar goed, smaken verschillen.

Op zich wel een leuk verhaaltje, ik vind het einde alleen een beetje 'niet-passend onverwacht'

En gefeliciteerd nog
Reageren

Regels voor berichten