Advertentie | |
|
![]() |
|
neem toch de western digital
ik heb 4 van zijn kleine broertjes.... echt die dingen zijn bloedsnel. check voor een een benchmark http://www.tomshardware.com/storage/.../wd740-08.html |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Onboard lan & sound doet tegenwoordig niet meer onder voor losse kaarten. Dus als je bedoelt dat dat een nadeel is, heb je ongelijk, behalve als het gaat om rasechte audiofielen, maar dat is de TS volgens mij niet. En ik zou geen nForce3 chipset-based mobo nemen. Deze schijnen nogal vol te zitten met allerlei bugs. |
![]() |
|
Werkelijk elk onderdeel geniet mijn afkeuring, kijk eens hier:
AMD Athlon 64 3000+ Tray - 200 euro Arctic Silencer 64 - 15 euro 512MB DDR/400 Infineon - 80 euro ATi Radeon 9800 Pro 128MB - 190 euro ASrock K8X8X mobo - 75 euro Totaal: 560 euro excl. verzendkosten, zeg 575 euro all-in. @ www.gistron.com Prijzen zijn uit m'n hoofd, kunnen afwijken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
HDD een 160GB Hitachi 7K250 SATA/150 b.v., iig niet groter dan 160GB (2 x 80GB platters). Bij deze redelijk forse machine hoort ook een goede voeding, die videokaart en processor verbruiken aardig wat samen tijdens gaming.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Typefoutje denk ik, typenummers lijken veel op elkaar. Maar zou lullig zijn als de TS een dergelijke fout maakt bij het bestellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het blijft overigens wel een kwestie van smaak natuurlijk. Het is geen halszaak. Ik heb zelf zowel een WD1200JB als een Deskstar 7K250 van 40 GB en beide schijven voldoen prima, de WD is alleen wel duidelijk lawaaiger in idle noise. De Hitachi hoor je echt niet draaien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zou btw eerder voor een MSI mobo gaan dan voor een ASRock, zeker met zo'n budget. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
- betere ondersteuning (alhoewel ondersteuning veelal nog steeds niet goed is bij de meeste plankenmakers) - hogere patswaarde t.o.v. naaps ![]() ![]() - je hebt toch genoeg euri, dus waarom dáárop gaan besparen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
70 euro extra uitgeven voor iets wat niet sneller is (juist langzamer), en enkel features bezit die je wellicht niet gebruikt (FireWire, Gbit Ethernet) is veelal geen verstandige keus, lijkt mij.
|||
Citaat:
Citaat:
|
|