hej, bedankt allemaal
het is de eerste keer dat dit me overkomt, en ik heb er ook aan gedacht dat ik hem nooit meer zie (tenzij natuurlijk ik er volgend jaar weer ga werken, maarja das dan weer een jaar later)
En ook, hij woont in Antwerpen en ik in Mechelen. Maar ik kan wel zien dat de chefkok mij ziet zitten. Heb het ook gehoord van een kelner.
Mijn vriend heeft het derjuist zelf gezegd " het is toch stresserend om met iemand te verkeren die nauwelijks tijd heeft". Dus hij beseft het ook wel.. misschien dat er nu iets veranderd. Ik weet het niet. Ik wil ook niet mijn relatie verbreken. Absoluut niet. Ik heb enorm veel geluk met mijn vriend.
Maar ik heb gewoon schrik dat de chefkok niet uit mijn gedachten wil gaan. Misschien gaat het beter wanneer ik er niet meer werk. Want idd, dit is nieuw en spannend..
In Augustus zou mijn vriend normaal gezien terug weer wat tijd voor me hebben. En idd misschien zouden we eens een weekende moeten weggaan met zen tweetjes.
Het is wel raar, ik had altijd schrik dat men vriend op een ander zou vallen .. en nu ...
Ik heb men vriend vandaag toch kunnen zien, en ik was ook blij om hem te zien. Ik zal zien hoe het deze week gaat.. Maar ik hoop dat ik men vriend dit weekend nog veel kan zien.
bedankt
VERVOLG KOMT !