Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2004, 17:19
miekevis
miekevis is offline
Ik verkeer nu al 2jaar en 3maanden, en alles gaat goed.. Ik zie hem enkel de laatste tijd zeer weinig!!!

Op mijn werk is er de chef-kok, het is zo raar, als ik in zijn buurt ben of met hem praat of gewoon (onbewust) aan hem denk moet ik telkens lachen. Het voelt raar !

Ik begin me zorgen te maken...
Ik hou van mijn vriend
maar ik denk dat ik kriebels heb voor die andere jongen

is het omdat ik mijn vriend maar weinig meer zie?
Als ik denk aan niet meer met mijn vriend zijn doet dat pijn, dat wil ik niet. ik zou het niet aankunnen om hem met een ander te zien, maar ik werk tijdelijk daar en dus zal ik binnen enkele weken daar afscheid moeten nemen, dus ook van die andere.. ik weet niet juist hoe ik me daarbij voel.

help ? wie kennt dit ??
Oud 16-07-2004, 17:28
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik zou je niet te veel aan die chef-kok gaan hechten als je er binnenkort toch weg bent terwijl je een geweldige vriend hebt.
probeer je huidige vriend gewoon wat vaker te zien, voor zover dat mogelijk is!
Oud 16-07-2004, 18:13
filia dei
filia dei is offline
idd.ik ben het met charlottetje eens.

Als je toch binnekort afscheid moet nemen van die chefkok (en je 'm daarna nooit meer ziet) is het onzin om je relatie voor hem te verbreken. Aangezien je toch al niet zeker wist wat je wilde.

Maar als 't vaker gebeurt dat je verlieft wordt op andere (misschien idd omdat je je vriend niet zo vaak ziet) dan moet je toch eens over je relatie gaan nadenken. En proberen er wat mee te doen. Kijken of het overgaat als jullie vaker afspreken!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 21:29
Meester
Meester is offline
Probeer te werken aan je (toch redelijk lange) relatie met je vriend. Daarin kan je zóveel meer bevrediging vinden dan in één of andere chefkok die waarschijnlijk alleen uit is op een ONS. Waarom is houdbaars en goeds inruilen voor iets nieuws en spannends, terwijl je weet dat hetgene je eventueel zou willen krijgen uiteindelijk ook verandert in datgene wat je nu hebt?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 13:17
Dzjes
Dzjes is offline
Idd, binnenkort zie je die kok niet meer, terwijl je nu toch een lieve vriend hebt. Probeer wat nieuw leven in je relatie te blazen met je vriend, ga eens een weekendje kamperen ofzo.

De liefde is zo weer terug dan .
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 15:19
wartzwit
wartzwit is offline
Schrijf eens op wat je graag in je relatie met je vriend (anders)zou willen zien. Opschrijven maakt het altijd duidelijk (uitzonderingen daargelaten) dan gewoon in je kop houden.
Je geeft zelf al aan dat je hem weinig ziet.
Oud 17-07-2004, 15:52
elledc
elledc is offline
Je bent nog jong dus sluit zeker niet uit dat je in de (nabije) toekomst verliefd wordt op 'n ander. Van zijn kant kan het ook.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 16:12
miekevis
miekevis is offline
hej, bedankt allemaal

het is de eerste keer dat dit me overkomt, en ik heb er ook aan gedacht dat ik hem nooit meer zie (tenzij natuurlijk ik er volgend jaar weer ga werken, maarja das dan weer een jaar later)
En ook, hij woont in Antwerpen en ik in Mechelen. Maar ik kan wel zien dat de chefkok mij ziet zitten. Heb het ook gehoord van een kelner.

Mijn vriend heeft het derjuist zelf gezegd " het is toch stresserend om met iemand te verkeren die nauwelijks tijd heeft". Dus hij beseft het ook wel.. misschien dat er nu iets veranderd. Ik weet het niet. Ik wil ook niet mijn relatie verbreken. Absoluut niet. Ik heb enorm veel geluk met mijn vriend.
Maar ik heb gewoon schrik dat de chefkok niet uit mijn gedachten wil gaan. Misschien gaat het beter wanneer ik er niet meer werk. Want idd, dit is nieuw en spannend..
In Augustus zou mijn vriend normaal gezien terug weer wat tijd voor me hebben. En idd misschien zouden we eens een weekende moeten weggaan met zen tweetjes.

Het is wel raar, ik had altijd schrik dat men vriend op een ander zou vallen .. en nu ...

Ik heb men vriend vandaag toch kunnen zien, en ik was ook blij om hem te zien. Ik zal zien hoe het deze week gaat.. Maar ik hoop dat ik men vriend dit weekend nog veel kan zien.

bedankt
VERVOLG KOMT !
Oud 07-08-2004, 16:35
miekevis
miekevis is offline
hej ,

sorry dat het zoooo lang duurde !!!

korte samenvatting:
de 2 laatste weken was hij niet op het werk ( verlof )
maar heeft briefjes achtergelaten voor mijn verjaardag, wat ik heel lief vond !! op de laatste dag heeft hij een briefje aan mij laten geven met zijn naam en telefoonnummer op.
Dat heeft me echt weken beziggehouden
Zou ik hem bellen ofniet ?
uiteindelijk heb ik het nummer weggegooid en besloten me 100% achter men relatie met men vriend te zetten
Als ik volgend jaar terug daar ga werken.... dat is dan voor dan !

xxxx
Oud 07-08-2004, 17:14
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
walie de ballon schreef op 07-08-2004 @ 17:35 :
dat is dan voor dan !
gekke belg
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 07-08-2004 @ 18:14 :
gekke belg
waarom?
het is toch logisch dat ze zich zo opstelt? ze is negentien, er kan nog ZOVEEL gebeuren... misschien is het tegen dan wel uit met haar vriend (kan toch?!), en dan kan ze dŕn toch nog altijd zien of er iets van komt of niet?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 23:43
Bo
Bo is offline
Ik herken dit zeker! Ik ben een tijdje veel omgegaan met een jongen van mijn werk. Het klikte gewoon en we hadden een heel speciale band. Ik heb een tijdje gedacht dat ik hem leuk vond, en dat was in zekere zin ook wel zo. Je moet jezelf alleen goed afvragen of je hem leuk genoeg vind om je relatie voor op te geven. Je weet wat je hebt en weg gooit, niet wat je ervoor terug krijgt..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 09:29
Verwijderd
Gewoon de tijd "uitwerken" en veel met je vriend opschieten. Komt het denk ik wel weer goed. Succes
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 11:23
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 07-08-2004 @ 18:28 :
waarom?
het is toch logisch dat ze zich zo opstelt? ze is negentien, er kan nog ZOVEEL gebeuren... misschien is het tegen dan wel uit met haar vriend (kan toch?!), en dan kan ze dŕn toch nog altijd zien of er iets van komt of niet?
het ging om de uitdrukking (taalkundig)...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 19:57
miekevis
miekevis is offline
dankjewel allemaal

ja ik heb goed nagedacht en mijn relatie is veel belangrijker

je weet nooit wat er in een jaar allemaal kan gebeuren maar ik heb nu voor mezelf besloten dat dit geen echte verliefdheid was !

voor mij mag deze topic gesloten worden

alvast bedankt allemaal !
Oud 09-08-2004, 08:41
Verwijderd
Zo horen we het graag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten