Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoals ieder groot festival, heeft ook deze een site...na wat zoekwerk:
http://www.sziget.hu/festival_english even kijken of het wat is...
||
Citaat:
![]() of leesik nou verkeerd
|
![]() |
het meisje van mijn uitwisseling in hongarije schreef mij vorig jaar een brief dat ze daar heen zou gaan en ze noemde toen wel een aantal 'grote' namen die zouden komen....t klonk erg cool imo
![]() en ja hongarije, das weer es wat anders he ![]()
|
oh keb er veel van gehoord van mensen die daar naartoe gaan. het is een beetje spartaans vergelijken met lowlands maar daar hou ik wel van.
wat betreft de bands. dat maakt toch niet zoveel uit als het onbekende bands zijn als ze maar goede muziek spelen. het nadeel van onbekende bands is dat je niet weet of ze goed spelen of niet.
||
Citaat:
Spartaans in vergelijking met lowlands... Dat slaat op slaat op 't sanitair en dergelijke?
||
Citaat:
we zitten er over te denken om er met een groep heen te gaan. en dan deels festival/deels vakantie. gewoon op de dagen dat er niet zo veel boeiends komt boedapest ingaan, en cultureel doen enzo. alleen jammer dat de busreis erheen duur is, duurder dan het festival kaartje en het eet/drink geld bij elkaar waarschijnlijk. [euroliner retour boedapest voor jongeren kost ongeveer 135 euro zo schijnt het] maar het lijkt me wel gaaf, 10 dagen in hongarije op een eiland zitten, relaxte muziek, goedkoop eten en drinken, na 5 dagen breken er epidemieen uit, goedkoop entreekaartje, boedapest vlakbij, noem maar op ![]() ik vind het wel wat hebben iig, wil er zeker 1 keer heen, hoop dat het dit jaar lukt, en anders een andere keer. nu nog maar hopen dat de line up een beetje goed is, een paar goede bekende bands zou wel gaaf zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
D. Polen, Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Kroatië E. Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk. Tis alleen wel prijzig €329. Maar die busreizen.. Hoe weet je dat? Site? Welke organisatie?
||
Citaat:
![]() maar over die busreizen: www.eurolines.nl en dan -->bestemmingen-->boedapest en daar staat bijna onderaan een lijstje met tarieven enzo. ![]() en over dat gratis voedsel, hoe weet je dat? want als dat echt zo is.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wij zitten ook plannen te maken om te gaan dit jaar. Klopt het dat er geen echte campings zijn en je je tentje in principe overal mag neerzetten? En het is toch op een eiland in de Donau?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook ooit gehoord dat je je tentje overal mag opzetten, maar ik heb ook ergens gelezen dat er wel aangewezen plaatsen voor zijn.. http://www.sziget.hu/festival_english/accomodation |
![]() |
||
Citaat:
'Still 1665 days to Sziget Festival!' ![]()
||
Citaat:
![]() en over die campingplaatsen heb mezelf ook al dingen afgevraagd.. misschien dat ze op het festivalterrein zelf stukken grasland afgebakend hebben waar je mag camperen ofzo? want idd had ik ook gelezen dat er geen aparte camping was. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien dat ik er met vrienden heenga. Er zijn plannen om een busje te huren voor een man of 8...en dan maar richting Budapest karren. Een vriend van me is er afgelopen jaar geweest. Bier voor een te verwaarlozen prijs, veel tamelijk bekende bands...Klinkt prima.
![]() Maargoed, niks concreets geregeld nog. ![]() |
![]() |
|
*UP*
De prijzen zullen dit jaar ongeveer als volgt zijn: - 4000 HUF (ongeveer 15€) voor een dagkaart - 16000 HUF (ongeveer 60€) voor het hele festival, als je voor 15 juli betaalt - 20000 HUF (ongeveer 75€) voor het hele festival, als je na 15 juli betaalt, reserveren is mogelijk via de site van Diaksziget - 24000 HUF (ongeveer 90€) voor het hele festival, wanneer je pas bij de ingang van het festival je kaartje koopt. Bevestigde artiesten: Amorphis Children of Bodom Chumbawamba [festivalinfo]
|
Ik wil dr ook heen
![]() Maar is er dan geen goedkope luchtvaartmaatschappij die op Boedapest vliegt? Vast wel toch? Voor 90 euro zit je met 2 mensen in Londen en weer terug.. maar das EasyJet en die vliegen niet op Hongarije volgens mij. Even zoeken.. // en toen ik 2 jaar geleden in Hongarije op vakantie was heb ik 2 mensen gesproken die allebei waren geweest (Hongaren) en die zeiden dat het helemaal geweldig was... dat je niet echt geld nodig had en dat dr overal drugs waren ![]() Lowlands x 10, denk ik. |
![]() |
|
![]() |
Het lijkt me ook echt heel tof. Voor de grote namen hoef je er volgens mij niet heen te gaan want voor West Europese begrippen valt dat wel mee, al staan er elk jaar wel wat 'mega-acts'. Ik ken niemand die er geweest is persoonlijk dat ik weet, maar als je de verhalen die je leest mag geloven moet het echt heeeeeeeeeeeeeel erg tof zijn. Ik heb ook wel eens een of ander optreden op tv gezien, en dat bevestigde dat wel.
Je brengt me op een idee, ik wil er ook heen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat betreft goedkoop reizen: misschien is het een idee om met een goedkoop Wochenendeticket voor de Duitse trein naar de grens met Oostenrijk (??) te reizen en vaar daar verder te gaan. Dat is ongetwijfeld wel goedkoper dan Eurolines denk ik. Maar het duurt alles bij elkaar dan waarschijnlijk wel een dag of twee, je moet veel overstappen en het is een hoop gedoe.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zoals ik al eerder zei, in Duitsland heb je meereiskorting... met hoe meer mensen je gaat hoe meer korting je krijgt... als je een ov jaarkaart hebt of een ander ns-abonnement kan je railplus kopen, krijg je ook nog eens korting... en als je voor een bepaalde tijd boekt krijg je ook nog eens korting
|
![]() |
|
Vrienden van mij zijn er geweest en vonden het heel vet. IK ben afgelopen jaar wel in budapest geweest maar niet naar sziget, dat was helaas pas een paar weken later. Met de trein naar Budapest vond ik heel goed te doen, als je een beetje de tijd neemt en het in etappes doet (3 dagen ofzo) is het echt geen probleem, de treinen in hongarije heben ook bijna allemaal coupé's, en dat is echt relaxed.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb geen retourtje naar budapest gekocht maar een retourtje tot de grens van tsjechie en dan voor tsjechie, slowakije en hangarije een eurodominokaart(3 dagn onbeperkt reizen in dat land) en dat was in totaal ongeveer250 euro, een retourtje budapest zal wel iets goedkoper zijn denkik.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Sziget 2010 Carn | 4 | 26-03-2010 09:09 | |
Muziek |
Sziget 2009 Juicyhil | 151 | 20-12-2009 12:11 | |
Muziek |
Sziget 2007 Carn | 333 | 31-08-2007 17:32 | |
Muziek |
Sziget 2007 Until My End | 2 | 19-03-2007 11:22 | |