Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk ook dat je er dan juist op gaat letten enzo (misschien wel onbewust) dat had ik ook toen ik naar New York was geweest (het is iets heel anders maar dacht er meteen aan toen ik je topic las) toen zag ik ook de HELE TIJD op tv en in tijdschriften en overal plaatjes en dingen van New York en alle gebouwen daar enzo. Dus denk dat je er (onbewust) gewoon op gaat letten omdat je er toch nog wel mee bezig bent.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja als je een nieuwe fiets hebt, zie je opeens allemaal mensen met dezelfde fiets. Met een nieuwe jas idem dito.
Als je iets graag wilt, zie je het de hele dag verschijnen. Als je verliefd bent op iemand valt diegene je steeds meer op. Als je emotioneel bent om de liefde valt het je gewoon meer op.. Ik zie ook overal verliefde stelletjes, maar daar denk ik niet bij na, omdat het voor mij vanzelfsprekend is.. De laatste tijd heb ik wel dat ik merk dat het overal om mij heen uitgaat, terwijl het bij mij nog steeds aan is (hoewel ik niet weet hoe lang nog ![]() Misschien omdat het nu iets minder tussen mij en mijn vriend gaat, dat ik daarom al die relatieproblemen merk overal.. Kweet het niet.. Maar het is behoorlijk logisch wat je zegt hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
normaal zie je ze allemaal ook wel maar t betekent gewoon niks voor je en nu is je hoofd zo ermee bezig zeg maar dat t je in eens opvalt waardoor de wereld nog gemener lijkt van iedereen wel maar ik niet. altijd als een relatie net uit is zie ik in eens overal stelletjes enzo en dan erger ik me er zo aan na een tijdje verdwijnt dat (eerlijk gezegd ben ik nooit lang genoeg single geweest om dat te bevestigen want mn *rauw* periodes werden overlapt door de begin van nieuwe relaties)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ligt het aan mij? Balpen | 28 | 10-04-2011 17:45 | |
Algemene schoolzaken |
Is mijn school te streng? Of ligt het aan mij? Thanatios | 61 | 07-05-2008 11:50 | |
Psychologie |
Hoe behoud je je zelfvertrouwen wanneer het moeilijk wordt? Nona | 15 | 20-11-2003 00:04 | |
Lifestyle |
Ligt het aan mij of.. Shah of Blah | 49 | 23-11-2002 12:18 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Ligt het aan mij of zijn alle scheikunde docenten vreemd? danerit | 36 | 01-03-2001 19:47 |