Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 19:39
Blenderhead
Blenderhead is offline
net nu t uit is zie ik overal verliefde stelletjes en programma's op tv over mensen die verliefd worden en gaan trouwen ensow.

valt jullie dit ook op de laatste tijd of ligt dit gwoon aan mij?
Oud 15-05-2002, 19:40
Piccola
Piccola is offline
Sorry, denk dat het toch aan jou ligt ofzo. Want ik zie het niet.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:40
Aurora
Aurora is offline
Tis ongeveer hetzelfde ideej dat als je naar de tandarts moet, je overal tandpasta-reclames ziet
Oud 15-05-2002, 19:41
Southraider
Southraider is offline
Citaat:
birthmark schreef:
net nu t uit is zie ik overal verliefde stelletjes en programma's op tv over mensen die verliefd worden en gaan trouwen ensow.

die dingen merk je pas op als het uit is of als je problemen hebt met je vriend of vriendin.
dan wordt je zeg maar weer wakker geschudt.
Oud 15-05-2002, 19:56
Verwijderd
Ik denk ook dat je er dan juist op gaat letten enzo (misschien wel onbewust) dat had ik ook toen ik naar New York was geweest (het is iets heel anders maar dacht er meteen aan toen ik je topic las) toen zag ik ook de HELE TIJD op tv en in tijdschriften en overal plaatjes en dingen van New York en alle gebouwen daar enzo. Dus denk dat je er (onbewust) gewoon op gaat letten omdat je er toch nog wel mee bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:55
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik weet niet, maar volgens mij ligt het aan jouw... Er is mij nog niets echt opgevallen ofzo!

(ik zie op mijn werk alleen maar verliefde stelletjes, maar ja, ik werk dan ook in een babyspeciaalzaak)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 00:45
Verwijderd
ja als je een nieuwe fiets hebt, zie je opeens allemaal mensen met dezelfde fiets. Met een nieuwe jas idem dito.

Als je iets graag wilt, zie je het de hele dag verschijnen. Als je verliefd bent op iemand valt diegene je steeds meer op.

Als je emotioneel bent om de liefde valt het je gewoon meer op..

Ik zie ook overal verliefde stelletjes, maar daar denk ik niet bij na, omdat het voor mij vanzelfsprekend is..

De laatste tijd heb ik wel dat ik merk dat het overal om mij heen uitgaat, terwijl het bij mij nog steeds aan is (hoewel ik niet weet hoe lang nog )

Misschien omdat het nu iets minder tussen mij en mijn vriend gaat, dat ik daarom al die relatieproblemen merk overal.. Kweet het niet..

Maar het is behoorlijk logisch wat je zegt hoor
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 00:48
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
birthmark schreef:

mja kijk t is net uit

normaal zie je ze allemaal ook wel maar t betekent gewoon niks voor je
en nu is je hoofd zo ermee bezig zeg maar dat t je in eens opvalt waardoor de wereld nog gemener lijkt van iedereen wel maar ik niet.

altijd als een relatie net uit is zie ik in eens overal stelletjes enzo en dan erger ik me er zo aan na een tijdje verdwijnt dat (eerlijk gezegd ben ik nooit lang genoeg single geweest om dat te bevestigen want mn *rauw* periodes werden overlapt door de begin van nieuwe relaties)
Reageren

Regels voor berichten