Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het lijkt alsof je het in een droom ofzo hebt gezien, en dan pas later het nog 1x ziet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
t klinkt heeeel logisch... maar waarom geloof ik het nog niet honderd procent? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(P.S. nogal moeilijk uit te leggen dit) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar over die flash-forward..... dat kan ik me niet indenken want dat zou betekenen dat de toekomst al geschreven staat (waar ik me ook niets van kan indenken) en dat ik die zou kunnen zien....??? denk het niej.... maar het kan natuurlijk ook gewoon pure toeval zijn...... of gebeurt alles met een reden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Alleen met tijdmachines kun je de toekomst veranderen ![]() Maar die flash-forwards in je droom zouden dus korte beelden moeten zijn van de toekomst. Je onthoudt soms niet alle dromen, soms vergeet je ze spontaan als je wakker wordt. Maar als je dan precies dat beeld weer ziet wat je in je droom hebt gezien, dan denk je van 'huh' dit heb ik al eerder gezien. (Bleeh wat een kutonderwerp heb ik eigenlijk gekozen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dat van zinnen afmaken van farrar-misty heb ik ook zo vaak. met mijn vriendin. en dan zeggen we altijd allebei hetzelfde tegelijk. ![]() het verschil tussen droom en realiteit is voor sommige onder ons ook moeilijk te onderscheiden. ik sluit mijzelf daarbij in het minst niet uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet zeker dat ik het namelijk droom en dat soms 2 weken van tevoren.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
DejaVu! Elecktric | 17 | 02-04-2013 22:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dejavu Verwijderd | 21 | 11-02-2004 20:55 | |
Muziek |
Lets write LPU | 52 | 03-11-2003 21:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Snelheid van tijd rednas | 38 | 01-07-2003 00:21 | |