Als ik ook zo al die entries zie bij die johana.org¿(keb daarnet een beetje zitten te snuffele), dan wordt ik ook een beetje depri. Volgens mij is meer dan de helft daar beroeps.
Maar jouw engeltje, ja tog? gaat het zover ik het bekijk dáár niet winnen, maar dat zag je zelf ook wel^^P. Tog vind ik em cker niet onaardig. H(z)ij is wat aan de simpele kant, maar ik denk dat het meer een kwestie is van ervaring. Haar verticale haarband zit volgens mij rechts van het midden, wat denk ik wel je bedoeling was. Verder roept het thema 'Angel of Death' meer op werken die niet egt bij jouw stijl passen. Ik zie al we dat de meeste inzendingen daar van een soort stijl(heeft misch een naam) zijn die meer overeen komen met die van Captain N, Samwise en andere mensen die detail hoog in het vaandel hebben..
Jouw stijl is meer het strakkere inktwerk met heldere duidelijke kleuren(als ik dat zo mag benamen), die wel perfect passen bij je heroes, mag ook wel, maar ik denk dat je daar misch minder kans maakt op een evt. hoge plek.
So sie ik ut iig...