Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2004, 20:53
Zwaantje
Zwaantje is offline
Leuk had net alles opgeschreven is het weg.

Het is na 7 maanden uit met mn vriend. Allebei besloten, allebei nog twijfels, allebei het gevoel dat het weer goed komt.

Zijn vader zit me alleen enorm dwars.
Nadat het uit is heeft ie me een aantal keer gebeld dat ie het zo erg vind, en dat ie wilde dat het weer goed kwam. Dat hij daar alles aan wilde doen etc. Allemaal lief en schattig maar niet zijn zaken.

Gegeven moment belde ie op dat ie wat met me wilde afspreken. Met tegenzin daar op ingegaan en wat afgesproken.
Toen kwam er een heel verhaal uit, weer het zelfde geblaat dat ie het allemaal zo vreselijk vond en wat hij er aan kon doen dat het weer goed kwam.
Opeens omhelsde die me, werd ie behoorlijk emotioneel, en toen begon ie dat ie van me hield, ookal kende ie me nauwelijks. Dat ik zijn hart gestolen had. Dat ik zo'n enorm mooie en lieve meid was en dat ie me terug wilde in het gezin. Hij hield me op een manier vast waarvan je denkt.. naja iets minder mag ook wel. Hij probeerde me half te zoenen. En toen zei zoiets van; "Het is dat ik zo oud ben, want anders..."
Ik mocht tegen niemand wat zeggen anders kreeg hij er alleen maar gedonder mee.

Naja toen maar naar huis gegaan, paar dagen later belde ie weer, of het nog goed kwam tussen mij en mn vriend/ex want dat hoopte ie zo erg.

Eregister heb ik 'm gesproken en toen kwam ie weer met hetzelfde verhaal dat ie zo veel om me gaf, dat ik zn hart gestolen had. En dat ie nog een keer wat met me af wilde spreken, een keer uit eten en vervolgens een wandeling over het strand maken ofzo want dat leek hem zo leuk. En we zouden het dan niet over zijn zoon hebben maar hij wilde wat vertellen over zichzelf. Alles half aangehoord, half gereageerd en gezegd dat we het er nog wel over zouden hebben.

Gister was ik bij mn ex, en toen mn ex even weg was, kwam zn vader op zn kamer, omhelsde me, en zei dat ie zoo veel zin had om samen een avondje met me weg te gaan, dat ie me miste.

Vandaag belde die, met een of ander onzinnig lulverhaal, en of ik nou al een dag wist wanneer we wat gingen doen. Nee gezegd, gezegd dat ik het nog niet wist en dat ik wel zou bellen als ik wel wat zou weten.

Wat moet ik hier nou mee? Is ie gewoon overbezorgd of zoekt hij er meer achter?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2004, 21:00
Dzjes
Dzjes is offline
Ik neem aan dat je het niet al te leuk vindt?
Als ik jou was zou ik gewoon die rare (ex) schoonvader wat te proberen ontwijken. Desnoods met een smoesje (bvb. je kan hem niet meer zien omdat het je teveel pijn doet.. je denkt teveel aan je ex hierdoor).

Je kan hem natuurlijk ook altijd rechtuit je mening zeggen. Dat je hem maar een gore vetlap vindt en dat je wilt dat hij uit je buurt blijft.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 21:04
Zwaantje
Zwaantje is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 17-08-2004 @ 22:00 :
Ik neem aan dat je het niet al te leuk vindt?
Als ik jou was zou ik gewoon die rare (ex) schoonvader wat te proberen ontwijken. Desnoods met een smoesje (bvb. je kan hem niet meer zien omdat het je teveel pijn doet.. je denkt teveel aan je ex hierdoor).

Je kan hem natuurlijk ook altijd rechtuit je mening zeggen. Dat je hem maar een gore vetlap vindt en dat je wilt dat hij uit je buurt blijft.
Ik voel me er helemaal niet fijn bij nee.

Maar om nou zo recht in zn gezicht te zeggen dat ie moet optyfen omdat het een ranzig zielig ventje is vind ik ook een beetje bezwaarlijk aangezien ik daar wel vaak over de vloer kom

Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 21:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Aangeven.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 21:09
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ik zou er meer achterzoeken en dan niet in positieve zin.
Oud 17-08-2004, 21:10
James Stenbeck
James Stenbeck is offline
Hij wil je natuurlijk.

Zeg is die man getrouwd btw?

Anyways, als je hem ook wil, zou ik het gewoon doen. Als je hem niet wil, meteen zeggen dat je hem niet wil en afkappen die hap.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 21:18
Ratbout
Ratbout is offline
mijn universele tip voor lastige situaties: schrijf hem een brief. je kan hem heel netjes vertellen dat je niet van al dat lichamelijke ocntat gediend bent, en dat je de manier waarop hij met je omgat niet prettig vind..
Oud 17-08-2004, 21:20
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Ratbout schreef op 17-08-2004 @ 22:18 :
mijn universele tip voor lastige situaties: schrijf hem een brief. je kan hem heel netjes vertellen dat je niet van al dat lichamelijke ocntat gediend bent, en dat je de manier waarop hij met je omgat niet prettig vind..
Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen: flikker op schoft.
Oud 17-08-2004, 21:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 17-08-2004 @ 22:20 :
Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen: flikker op schoft.
Precies! En terecht.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 21:40
Gumpy
Gumpy is offline
Die vent is verliefd op je.
Oud 17-08-2004, 22:16
rodina
rodina is offline
Verliefd ja, of iig tis wel verdacht.

Vraag om duidelijkheid, wees duidelijk dat je hem niet moet.

Ruzie maken schiet ook niet op aangezien je waarschijnlijk nog wel door een deur met je schoonfamilie wilt..
Oud 17-08-2004, 23:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Verliefd, m'n neus, die vent wil haar blijkbaar 'n keer een beurt geven. Ik zou zeggen: melden bij anderen, zoals (schoon)familie. En bij hem uit de buurt blijven. Niet meer met hem alleen afspreken. Wie weet draait het anders nog wel eens uit op aanranding (of erger...).
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 00:22
Daigné
Daigné is offline
wow, ik zou er met je ex over praten, het hem vertellen en vragen wat hij er van vindt... hij kent zijn vader vast beter dan jij
Oud 18-08-2004, 05:35
Verwijderd
Citaat:
Daigné schreef op 18-08-2004 @ 01:22 :
wow, ik zou er met je ex over praten, het hem vertellen en vragen wat hij er van vindt... hij kent zijn vader vast beter dan jij
eens
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 09:30
Skyrise
Skyrise is offline
what a FREAK!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 10:32
Anaïs
Anaïs is offline
'k weet niet of nu al vertellen aan je ex zo'n goed idee is... Aangezien hij net je ex is geworden, gelooft hij het misschien niet, want het is nog altijd zijn vader... Vertel het misschien eerder aan je eigen ouders?

'k zou gewoon afstand houden en koel doen aan de telefoon e.d. Als het niet ophoudt, dan kan je hem duidelijk laten weten dat jij dat niet wil. Wanneer hij dan nog niet ophoudt, ja dan moet je het toch wel melden aan iemand!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 11:01
rainfairy
rainfairy is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 18-08-2004 @ 11:32 :
'k weet niet of nu al vertellen aan je ex zo'n goed idee is... Aangezien hij net je ex is geworden, gelooft hij het misschien niet, want het is nog altijd zijn vader... Vertel het misschien eerder aan je eigen ouders?

NEE aan je ouders vertellen is slim die zouden die kerel dan een rare vent vinden en niet vertrouwen en dan zou je niet meer met je vriend/ex om mogen gaa omdat je dan ook bij die pa thuis zit...ZO ZIJN OUDERS geloof me nou maar, ze doen alles om hun kleine meisje te beschermen (neem dat maar van me aan )

je moet gewoon tegen je vriend/ex vertellen dat je vind dat zijn vader nogal ongepast/raar tegenover jou gedraagt, hij vraagt dan om uitleg en dan vertel je het...wordt de jongen boos, laat hem uitrazen en ook tegen zijn vader (dan voel je je natuurlijk een beetje lullig tegenover die vader maar dan schrijf je m een brief over hoe jij je voelde etc en dat je het gewoon kwijt moest) blablabla

jullie hadden allebei het gevoel dat het nog goed zou komen tussen jullie? nou kijk het aan wanneer jullie weer een relatie hebben, blijft die kerel zich raar gedragen, dan is er wel wat serieus aan de hand....

maar ik zeg niet dat het nu normaal is wat ie doet, zeker niet, kijk een schoonvader mag en kan helemaal idolaat zijn van zijn schoondochter en het een mooie en leuke meid vinden, maar zonder toestemming en regelmatig bellen en omhelsen enzo is niet normaal nee!

succes ermee! en gewoon vertellen! niet voor jezelf houden, word je alleen maar gek van!
Oud 18-08-2004, 12:43
Sade
Sade is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-08-2004 @ 22:05 :
Aangeven.
Niet overdrijven Tot nu toe heeft hij nog niets gedaan waarvoor je hem aan zou moeten geven. Bovendien hoefde de TS niet met hem af te spreken, ze ging zelf naar hem toe.

In ieder geval, niet meer op je ex-schoonvader ingaan. Niet opnemen als hij belt, niet meer bij hem in de buurt komen. Het is niet gezond wat hij doet, en hij zou wel eens handtastelijker kunnen worden dan dat hij tot nu is geweest.

En ik zou het tegen je ex vertellen, hoe zijn vader tegen je heeft gedaan. Hij kan het er dan met zijn vader over hebben.

Verder succes met de situatie met je ex Onthoud goed dat je een relatie met hem had/hebt, niet met zijn vader, of de rest van zijn familie
Oud 18-08-2004, 14:58
LoeLoe
LoeLoe is offline
Zoals je beschrijft hoe hij nu bezig is vind ik het allemaal een beetje creepy

Ik denk dat ik zou proberen wat afstand te bewaren en er vooral niet op in gaan om samen met hem over het strand te gaan wandelen ofoz want ik denk dat hij er meer achter zoekt.

Ik vind het maar .. eng
Oud 18-08-2004, 15:14
blurred
blurred is offline
Als ik jou zo hoor dan is die schoonvader best wel een beetje gek op je... Zeker gezien de uitspraak: "Als ik jonger was geweest...." Ik zou afstand houden. Uit eten, bioscoop en strandwandeling klinkt niet als iets wat je normaalgesproken doet met je ex-schoonvader!! Ik zou hem duidelijk maken dat je dat niet wilt. Dat het uit is met zijn zoon en dat je nu gewoon verder gaat leven. Naar het strand gaan moet hij maar gewoon met zijn vrouw doen.... Wel een klotesituatie!!
Oud 18-08-2004, 15:26
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Wat een rare situatie. Ik zou er met je ex over praten, want ik vind wel dat hij er recht op heeft om te weten hoe zijn pa lief bezig is met zijn oude vriendin.

Ik zou ook zeker niet je 'misschien nog lukkende' relatie hieronder laten lijden. Dat zou zo zonden zijn.

Na, sterkte ermee en geef gewoon aan wat je wilt, maar wel snel voordat hij de raarste fantasieën krijgt!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 15:28
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
je stelt hem een ultimatum:

Niet meer bellen, geen afspraakjes meer, geen innige omhelzingen en dat soort shit.

ANDERS

Vertel jij het hele verhaal aan je ex.

Als ik dit zou horen over mijn vader zou ik daar zeker eens even wat aan doen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 15:31
Verwijderd
Wat een Freak!

Uitkijken meisje!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 17:38
BCR
BCR is offline
Ik zou het niet helemaal vertrouwen, hoor.
Oud 18-08-2004, 19:57
*** is offline
wat een creep!
Hoop niet dat 't een familietrekje is Als ik jou was zou ik duidelijk zijn en dan kan je altijd nog met grover geschut komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2004, 10:55
Zwaantje
Zwaantje is offline
Ik heb bijna alles verteld aan mn vriend/ex, en hij stond bijna te stuiteren en hij zou wel even een hartig woordje met zn vader wisselen.
Ik hoop dat het daarmee over is, want ik wil daar nog wel normaal over de vloer kunnen komen.

Bedankt
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 12:50
MikeyMo
MikeyMo is offline
Gewoon een backshot geven..

Wat een focking enge vent, ik zie het al helemaal voor me met mijn ex-vader..
Oud 21-08-2004, 13:22
Verwijderd
Hij is inderdaad waarschijnlijk verliefd op je (en nee, dat maakt hem geen freak ) en aangezien je niets met hem wil (logisch natuurlijk) is het wel zo sociaal om het contact volledig af te kappen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 13:24
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik heb met samengeknepen tenen je verhaal gelezen en dat zegt genoeg...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 15:46
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
naja die pa lijkt me aardig geschift, hij is hartstikke verliefd op je.

Wat vinden je ouders ervan? Of weten die het niet, Ik zou met hen overleggen want ik vind het creepy worden.

Ik zou in ieder geval niet meer op die pa ingaan, ophangen als hij belt en hem vermijden.

heeft hij geen vrouw ofzo?
Oud 24-08-2004, 15:51
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
destina1984 schreef op 18-08-2004 @ 12:01 :
NEE aan je ouders vertellen is slim die zouden die kerel dan een rare vent vinden en niet vertrouwen en dan zou je niet meer met je vriend/ex om mogen gaa omdat je dan ook bij die pa thuis zit...ZO ZIJN OUDERS geloof me nou maar, ze doen alles om hun kleine meisje te beschermen (neem dat maar van me aan )

Mijn ouders zouden nou nooit zo reageren. Wat het is niet zo vader zo zoon hoor! Iedere ouder is anders...
Ik denk juist dat het verstandig is om het wel te vertellen. Ook om je veiliger te voelen. Ze weten dan wat er aan de hand is en dat jullie een beetje moeten uitkijken dat hij ophoudt met dit gedrag.
Reageren

Regels voor berichten