Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar om nou zo recht in zn gezicht te zeggen dat ie moet optyfen omdat het een ranzig zielig ventje is vind ik ook een beetje bezwaarlijk aangezien ik daar wel vaak over de vloer kom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() je moet gewoon tegen je vriend/ex vertellen dat je vind dat zijn vader nogal ongepast/raar tegenover jou gedraagt, hij vraagt dan om uitleg en dan vertel je het...wordt de jongen boos, laat hem uitrazen en ook tegen zijn vader (dan voel je je natuurlijk een beetje lullig tegenover die vader maar dan schrijf je m een brief over hoe jij je voelde etc en dat je het gewoon kwijt moest) blablabla jullie hadden allebei het gevoel dat het nog goed zou komen tussen jullie? nou kijk het aan wanneer jullie weer een relatie hebben, blijft die kerel zich raar gedragen, dan is er wel wat serieus aan de hand.... maar ik zeg niet dat het nu normaal is wat ie doet, zeker niet, kijk een schoonvader mag en kan helemaal idolaat zijn van zijn schoondochter en het een mooie en leuke meid vinden, maar zonder toestemming en regelmatig bellen en omhelsen enzo is niet normaal nee! succes ermee! en gewoon vertellen! niet voor jezelf houden, word je alleen maar gek van!
||
Citaat:
![]() In ieder geval, niet meer op je ex-schoonvader ingaan. Niet opnemen als hij belt, niet meer bij hem in de buurt komen. Het is niet gezond wat hij doet, en hij zou wel eens handtastelijker kunnen worden dan dat hij tot nu is geweest. En ik zou het tegen je ex vertellen, hoe zijn vader tegen je heeft gedaan. Hij kan het er dan met zijn vader over hebben. Verder succes met de situatie met je ex ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik denk juist dat het verstandig is om het wel te vertellen. Ook om je veiliger te voelen. Ze weten dan wat er aan de hand is en dat jullie een beetje moeten uitkijken dat hij ophoudt met dit gedrag.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Opbarend Verwijderd | 22 | 18-10-2006 18:32 | |
Films, TV & Radio |
Lost #2 kalinho | 500 | 18-12-2005 17:45 | |
Liefde & Relatie |