Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2004, 19:20
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
hoe komen jullie de tijd door dat de ander weg is? mijn vriendinnetje is 23 dagen weg, erg lang, ik zelf ben daarvan ook 16 dagen weg, maar toch, we komen gelijk terug, hoe kom ik dit zo goed mogelijk door, zie er namelijk echt zwaar tegenop.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2004, 19:29
Miss Unafraid
Miss Unafraid is offline
jij hebt nog geluk.. dat jullie tegelijk terug komen.. ik ga volgende week op vakantie voor 2 1/2 weken..en mijn lover gaat op de dag dat ik "return" vertrekken.. voor anderhalf maand!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 19:34
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Miss Unafraid schreef op 13-07-2004 @ 20:29 :
jij hebt nog geluk.. dat jullie tegelijk terug komen.. ik ga volgende week op vakantie voor 2 1/2 weken..en mijn lover gaat op de dag dat ik "return" vertrekken.. voor anderhalf maand!
ja ik weet dat het ook veel langer had kunnen zijn, maar hoe komen jullie (jij) t door ?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 19:34
Charlottetje
Charlottetje is offline
als iemand je 4 weken in onzekerheid achterlaat en jij daarna nog 2 weken weg bent en je dus 6 weken niets van die ander kan vernemen, omdat er geen communicatiemiddelen beschikbaar zijn, dat is pas erg....

edit: dat is niet door te komen. Gewoon je dagen propvol plannen, zodat je geen tijd hebt om er heel grondig bij stil te staan.
Oud 13-07-2004, 19:47
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ben net terug, terwijl mijn vriendje hier in Nederland ong 12 dagen zonder mij heeft doorgebracht...

Hij vond het toch wel fijn, dat ik hem 1x per 2/3 dagen ff belde, en sms'te...
En dan vooral niet over anderen (jongens) praten, en vertellen dat je het naar je zin hebt...

Hij heeft veel gewerkt + stappen met zijn vrienden.
Oud 13-07-2004, 19:52
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
*Lill'Rose* schreef op 13-07-2004 @ 20:47 :
Ben net terug, terwijl mijn vriendje hier in Nederland ong 12 dagen zonder mij heeft doorgebracht...

Hij vond het toch wel fijn, dat ik hem 1x per 2/3 dagen ff belde, en sms'te...
En dan vooral niet over anderen (jongens) praten, en vertellen dat je het naar je zin hebt...

Hij heeft veel gewerkt + stappen met zijn vrienden.
ja ze gaat soiso nergens naar toe waar ze uit gaat ofzo...(niet dat t n doos is, maar kan,en mag daar gewoonweg niet)maar dat terzijde!
ben ook niet bang dat ze iets met n ander doet ofzo, daar vertrouw ik dr in!
alleen gewoon dat missen he...nu zie ik dr elke dag enzo dusja...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:19
Hagel
Hagel is offline
mijn vriend is nu 8 dagen weg en blijft daar nog 3 weken, ik ga helemaal niks doen en verveel me de tyfus
Oud 13-07-2004, 20:33
Dzjes
Dzjes is offline
Als ik 10dagen op kamp ga in augustus moet mijn vriend werken, en de maand erna gaan we samen op reis.
Nu moet ik wel werken, de hele maand, en dat is voor hem iets minder natuurlijk .
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:40
Soullar
Soullar is offline
Ik ben blij dat ik afgelopen weekend drukzat ben geweest, en deze week lekker aant werk ben, dan doort het na dit weekend nog 1 weekje en dan is ze terug, alleen ga ik a.s. weekend zelf 3 weken op vakantie.

Denk je, ach dan ben je zelf weg, dus dan is het minder erg, dat zou in princiepe moeten kloppen, zij het niet dat ik met 3 stelletjes op vakantie ga. De eerste die ik 's avonds hoor wippen krijgt een emmer ijs-koud-campingwater over hun heen.

Als ik op vrijdag terugkom, denk ik dat ze hier al is (hoop ik) dan kom ik thuis, laat ik alles vallen en sla ik haar in mijn armen en dan laat ik haar heel het weekend niet meer bij mij weggaan. Onder de bezigheden dan vallen o.a. doodknuffelen, overal kusjes geven, en op elke manier mogelijk uitdrukken hoeveel ik haar heb gemist en hoeveel ik van haar houd. Dus dat gaat leuk worden.
Oud 13-07-2004, 20:41
Verwijderd
ondertussen al terug en alleen thuis, niet voor lang tho'
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 21:15
barbara.inc
barbara.inc is offline
Mijn vriend zit de komende 4 maanden in Irak , telt dat ook??

Ik ga zelf 10 dagen op vakantie, verder zit ik alleen thuis te bedenken dat ik hem mis
Oud 13-07-2004, 21:20
filia dei
filia dei is offline
Tjah, de hele dag dromerig naar een foto kijken. En verder je ouders en iedereen die in de buurt komt en je probeert op te vrolijken afsnauwen. Tjah... je overleeft 't... maar of je dan een prettige vakantie hebt .

't beste is gewoon alles wat er mee te maken heeft voor 4 weken (of hoelang zie je der niet) uit je hersens bannen (of in een klein propje ergens in een hoekje stoppen) en veel dingen doen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 22:47
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Soullar schreef op 13-07-2004 @ 21:40 :
De eerste die ik 's avonds hoor wippen krijgt een emmer ijs-koud-campingwater over hun heen.
Oud 13-07-2004, 23:48
jpe2004
jpe2004 is offline
mijn meisie zit voor 3 weken in polen met de familie, en de dag voor ze terug komt ga ik net weer 9 dagen op vakantie, dus zien elkaar nu een maand niet. echt klote is het.
maar als je elkaar vertrouwt dan valt het eigenlijk allemaal wel mee. gewoon leuke dingen doen, time fly´s when you have fun
Oud 13-07-2004, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 13-07-2004 @ 21:19 :
mijn vriendin is nu 4 dagen weg en blijft daar nog 2,5 weken, ik ga helemaal niks doen en verveel me de tyfus
*edit naar mijn situatie*
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 07:32
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 13-07-2004 @ 20:52 :
(niet dat t n doos is, maar kan,en mag daar gewoonweg niet)
Offtopic: Ben je een doos als je niet uitgaat?

Ik ga niet op vakantie zonder mijn vriend, tenminste, waarschijnlijk niet. Heel misschien dat hij nog een week gaat fietsen met vrienden en ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik die week door moet komen. 't zal vast wel lukken, maar ik slaap zoveel lekkerder en beter met hem naast me. En alles is veel gezelliger met z'n twee dan in je eentje.

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 08:00.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 09:41
Mindfields
Mindfields is offline
Mijn vriend was twee weken weg, en aankomende dinsdag komt hij terug *joepie*.
Oud 14-07-2004, 09:56
Soezen
Soezen is offline
Mijn vriend is nu 4 dagen weg en blijft nog anderhalve week ongeveer. Om de tijd een beetje door te komen, heb ik maar besloten mijn kamer te schilderen en te verbouwen. Daar ben ik wel even 3 dagen mee bezig. En ik ga verder beetje stappen, film kijken en aan hem denken natuurlijk. Het duurt nog even voordat ie thuis komt, maar ik denk er gewoon aan, ALS ie thuis komt, is het extra leuk.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:48
ironflower
ironflower is offline
Mijn vriend komt vrijdag terug van 22 dagen Thailand.
Gelukkig wel veel kunnen smsen, hij is ook ene keer online geweest, maar toen was ik niet thuis
Toen wel een hele lange en lieve mail gehad.

Straks zien we elkaar ongeveer 2 weken, en dan ga ik 2 weken naar Frankrijk met mn ouders.
Hij gaat dan 10 dagen naar Blanes met een stel vrienden. (vind ik eerlijk gezegd niet echt een leuk idee..)
Oud 14-07-2004, 13:38
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-07-2004 @ 21:19 :
mijn vriend is nu 8 dagen weg en blijft daar nog 3 weken, ik ga helemaal niks doen en verveel me de tyfus
haha, klinkt herkenbaar

Maarm om even terug te komen op het topic: ontwikkel een hobby oid. of ga lekker sociaal doen met je vrienden (degenen die niet op vakantie zijn) (boehoe ik mis mijn vrienden)...
Offf, ga iets heel moois in elkaar fixen en geef dat haar als ze terug komt, vind ze vast wel leuk...
of bak hele lekkere koekjes, en elke dag eet je er 1tje op, zodat naarmate de berg koekjes minder groot word, de tijd steeds dichterbij lijkt dat ze terugkomt (origineel toch )
Oud 14-07-2004, 14:05
tuttebel
tuttebel is offline
hij gaat maandag weg.
en ik volgende vrijdag.
2-3 weken..
Oud 14-07-2004, 20:55
Anoniem
tja vriendje..uhm zeg maar goede vriend..
dies nu al een week weg, en komt over een week ofzow terug. Missen doe ik de hele tijd, ook al schiet ik daar geen zak mee op. Maar een remedie is Guns n Roses luisteren
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 01:26
jpe2004
jpe2004 is offline
hehehe ik ken nu voor 5 cent pm naar polen bellen, via een 0900 nummer. echt beter anders konden we alleen maar smsen of een godsvermogen verbellen..
Oud 15-07-2004, 12:54
Ratbout
Ratbout is offline
jullie hebben deze vakantie in ieder geval nog iemand die waarschijnlijk bij je blijft

Gewoon geloven en contact houden. En blijven leven en met andere mensen omgaan, wat ik dus niet doe.
Oud 15-07-2004, 13:06
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Mijn vriend zou naar Portugal gaan voor 10 dagen.

Maar na een diepgaand gesprek heeft hij besloten niet te gaan. Hij vond het zelf niet gepast elke avond te gaan feesten, drinken, ja, zot doen hé ( wat zijn vrienden van plan waren ) en blijft liever bij mij omdat hij mij te hard zou missen enzo. In de plaats gaat ie wel es 4 dagen naar de zee met zijn vrienden..

En eum, ik ben daar best gelukkig mee. Ik ging trouwens ook eerst met vriendinnen op reis, ga nu ook niet meer.

Ik ben blij dat we daar toch hetzelfde over denken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2004, 20:00
Verwijderd
mijn vriend is nu bijna een week in turkije. morgen ga ik voor 2 weken naar texel. hij blijft daar nog een week. als het goed is komt hij als hij terug is een dagje (of 2 ) naar texel . maar ik mis hem nu wel heel erg. zeker nu hij vanochtend vanuit een telefooncel daar belde verlang ik echt heel erg naar hem... verder doe ik maar veel dingen zodat ik niet te veel aan hem hoef te denken. ik wil hem heel graag weer zien en ik mis hem heeeeel erg, maar hij heeft het daar leuk en alles gaat goed (hij is voor het eerst alleen (met vrienden) op vakantie). ik vertrouw hem volledig en ik zie er naar uit dat hij naar texel komt en we lekker strandwandelingen enzo kunnen maken.
als ik terug ben van vakantie breng ik lekker veel tijd met hem door, want dan zijn zijn ouders op vakantie en ik ga hem leren koken !!! maar na anderhalve week ga ik weer weg voor 5 dagen (naar London), maar daar heb ik wel genoeg afleiding... al zal ik hem wel heeeeel erg missen...

ik mis hem...

Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 21:28
sientjuh
sientjuh is offline
Hoe ik mijn tijd doorkom??!
Ik moet zoveel doen dat ik bang ben dak geen tijd heb voor m alsie straks weer terug is van vakantie
Waar ik mijn tijd mee vul; werken (3 dagen per week), autorijlessen, kamer opknappen (schilderen ed), lezen, films kijken die ik opnam van tv maar waar ik nooit tijd voor had, gewone "administratieve" werkzaamheden (post lezen, geld storten/overschrijven, pil halen bij huisarts, de kleine dingen die zo makkelijk blijven liggen gewoon eens bijwerken), ik zou verder nog moeten shoppen voor mn kamer, of eens alvast iets inpakken voor de verhuizing, maar daar heb ik niet eens tijd voor.
Ik heb het drukker dan ooit
Oud 15-07-2004, 21:51
my iron lung
my iron lung is offline
mijn vriendin is al twee weken weg en komt zondag normaal gezien terug. ja, ik mis haar heel erg, al ben ik blij dat een wijs man SMS heeft uitgevonden.
Oud 15-07-2004, 22:09
MissMorena
MissMorena is offline
Mijn vriend is nu al 3 weken weg.. en wat ik doe is gewoon werken zo gaan de dagen ook sneller..over 2 weken is hij terug, Ik mis hem heel erg en als hij terug is ga ik lekker op hem jumpen hihi
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 22:54
Phie.
Phie. is offline
Ik ga morgen op vakantie
Ow wat heb ik er veel zin in
Ik zie hem 's middags nog wel, ik vertrek nl pas 's nachts
Maar 's avonds gaattie liever naar de hokkie ipv naar mij
Echt geen zin
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 14-07-2004 @ 08:32 :
Offtopic: Ben je een doos als je niet uitgaat?
Ja

Citaat:
Ik ga niet op vakantie zonder mijn vriend, tenminste, waarschijnlijk niet. Heel misschien dat hij nog een week gaat fietsen met vrienden en ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik die week door moet komen. 't zal vast wel lukken, maar ik slaap zoveel lekkerder en beter met hem naast me. En alles is veel gezelliger met z'n twee dan in je eentje.
Tsja. Alles is ook heel gezellig als je met gewone goede vrienden minus je echte vriend(in) bent. Als je alleen nog maar gezellig kunt doen als je vriend er bij is, is er best wel een verschraling van je sociale leven opgetreden.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 12:00
Luna
Luna is offline
Ik heb geen vriendje en mis ook helemaal niemand.
kom net terug uit Berlijn en dat was echt geweldiggg en ik ga nog 2 keer op vakantie waarbij ik me totaaaaal geen zorgen hoef te maken over een vriendje.
Oud 16-07-2004, 12:03
Charlottetje
Charlottetje is offline
nog 1 dag.....
Oud 16-07-2004, 12:51
Blondfun
Blondfun is offline
Ik ben net terug van vakantie, en hij is net weg.. de 30e van juli zal ik hem weer kunnen zien. Hij heeft 10 dagen zonder mij gezeten maar was zich er erg van bewust dat ik van hem hield, dus hij heeft gewoon wat gezelligs gedaan met vrienden (maar miste me wel ).
Nu ben ik thuis; ik vind het wel heel vervelend om hem 4 weken niet te zien (zijn nu dus op de helft ) maar in principe weet ik dat hij van mij houdt en dat maakt het al een stuk makkelijker!
ik ga gewoon lekker shoppen, tv kijken, vrienden bezoeken, en nog even naar een vriendin aan de andere kant van het land.. Tuurlijk mis ik hem, maarja de 30e zal ik hem is lekker knuffelen!

(beetje peptalk voormezelf dat het niet zo moeilijk is als het lijkt, tuurlijk denk ik er ook vaak anders over maar zolang jezelf positief blijft kijken, valt het meer mee.. bij mij )
Oud 16-07-2004, 21:57
Verwijderd
Yeeh mijn vriendje komt morgen alweer terug... Hij is 10 dagen weggeweest, maar ik vind het lang genoeg hoor!! Heb zin in morgen .

Daarna een weekje met hem op vakantie, en daarna moet ik hem nog 2 keer een week missen .

Nou ja iedereen sterkte (ofzo)
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 02:17
jpe2004
jpe2004 is offline
agh nog 19 dagen, krijg nu al kramp in me rechter arm..

neej zoiets zou ik NOOIT doen..
kan makkelijk een maand zonder sex..
Oud 17-07-2004, 04:14
Charlottetje
Charlottetje is offline
nog 12 uur, maar daarna weer 5 weken geen mogelijkheid tot contact *zucht*
misschien moet verliefdheid maar gewoon afgeschaft worden
Oud 17-07-2004, 08:11
Blondfun
Blondfun is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-07-2004 @ 05:14 :
nog 12 uur, maar daarna weer 5 weken geen mogelijkheid tot contact *zucht*
misschien moet verliefdheid maar gewoon afgeschaft worden
wie ben jij idd
Oud 17-07-2004, 09:47
Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
ironflower schreef op 14-07-2004 @ 13:48 :Hij gaat dan 10 dagen naar Blanes met een stel vrienden. (vind ik eerlijk gezegd niet echt een leuk idee..)
Hmmm vertel mij wat...

Die van mij gaat nog een weekje met zijn vriendennaar Renesse (en daar ben ik niet zo heel blij mee, zeker niet omdat ik de verhalen van vorig jaar ken.... Haha en ik weet hoe zijn vrienden kunnen zijn, relatie of niet....)

Mr goed, ik ben ook 10 dag Greece geweest, dus eigenlijk zou ik niet moeten zeuren. Maar toch he...
Oud 17-07-2004, 10:03
Philemon
Philemon is offline
Mijn vriend zit nu gezellig in de bush-bush van Indonesië met zijn ouders.. En daar hebben ze dus geen telefoonbereik .
Dus gezellig 4 weken geen contact.

Gelukkig ga ik morgen naar Spanje, heb ik toch iets anders te doen dan op hem wachten..
En voor de rest heb ik gewoon heel veel gewerkt..Werkt ook goed als afleiding!
Oud 17-07-2004, 11:11
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
ninei schreef op 17-07-2004 @ 09:11 :
wie ben jij idd
wie ik ben? mezelf. iemand die over twee uur maar eens een poging tot bellen gaat wagen, denk ik.
Oud 17-07-2004, 12:50
Luna
Luna is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-07-2004 @ 12:11 :
wie ik ben? mezelf. iemand die over twee uur maar eens een poging tot bellen gaat wagen, denk ik.
t sloeg op je sig denk ik.
Oud 17-07-2004, 14:28
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik was mijn sig al helemaal weer vergeten
en ik bedoel hem ook anders, maar goed
(meer zo: maar ja, wie ben ik om dat te mogen zeggen?)
Oud 17-07-2004, 17:31
Blondfun
Blondfun is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-07-2004 @ 12:11 :
ik bedoelde verliefdheid afschaffen.. onderaan je bericht staat: maarja, wie ben ik?

snappie?
Oud 17-07-2004, 18:56
Charlottetje
Charlottetje is offline
ow, oke, tsja.
onbeantwoorde verliefdheid is niet zo leuk, dus dan schaf ik het maar liever af.
hij is er nog steeds niet...
Oud 17-07-2004, 22:02
Unexplained
Unexplained is offline
Die van mij is niet op vakantie. Wie neemt haar mee?
Oud 18-07-2004, 15:25
luchtballon
luchtballon is offline
Vriendje was met me mee op vakantie *jippie*
Maar hij gaat deze vakantie wel nog 2 weken werken en dan slaapt hij daar ook, dus dan is het net alsof hij op vakantie is
Oud 18-07-2004, 16:11
HeiNZ
HeiNZ is offline
Telt het ook als ze veeel te ver weg woont?
Oud 18-07-2004, 16:20
transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
HeiNZ schreef op 18-07-2004 @ 17:11 :
Telt het ook als ze veeel te ver weg woont?
Ik vind van wel
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 16:21
HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 18-07-2004 @ 17:20 :
Ik vind van wel
<3

excuses voor de offtopic-heid
Reageren

Regels voor berichten