Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 13:31
Verwijderd
Sinds een paar maandjes weer 'n nieuwe vriendin, en vorige week was't er ein'luk van gekomen.. ze durfde/wilde met me naar bed(ik ben haar eerste)..
Alles leuk en mooi gemaakt, je kent het wel.. voorspel van 2uur om dr iig te relaxen zodat ze zo min mogelijk, of hopelijk geen pijn heeft..
Willen we het gaan proberen.. en dan om het plat te zeggen.. lukt het niet om het gaatje te 'vinden' ..

Bij mn 2 vorige vriendinnen kostte dat eig nooit moeite, en zij waren ook nog maagd(dus onervaren, niej da dat zal uitmaken, mja).. Nou is m'n huidige vriendin wel een aantal kilo'tjes zwaarder(breder), misschien dat dat uitmaakt..

mja, ik liet me niet uit het veld slaan , dus vol goede moed met m'n vinger weer even zoeken, hup, zo gevonden.. beetje richten, en weer 'floept' ie weg.. zelf zei ze 'ben ik misschien TE nat?'. je zou het bijna denken, want ik zat op de goede plaats, maar als ik 'duwde' dan gleed ie weer weg.
Na nog wat proberen vroeg ik of zij hem anders wou 'leiden'.. Ze voelt dr eigen lichaam tog beter denk, dus dan lukt het misschien wel. Maar enige reactie die ik kreeg was 'neej, je doet het maar zelf, dat kan ik tog niet'.. hm, d8 altijd dat je tog een beetje samen moest werken..

Kunnen jullie (jongens) het bij 'n nieuwe vriendin wel altijd 'meteen' vinden, of moeten jullie(meisjes) soms eventjes 'gentle' een beetje meesturen(en doen jullie dat ook of heb je zoiets van 'ach, hij rommelt maar 'n end weg')?

Misschien is dit topic wel voor niets, en lukt het vanaaf(proberen we het nog us) wel gwoon.. kga er wel vanuit eig

Laatst gewijzigd op 02-08-2004 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:33
Verwijderd
Ik leid 'm bijna altijd ik moet wel een hele rare combinatie van wijd-maar-niet-erg-nat zijn wil-ie er zonder dat in gaan. Er zitten nu eenmaal geen oogjes op zo'n penis, en spieren zitten er ook al niet in...
Dus zij moet niet zeuren en 'm er gewoon wél in leiden
(ohja, als je dat tegen haar zegt raad ik je af om de term 'zeuren' te gebruiken )
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:33
Verwijderd
hmm nooit meegemaakt, maar als ze niet zou willen helpen, weet ik niet of ze wel echt wil, en dan zou ik mijn boxer maar weer aantrekken en een peuk gaan roken
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:42
Verwijderd
Ik denk dat ze gewoon onzeker was.. waarom zou ze anders niet willen helpen? Ze dacht waarschijnlijk inderdaad dat ze het niet goed zou kunnen en dat jij het wel beter zou kunnen. Misschien is het goed als jullie elkaar eerst lichamelijk wat beter leren kennen voordat jullie "het" doen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 02-08-2004 @ 14:42 :
Ik denk dat ze gewoon onzeker was.. waarom zou ze anders niet willen helpen? Ze dacht waarschijnlijk inderdaad dat ze het niet goed zou kunnen en dat jij het wel beter zou kunnen. Misschien is het goed als jullie elkaar eerst lichamelijk wat beter leren kennen voordat jullie "het" doen.
mwah dat ze elkaars lichaams niet goed kennen hoeft denk ik helemaal niet hoor.
Dat zij onzeker is wel, alleen jij, Thijsjuh-ijsjuh, kan haar toch wel op een bepaalde manier vertrouwen in alles geven

En ik zou haar gewoon laten "leiden", ik doe dat zelf ook altijd, ik kan het beste voelen of het goed gaat of niet enzo, en waar die er in moet, en op welke manier nou ja je snap het wel

Suc6 vandaag
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 02-08-2004 @ 14:46 :
mwah dat ze elkaars lichaams niet goed kennen hoeft denk ik helemaal niet hoor.
Mja.. kennen.. ermee vertrouwd zijn.. kweenie. Het hoeft idd niet, maar het klinkt echt zo van "ineens gaan we het doen" ipv wat geleidelijker wat aan elkaar zitten. Dan had ze toch uit zichzelf wel graag z'n ding vastgepakt enzo.. gewoon een beetje samen dingen uitproberen.

Maarja, succes idd.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:08
testement
testement is offline
gewoon de vrouw laten helpen, oetlul
Oud 02-08-2004, 14:16
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
testement schreef op 02-08-2004 @ 15:08 :
gewoon de vrouw laten helpen, oetlul
klinkt als:" welke gek kan het gaatje nou niet vinden"
Oud 02-08-2004, 14:17
testement
testement is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 02-08-2004 @ 15:16 :
klinkt als:" welke gek kan het gaatje nou niet vinden"
zeer correct hhaha
Oud 02-08-2004, 14:18
Nona
Nona is offline
Misschien was ze toch te gespannen, of gewoon erg strak. Dan zat het vocht idd wel op de schaamlippen en glijd je makkelijker weg de verkeerde kant op, omdat het gewoon een beetje nauw was daar. Blijf oefenen.

En dring erop aan dat zij zelf even helpt, want dat is veel gemakkelijker.
Oud 02-08-2004, 14:22
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 02-08-2004 @ 14:31 :
Nou is m'n huidige vriendin wel een aantal kilo'tjes zwaarder(breder) hehe

beetje richten, en weer 'floept' ie weg.. maar als ik 'duwde' dan gleed ie weer weg. hoe kan een gat wegfloepen ?? was het niet stiekum een jongetje
mja, meer heb ik er niet over te zeggen... tot op heden is het nog steeds in een keer gelukt
Oud 02-08-2004, 14:59
Ratbout
Ratbout is offline
ik ken het..was je wel stijf genoeg? das bij mij wel es het probleem geweest..
Oud 02-08-2004, 15:28
AngelLena
AngelLena is offline
De eerste paar keer dat ik het doe met iemand help ik altijd even, maar daarna gaat het meestal vanzelf. Alleen met ingewikkelde standes is dan soms nog wat hulp nodig, maar verder gaat het altijd wel aardig vanzelf dan. Maar als zij em niet wil leiden, kan je het ook zelf doen. Niet vergeten dat zij onervaren is en uiteindelijk zou ik ook wel van haar vragen dat zij een handje helpt, maar ze voelt zich misschien prettiger als jij het eerst een paar keer doet.
Oud 02-08-2004, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 02-08-2004 @ 14:42 :
Ze leek na verloop van tijd ook best wel onzeker erover.. Daarom heb'k toen ook niet meer verder 'gezeurd' over of ze me wou leiden.. zijn gwoon gaan knuffelen.. kga niet irri doorvragen/door proberen als ze juist onzeker is/wordt..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:33
esprit-chick
esprit-chick is offline
beetje hulp mag jij echt wel van haar verw8en hoor!
waarom zou dat raar zijn????
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Ratbout schreef op 02-08-2004 @ 15:59 :
ik ken het..was je wel stijf genoeg? das bij mij wel es het probleem geweest..
Jah, na 'n tijdje mislukken toen ging het tog wel door me heen van 'wow.. hoe kan dit nou weer? ben ik ut verleerd in 4maanden? '.. nja, toen bleef er weinig hards over neej, en ging het dus helemaal niej meer
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:19
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen als ik hem er mee zou moeten helpen....
Oud 02-08-2004, 18:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 02-08-2004 @ 17:19 :
ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen als ik hem er mee zou moeten helpen....
makkie, je pakt dat geval vast en houdt um voor je vagina en je roept: 'drukken!'

maar dan subtieler
Oud 02-08-2004, 18:40
juno
juno is offline
Even de weg wijzen is wel zo makkelijk. Maar zij kent haar eigen lichaam blijkbaar ook niet al te best, anders had ze door haar bekken te kantelen er wel op de goede manier voor kunnen gaan liggen.

In het begin pakten wij hem ook bij zijn lurven en zijn kladden en hielpen hem handmatig het gat te vinden, maar al snel was het een kwestie van wat duwen en wiebelen en look mama, no hands.

Hoe harder je bent en hoe natter en wijder zij is, hoe makkelijker het gaat. Het ging misschien zo moeilijk omdat ze toch gespannen was, dat was ik ook, de eerste keer. Toen floepte hij bijna het verkeerder gat in zelfs, omdat ik een paar kilootjes lichter was dan hij gewend was. Hij heel stoer, zonder handjes, en ik lachend: nee, nee, hoger, hoger, verkeerde gat! Dus heeft hij hem maar gewoon even een zetje gegeven met zijn hand. Nee, zelf durfde ik hem niet aan te raken. (muts )
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 19:20
Charlottetje
Charlottetje is offline
ben bang dat ik ook zo'n muts zal zijn. nou ja, goed, de afgelopen keer liep alles ook anders dan ik me ooit voor had kunnen stellen natuurlijk (van mijn kant in elk geval, van de andere kant heb ik me nooit een voorstelling durven maken, bang dat het de verkeerde zou zijn) we'll see
Oud 02-08-2004, 20:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 02-08-2004 @ 20:20 :
ben bang dat ik ook zo'n muts zal zijn. nou ja, goed, de afgelopen keer liep alles ook anders dan ik me ooit voor had kunnen stellen natuurlijk (van mijn kant in elk geval, van de andere kant heb ik me nooit een voorstelling durven maken, bang dat het de verkeerde zou zijn) we'll see
Welke afgelopen keer? *vergeef me mijn nieuwsgierigheid*
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:55
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 02-08-2004 @ 21:55 :
Welke afgelopen keer? *vergeef me mijn nieuwsgierigheid*
wow, oke. ehhm, gelukkig heeft dit forum de prachtige optie PM. Meiske, meiske, meiske toch!
Oud 03-08-2004, 09:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 02-08-2004 @ 22:55 :
wow, oke. ehhm, gelukkig heeft dit forum de prachtige optie PM. Meiske, meiske, meiske toch!
He, grapje.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 12:21
filia dei
filia dei is offline
Nee nooit gehad.

Haar laten helpen of een ander standje proberen lijkt me de oplossing?
Oud 03-08-2004, 12:58
Thee Muts
Thee Muts is offline
Zelf nooit zo veel problemen mee (gehad). Een beetje glijden en zoeken (en wat druk uitoefenen) is soms wel genoeg om in het juiste gaatje te komen . Maar af en toe een letterlijk handje helpen kan ook wel makkelijk zijn. De ene keer doe ik dat zelf, de andere keer mijn vriend als hij me weer eens voor is (gretig typje ).
Oud 03-08-2004, 16:46
lief_ukkie
lief_ukkie is offline
Eigenlijk nooit last van..sjaa ik denk dat het toch gewoon een kwestie is van elkaar een 'handje' helpen!! Je doet het per slot van rekening toch met zijn tweeen??

Smmak..
Oud 03-08-2004, 18:47
Verwijderd
ik denk dat dr poes en jou pik niet zo goed over weg kunnen als jullie persoonlijkheden
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 19:50
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 03-08-2004 @ 19:47 :
ik denk dat dr poes en jou pik niet zo goed over weg kunnen als jullie persoonlijkheden
Die vinden elkaar niet lief denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 06:52
sita15
sita15 is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 02-08-2004 @ 18:19 :
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 16:00
Poepenis
Poepenis is offline
Anders pak je toch gewoon der aars, makkelijk zat
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 16:38
Verwijderd
@TS: is het al gelukt?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 16:53
ExVaal
ExVaal is offline
T lijkt me niet meer dan normaal dat zij m dr in hannest, zij voelt dat het beste lijkt me
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 18:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
thom green schreef op 03-08-2004 @ 21:32 :
of magnetische afstoting
Ghihi, dat kan ook nog.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 18:49
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
thom green schreef op 04-08-2004 @ 19:23 :
heb jij daar magneten zitten dan?
Ikke niet.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 04-08-2004 @ 17:38 :
@TS: is het al gelukt?
Yupz, ut is gelukt hor
ffiez een hele n8 voor uitgetrokken en rustig aan gedaan alsof er nix was gebeurt de vorige x..
Ging eig een stuk makkelijker dan vorige x, ze hoefde nieteens egt meer te helpen, en ut deed bij haar gelukkiej (bijna) geen pijn

Nja, tog thnx voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 04-08-2004 @ 19:54 :
Yupz, ut is gelukt hor
ffiez een hele n8 voor uitgetrokken en rustig aan gedaan alsof er nix was gebeurt de vorige x..
Ging eig een stuk makkelijker dan vorige x, ze hoefde nieteens egt meer te helpen, en ut deed bij haar gelukkiej (bijna) geen pijn

Nja, tog thnx voor de reacties
Whoehoe
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 15:46
LM
LM is offline
jij verteld het wel leuk, komt zeker van het onzin forum met je gefloep.
Mij valt ook op dat die gaatjes erg verschillen, sommige zitten meer naar voren en andere meer naar achteren.
Wel ff zoeken, maar het went snel
Oud 05-08-2004, 19:17
elledc
elledc is offline
Citaat:
LM schreef op 05-08-2004 @ 16:46 :

Mij valt ook op dat die gaatjes erg verschillen, sommige zitten meer naar voren en andere meer naar achteren.
Ik denk niet dat dit veel verschilt hoor
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten