Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2004, 17:15
Maradinus
Maradinus is offline
IK ga miss binnen kort naar een lan party maar hoe wordt daar toezicht op gehouden dat niemand m leeghaald ofzo.
Of dat er iets gestolen word een muis ofzo.

Het is een lan van 3 dagen.

Wie weet hoe dat in zijn gang gaat de beveileging.

greetz maradinus
Oud 18-08-2004, 18:02
Verwijderd
Probeer hier eens

Anyway, dat zul je bij de organisatie van de party moeten navragen. Ik neem dat je wel een e-mail adres of telefoonnummer hebt gekregen?
Zo niet, dan gewoon met een maat ernaartoe gaan en pc's naast elkaar gooien. Dan haalt de een voor de ander eten&drinken en de ander let op.

Maar als je je echt druk daarover maakt moet je je maar eens indenken op het probleem dat iemand jou pc gaat hacken.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:09
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Morridin schreef op 18-08-2004 @ 19:02 :
Probeer hier eens

Anyway, dat zul je bij de organisatie van de party moeten navragen. Ik neem dat je wel een e-mail adres of telefoonnummer hebt gekregen?
Zo niet, dan gewoon met een maat ernaartoe gaan en pc's naast elkaar gooien. Dan haalt de een voor de ander eten&drinken en de ander let op.

Maar als je je echt druk daarover maakt moet je je maar eens indenken op het probleem dat iemand jou pc gaat hacken.
ja maar ik ga niet constant 72 uur achter mijn pc zitten.
Oud 18-08-2004, 18:34
Verwijderd
Ik weet niet hoeveel lui er komen, maar de kans is erg klein dat iemand je keyboard of muis jat. Anders neem je voor de zekerheid een extra muis mee. Zo duur zijn die niet geloof ik
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 19:09
MieX
MieX is offline
Citaat:
Morridin schreef op 18-08-2004 @ 19:34 :
Ik weet niet hoeveel lui er komen, maar de kans is erg klein dat iemand je keyboard of muis jat. Anders neem je voor de zekerheid een extra muis mee. Zo duur zijn die niet geloof ik
En schrijf je naam erop, kun je altijd bewijzen dat het de jouwe is als ie gejat wordt
Oud 18-08-2004, 19:25
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Dit vraagt om een mooie reactie!

Ga er gewoon van uit dat al die heaumeaufielen een veel stoerdere pc hebben omdat zij helemáál geen leven hebben

Kijk eens op een school, hoe ze dat doen. Meestal zit er een slotje op één van de schroeven die je los moet draaien. Daar zit ook een oogje aan ofzo, waar je alle kabels doorheen haalt.
Oud 18-08-2004, 20:50
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 18-08-2004 @ 20:25 :
Dit vraagt om een mooie reactie!

Ga er gewoon van uit dat al die heaumeaufielen een veel stoerdere pc hebben omdat zij helemáál geen leven hebben

Kijk eens op een school, hoe ze dat doen. Meestal zit er een slotje op één van de schroeven die je los moet draaien. Daar zit ook een oogje aan ofzo, waar je alle kabels doorheen haalt.
jah ik weet wat je bedoelt maar miss lokt dat ook wel wat uit.
Heb net een nieuwe PC:

ff poggen:

msi K8n neo2 nforce 3 Amd 64 chipset
Amd Ahtlon 64 3500+ Boxed 512 mb cache
Kingston 2x512 mb ddr Pc 3200 400 mhz
maxtor Sata 8 mb 200/7200 toeren
ati Radeon 9800 pro 128 mb ddr tv-out dvi
nec 3500 16x 48 dvd speler

en veder nog de standaard spullen

er zal vast wel nog een snellere zijn maar dat paste niet in mijn buget

greetz maradinus

btw: heeft niemand ervaringingen op een lan party hoe dat gaat daar??

Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 20:55.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:38
Paniccore
Paniccore is offline
ik heb ervaring met Netgamez. En daar kan je gewoon weglopen zonder dat er iets met je pc gebeurt. Maak vrienden met degene die naast je zit, dan let hij automatisch al op. En als je gaat slapen kan je evt je muis en muismat ofzo loskoppelen en meenemen.
Oud 19-08-2004, 15:20
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Paranoid Android schreef op 18-08-2004 @ 23:38 :
ik heb ervaring met Netgamez. En daar kan je gewoon weglopen zonder dat er iets met je pc gebeurt. Maak vrienden met degene die naast je zit, dan let hij automatisch al op. En als je gaat slapen kan je evt je muis en muismat ofzo loskoppelen en meenemen.

aha hmzzz denk ook wel dat het wel meevalt maar je weet het nooit nou
Oud 19-08-2004, 15:25
depridepepi
depridepepi is offline
dus als ik het goed begrijp staan daar gewoon een stuk of 20hgitec pcs te om mee genomen te worden? Waar is die lanparty?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 15:25
depridepepi
depridepepi is offline
trouwens dit is een hardware topic
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 15:30
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
depridepepi schreef op 19-08-2004 @ 16:25 :
dus als ik het goed begrijp staan daar gewoon een stuk of 20hgitec pcs te om mee genomen te worden? Waar is die lanparty?
hahahahahahaha.
lazer op.
Oud 19-08-2004, 15:51
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 18-08-2004 @ 21:50 :
jah ik weet wat je bedoelt maar miss lokt dat ook wel wat uit.
Heb net een nieuwe PC:
Alsof mij het een reet kan schelen hoe nieuw jouw pc is. Ik zou in ieder geval jouw harde schijf niet willen hebben. Al ben ik wel blij voor je dat je niet zo'n oude graf nforce3 chipset hebt

En je denkt toch echt niet dat er iemand is die daar je pc open gaat staan breken? Als je muis e.d. zo vast zit dat een snel iemand 'm niet zo mee kan nemen is 't al genoeg.
Oud 19-08-2004, 16:20
Verwijderd
ik denk niet dat die mensen daar zo lame zijn dat ze je pc gaan jatten, iedereen heeft er daar een en een extra hebbe ze denk ik echt niet nodig
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 17:05
Verwijderd
Ik sluit me aan bij de meerderheid; ik denk dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen. Als vergelijking wil ik wel festivals/tenten aanvoeren; maak inderdaad vriendjes met je omgeving en het zal allemaal wel loslopen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 17:49
ice-dive
ice-dive is offline
Zo snel wordt er niet gejat op lan-party's, je kan wel je naam onderop je muis schrijven, kan je altijd bewijzen dat het jouw muis is.
En meestal ga je niet alleen naar een lanparty, en denk niet dat jouw vrienden het zomaar aanzien dat iemand anders dr met jouw muis vandoor gaat.

edit: Kan me trouwens van die mensen zijn die bijv. daar een Steelpad oid van je gaan jatten... Dus gewoon zorgen dat er altijd iemand bij je spullen is, of dr anders even iets overheen leggen.

Laatst gewijzigd op 19-08-2004 om 17:51.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 19:05
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 19-08-2004 @ 16:51 :
Alsof mij het een reet kan schelen hoe nieuw jouw pc is. Ik zou in ieder geval jouw harde schijf niet willen hebben. Al ben ik wel blij voor je dat je niet zo'n oude graf nforce3 chipset hebt

En je denkt toch echt niet dat er iemand is die daar je pc open gaat staan breken? Als je muis e.d. zo vast zit dat een snel iemand 'm niet zo mee kan nemen is 't al genoeg.
waarom dan wel niet?? die HDD

Ik heb wel 1 van de best geteste moederborden
Oud 19-08-2004, 23:22
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 18-08-2004 @ 18:15 :
IK ga miss binnen kort naar een lan party maar hoe wordt daar toezicht op gehouden dat niemand m leeghaald ofzo.
Of dat er iets gestolen word een muis ofzo.

Wie weet hoe dat in zijn gang gaat de beveileging.

simpel:

-neem een onsje trotyl
-neem een trekonsteker
-bevestig onsteker aan het vaste en afneembare deel van je computerkast
-stop onsteker in explosieven
-sluit de casing zonder de zaak af te laten gaan

mocht je pc gejat worden, waar de lichaamsdelen in het rond vliegen moet je hem zoeken.

lol, weer niet te serieus vandaag

neem een ketting mee en pleur die door je casing heen, maak die ergens aan vast, klaar.

neem als je echt zeker wilt zijn voor losse onderdelen (keyboard, muis) een doos/kist mee die op slot kan.
Oud 20-08-2004, 02:59
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 19-08-2004 @ 20:05 :
waarom dan wel niet?? die HDD
Ik heb wel 1 van de best geteste moederborden
Nou woehoe, kan mij het wat verotten of iets 'als beste getest' is, hij moet doen wat ik wil.

En die harddisk is maar zo'n standaard 7200 toeren dingetje.. 200 GB, joehoe.. Ik moet erg veel downloaden wil ik m'n 74 GB vol krijgen.
Reageren

Regels voor berichten