Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Probeer hier eens
Anyway, dat zul je bij de organisatie van de party moeten navragen. Ik neem dat je wel een e-mail adres of telefoonnummer hebt gekregen? Zo niet, dan gewoon met een maat ernaartoe gaan en pc's naast elkaar gooien. Dan haalt de een voor de ander eten&drinken en de ander let op. Maar als je je echt druk daarover maakt moet je je maar eens indenken op het probleem dat iemand jou pc gaat hacken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb net een nieuwe PC: ff poggen: msi K8n neo2 nforce 3 Amd 64 chipset Amd Ahtlon 64 3500+ Boxed 512 mb cache Kingston 2x512 mb ddr Pc 3200 400 mhz maxtor Sata 8 mb 200/7200 toeren ati Radeon 9800 pro 128 mb ddr tv-out dvi nec 3500 16x 48 dvd speler en veder nog de standaard spullen er zal vast wel nog een snellere zijn maar dat paste niet in mijn buget greetz maradinus btw: heeft niemand ervaringingen op een lan party hoe dat gaat daar??
Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 20:55. |
![]() |
||
Citaat:
aha hmzzz denk ook wel dat het wel meevalt maar je weet het nooit nou ![]()
||
Citaat:
![]() lazer op.
||
Citaat:
![]() En je denkt toch echt niet dat er iemand is die daar je pc open gaat staan breken? Als je muis e.d. zo vast zit dat een snel iemand 'm niet zo mee kan nemen is 't al genoeg.
||
Citaat:
Ik heb wel 1 van de best geteste moederborden ![]() ![]()
||
Citaat:
simpel: -neem een onsje trotyl -neem een trekonsteker -bevestig onsteker aan het vaste en afneembare deel van je computerkast -stop onsteker in explosieven -sluit de casing zonder de zaak af te laten gaan mocht je pc gejat worden, waar de lichaamsdelen in het rond vliegen moet je hem zoeken. ![]() lol, weer niet te serieus vandaag neem een ketting mee en pleur die door je casing heen, maak die ergens aan vast, klaar. neem als je echt zeker wilt zijn voor losse onderdelen (keyboard, muis) een doos/kist mee die op slot kan.
||
Citaat:
En die harddisk is maar zo'n standaard 7200 toeren dingetje.. 200 GB, joehoe.. Ik moet erg veel downloaden wil ik m'n 74 GB vol krijgen.
|
![]() |
|
|