Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 10:58
D-sire
D-sire is offline
Kennen jullie hem? Van de reclame met dat plastic 'schrapertje waar je dan de crème mee van je huid moet halen. Ik had die dus gekocht en gisteren even getest.

Ik moet zeggen, voor de benen werkt hij uitstekend! Behalve dat dat spul ontzettend stinkt (had misschien toch de roze met bloemengeur moeten nemen ), magoed. Toen wilde ik mijn bikinilijn en oksels nog even gaan doen en dat ging een stukje minder... Dat schrapertje is namelijk zo 'recht' dat het daar nooit alle haartjes kan meenemen en daar raakte ik nogal gefrustreerd van. Het resultaat: supergladde onderbenen en oksels en een bikinilijn met wat overgebleven dooie haartjes, hm.

En dan staat er ook nog op de verpakking, gebruik de eerste 24 uur geen deodorant op onthaarde zones. Gatsie bah, daar zit ik op te wachten...

Mijn vraag is eigenlijk, zijn er meer van jullie die dit product gebruikt hebben en er positieve/negatieve ervaringen mee hebben?
Ik wilde ook graag weten hoe lang de haartjes ongeveer wegblijven, kon dat namelijk nergens op de verpakking lezen. Maar ze zullen toch niet zo snel terugkomen als wanneer ik me heb geschoren?

Naja, brand maar los!
Oud 02-08-2004, 11:05
jet
jet is offline
ik heb dat 1 keer op mn oksel gedaan, en toen brande het zo ontzettend dat ik het er snel weer heb afgewassen
Oud 02-08-2004, 11:07
D-sire
D-sire is offline
Hm dan staan die voorzorgsmaatregelen er toch niet voor niets op. Ik was te lui om een klein stukje van mijn huid in te smeren en dat te laten zitten dus heb meteen alles gedaan. Gelukkig trad er bij mij geen allergischre reactie op.
Oud 02-08-2004, 11:08
Balance
Balance is offline
Het klinkt als gewone ontharingscrème of is het dat niet?
Oud 02-08-2004, 11:12
black pear!
black pear! is offline
Ik heb het nog nooit gebruikt maar het lijkt me ook niks. Je moet dat spul een paar minuten laten intrekken en je huid mag na het gebruiken met heel weinig in contact komen (deo enzo). Ik vind het maar onhandig.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 11:17
jet
jet is offline
naar mijn ervaring komt het trouwens ook donkerder terug. ik heb de 'sensitive' versie wel is gebruikt omdat ik op andere plekken van mijn lichaam wat ongewenst haar had zitten, en dat kwam donkerder en in grotere getalen terug
Oud 02-08-2004, 11:47
rare kwast
rare kwast is offline
het stinkt
en het werkt niet echt super moet ik zeggen
Oud 02-08-2004, 12:31
D-sire
D-sire is offline
Ik vond het ook stinken en dacht dat het echt iets revolutionairs was op ontharingsgebied maar dat valt vies tegen. Eigenlijk is het een iets luxere uitvoering van de ouderwetse ontharingscrème.
Oud 02-08-2004, 13:53
Verwijderd
Ik vind het nogal eng spul. Je moet echt exact doen wat er op de verpakking staat. Ik scheer liever, minder eng
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:01
Verwijderd
is dat niet dezelfde spul dat allang bestond maar dan met een ander plastic goedje?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:02
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 02-08-2004 @ 15:01 :
is dat niet dezelfde spul dat allang bestond maar dan met een ander plastic goedje?
Jup, het bestond altijd al met zo'n blauw plastic ding, zo'n spateltje. Volgens mij zelfs ook van Veet.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-08-2004 @ 15:02 :
Jup, het bestond altijd al met zo'n blauw plastic ding, zo'n spateltje. Volgens mij zelfs ook van Veet.
ja dat is ook zo alleen had dat ding een andere vorm, maar deed t zelfde, nu doen ze net alsof t een wereld uitvinding is
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 02-08-2004 @ 12:17 :
naar mijn ervaring komt het trouwens ook donkerder terug. ik heb de 'sensitive' versie wel is gebruikt omdat ik op andere plekken van mijn lichaam wat ongewenst haar had zitten, en dat kwam donkerder en in grotere getalen terug
Op mtv met de big urban myth show zeiden ze dat het gezichtsbedrog is.

Ik hoop ondertussen nog steeds dat als je heel vaak die chemische rotzooi gebruikt al die haren uiteindelijk gewoon weg blijven, net als met heel vaak epileren en laseren.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:00
Verwijderd
Ik heb 't 't laatst ook gekocht, maar nog niet echt gebruikt. Want er staat dat je het pas 72 uur na je laatste scheerbeurt kan gebruiken... En met dit korte broekenweer ga ik geen 72 uur niet scheren
Weet iemand of het noodzakelijk is je hier aan te houden of kan 't ook korter?
En hoe lang blijft 't dan eigenlijk weg?

Die van mij, de roze, vind ik trouwens niet stinken
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:59
Verwijderd
Citaat:
citroen schreef op 02-08-2004 @ 16:00 :
Ik heb 't 't laatst ook gekocht, maar nog niet echt gebruikt. Want er staat dat je het pas 72 uur na je laatste scheerbeurt kan gebruiken... En met dit korte broekenweer ga ik geen 72 uur niet scheren
Weet iemand of het noodzakelijk is je hier aan te houden of kan 't ook korter?
En hoe lang blijft 't dan eigenlijk weg?

Die van mij, de roze, vind ik trouwens niet stinken
lang leve de witte haartjes ik scheer me soms drie weken niet, en niemand die het merkt

en je moet je niet aan die 72 uren houden hoor, zo gauw je denkt dat je haartjes lang genoeg zijn kan je aan de slag...
en volgens mij blijft het gewoon even lang weg als wanneer je zou scheren, misschien een beetje langer... ik weet het niet zo goed eigenlijk, beter iemand anders haar antwoorden hierop vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:05
Briseïs
Briseïs is offline
als het even lang wegblijft als bij scheren zie ik niet in waarom ik het zou proberen

maargoed
Oud 02-08-2004, 17:05
Wokkeltje
Wokkeltje is offline
Ik gebruik het ook. Bij mij werkt het super. Meestal 3/4 week. Echt geweldig spul . Geen stoppels. En komen alleen maar van die dons haartjes weer terug vind het echt geweldig spul
Oud 02-08-2004, 17:13
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Wokkeltje schreef op 02-08-2004 @ 18:05 :
Ik gebruik het ook. Bij mij werkt het super. Meestal 3/4 week. Echt geweldig spul . Geen stoppels. En komen alleen maar van die dons haartjes weer terug vind het echt geweldig spul
Is dat geen hars wat jij gebruikt?
Oud 02-08-2004, 19:15
Envy
Envy is offline
het is duur, het stinkt, en scheren gaat sneller.
Oud 02-08-2004, 19:53
Balance
Balance is offline
In de consumentengids van augustus hebben ze het getest.
Haartjes kwamen even snel terug als bij het scheren en slechts bij de helft van de testpersonen werden de benen echt glad.
Oud 02-08-2004, 20:27
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
oh nou bij mij werkt het best eigenlijk.

en volgens mij heb ik ook de goede geur uitgekozen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:31
Wokkeltje
Wokkeltje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 02-08-2004 @ 18:13 :
Nee is dat stink spul in blauw of roze "spuit'' flesje en roze of blauw plastic schrappertje

Laatst gewijzigd op 02-08-2004 om 20:36.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 02-08-2004 @ 18:13 :
ze bedoeld denk ik dat t 3 kwart week wegblijft...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:58
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 02-08-2004 @ 21:48 :
ze bedoeld denk ik dat t 3 kwart week wegblijft...
Zelf dát vind ik lang.. Dat is een dag of 4 à 5.... En dan dons terug krijgen?? Ik ben
Oud 03-08-2004, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 03-08-2004 @ 09:58 :
Zelf dát vind ik lang.. Dat is een dag of 4 à 5.... En dan dons terug krijgen?? Ik ben
misschien heeft ze gewoon zowiezo alleen maar dunne blonde haartjes?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 09:20
Verwijderd
ik gebruik op mn benen veet mousse.. gaat wat sneller dan scheren bij mij.. en oksels en bikinilijn doe ik gewoon met scheermesje.. dat vind ik teveel gedoe met die mouse want ik kan niet zo lang stilzitten
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 09:33
woezel
woezel is offline
ik gebruik altijd veet voor mn oksel, en vind het echt vet makkelijk behalve dat het een beetje stinkt maarja...ik wacht trouwens nooit 24 uur voor ik deodorant gebruik
Oud 03-08-2004, 18:39
Verwijderd
Ik vind die veet bladeless razor kit echt super!
Mijn benen zijn veel gladder dan scheren (ik snij mezelf toch de helft van de tijd) de stank valt mee te leven, ik heb nog geen ontharingsmiddel meegemaakt wat geweldig ruikte, en het haar blijft voo rmij veel langer weg dan scheren (bijna een week)
Ik vind het erg makkelijk in gebruik, het hoeft er niet zolang op te zitten als de veet troep, en daarnaast is het makkelijker om op je benen e.d. te doen. Onde rmn oksels werkte het wat minder goed, en mn bikini-gebied heb ik nog niet gedaan met dat spul.

KOrtom: Ik vind em toch beter dat dat veet spul uit een tubetje (en nair kan ik niet zo goe dover)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 11:59
Verwijderd
hm, de meningen zijn verdeeld toch maar eens proberen dan.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 16:18
Fainne
Fainne is offline
Ik vind het eigenlijk wel best te doen.

Ik gebruikte die met Aloe vera geur, omdat ik van mensen hoorden dat die bloemgeuren meestal zeer kotselijk zijn.
Als je het er pas opdoet, stink et best wel, maar dat word je gewoon en trekt wel weg na een uurtje ofzo.

Mijn oksel doe ik er niet mee, het duurt veel langer dan met ene scheermes en dan sta je er met je armen in de lucht te wachten tot de minuten voorbij zijn, en deo heb ik nodig, daar wacht geen 24 uur mee! en de bikinilijn das maar een knoeiboel met die veet.

hoe lang bleef het weg? ik schat een paar daagjes langer dan bij het scheren.

Nu het leeg is heb ik iets goedkoper gekocht, veet ontharingsmousse met een sponsje en bloemgeur ofzo, moet er langer opzitten maar betekent dat het minder aggresief is? iemand ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 18:05
Verwijderd
dat is de oudere versie d8 ik

je hbet ook ontharingsmouse van strep
het duurt evenalng en is goedkoper ik gebruik gwn het spateltje van veet rasera
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten