Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik dacht ergens eerder op dit forum gelezen te hebben dat otep gekozen was als naam omdat het een anagram van poet is.. Ze wilde de nadruk leggen op de kunstvorm ofzo.
Omdat ik me hier niks bij kon voorstellen toch gedownload. En het eerste wat ik inderdaad dacht, was dat Sandra Nasic een nieuwe band had. Niet veel bijzonders.
|
ik heb vorige week die nieuwe cd thuisgekregen.
moet zeggen: ik vind hem nog best aardig eventjes alle vooroordelen opzijgeschoven, hij is een stuk bruter dan 'sevas tra'. ik vind dat wijf nog steeds een debiele trut, maar ik moet zeggen dat het me dit keer meevalt.
||
Citaat:
Mja, vond het vroeger best leuk. Nu ga ik inderdaad eerder voor Opeth ![]()
|
Nee Otep
![]() Ik heb ze 2 jaar geleden op ozzfest gezien, ik vond ze wel leuk, ik stond vooraan. voor zover ik me kan herinneren was ik 1 van de eerste otep fans van de mensen die ik ken, en heb ik haar stem vaak moeten verdedigen. maar nu vind ik het eigenlijk niet heel interresant meer. wel leuk hoor, desalniettemin |
![]() |
||
Citaat:
met dit album zijn ze een beetje doorgeslagen met het experimenteren en het is allemaal net iets te artistiek wat resulteert in veel 'spoken word' achtige nummers. Mensen die de vorige albums goed vonden komen bedrogen uit want de 'echte' nummers op deze plaat zijn op één hand te tellen. En die zijn niet eens zo geweldig.. Beste nr van dit album vind ik 'Nein'.
||
Citaat:
unclean is btw dezelfde als filthee (volgens mij) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze proberen tè artsy fartsy te doen, terwijl ze daar absoluut niet de muzikanten voor zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Flamewar natuurlijk. Maar het is wel zo.
|
ik vind Otep zeer goed, heb dan ook hun album gekocht en wil dan ook hun nieuwe kopen die alst goed is net uit is
![]() ![]() Ik vind haar stem een beetje een mix tusse die van guano apes en kittie...en das vet ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[Clip] Otep - Warhead Verwijderd | 4 | 23-07-2004 13:46 | |
Muziek |
Lekker Verwijderd | 79 | 20-05-2004 23:04 | |
Muziek |