Advertentie | |
|
![]() |
||||||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bevalt heel goed, en heb ik voor 52,50+ 89,50 = 142,- |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik in mijn vorige post noemde heb ik ongeveer 3 of 4 maanden, en het loopt allemaal heel prima. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Fortron is ook goed ![]()
||
Citaat:
Code:
Infineon Technologies PC3200U-30330-B0 HYS64D64320GU-5-B B1E32592 SPD: 200 MHz 3.0-3-3-8 166 MHz 2.5-3-3-7 133 MHz 2.0-2-2-6 eigen pc; Veld Waarde Eigenschappen Geheugenmodule Modulenaam Infineon 64D64320GU5B Serienummer 0249CE59h Modulegrootte 512 MB (2 rows, 4 banks) Moduletype Unbuffered Geheugentype DDR SDRAM Geheugensnelheid PC3200 (200 Mhz) Modulebreedte 64 bit Modulespanning SSTL 2.5 Foutdetectiemethode Geen Verversingsfrequentie Gereduceerd (7.8 us), Self-Refresh Maximale CAS Snelheid 3.0 (5.0 ns @ 200 Mhz) 2e Maximale CAS Snelheid 2.5 (6.0 ns @ 166 Mhz) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
HYB25D256160CT-5 256Mb (16Mx16) DDR400 (2.5-3-3) Available 3Q04 Q67100Q1213 |
![]() |
|
![]() |
ik lees het zo even door
ik heb geinformeerd naar dat Cache geheugen. Mij werd verteld dat dit geheugen het eerst werd gebruikt en wel meteen na de processor wordt gebruikt. In dat geval zou het wel uitmaken ja ik ga em vooral gebruiken voor gamen, vandaar de athlon 64 Ik ben al naar jou site geweest en daar heb ik dan ook veel info vandaan, voor de rest heb ik gekeken waar ik spullen het goedkoopst kon krijgen ja dat draadloos was ik me al aant afvragen. Een vriend van mij adviseerde bij dit moederbord Een vriend van mij adviseerde mij deze voeding: ook van Sallandautomatisering. 3919 Enermax EG375AX-VE(G)SFMA NoiseTaker 370 watt ActivePFC 74,01 En zoals ik heb gelezen zit een netwerkkaart en geluidskaart al in het moederbord? |
![]() |
|
![]() |
right...
http://www.tweakers.net/nieuws/22383/?highlight=asrock Low-end dochter Asus krijgt merknaam Asrock Door Gerlof Hulst - woensdag 3 juli 2002 - 00:02 - Bron: DigiTimes - Views: 181 Op DigiTimes is te lezen dat moederborden gefabriceerd door Asustek Computer's dochter Hua Ching later deze maand op de Chinese markt zullen verschijnen onder de naam Asrock. Deze naam moet het beeld volgen van Asustek's marketing campagne op de Chinese markt, waarin de klemtoon ligt op onder andere stabiliteit en produktkwaliteit. De produktontwikkeling bij Hua Ching gaat volgens bronnen het laatste stadium in. Als alles volgens plan verloopt zullen de eerste Asrock moederborden eind juli op de Chinese markt verschijnen. Om vervolgens in augustus op de Indiase en Midden- en Zuidamerikaanse markt te verschijnen. Naast Hua Ching hebben ook andere fabrikanten zoals ECS al te kennen gegeven hoge verwachtingen te hebben voor de Chinese markt, waar de vraag gedurende het zomerseizoen flink zou kunnen stijgen: According to one motherboard maker, among Taiwanese companies Elitegroup Computer Systems (ECS) enjoyed the greatest motherboard sales in China in April at over 80,000 units. Asustek and Micro-Star International (MSI) followed with 40,000-50,000 units. However, the companies have not confirmed these numbers. |
![]() |
|
![]() |
ok even mijn afgelopen 2 posts en deze samengevat.
- volgens tweakers.net is Asrock een slappe versie van Asus - Ja ik ga de pc vooral gebruiken voor gamen, vandaar de athlon 64. Die voorkennis had ik al. Ik ben al naar jou site geweest en daar heb ik dan ook veel info vandaan, voor de rest heb ik gekeken waar ik spullen het goedkoopst kon krijgen - Het draadloos moet ik me nog eens gaan bedenken - voor de voeding heb ik dit gevonden. Is het iets 3919 Enermax EG375AX-VE(G)SFMA NoiseTaker 370 watt ActivePFC 74,01 - En zoals ik heb gelezen zit een netwerkkaart en geluidskaart al in het moederbord? - Is dit geen rip-off van de echte pro: Komt van Gistron videokaarten. 2e kolom (PowerColor) 17e videokaart (de enerlaatste( Prijs: 189,90 Powercolor Global 9800Pro Specificaties VGA Bus AGP 8x/4x VGA Chipset RADEON 9800 Pro RAMDAC 400 MHz Geheugen 128 MB 128 bit DDR Resolutie 2048 x 1536 Aansluitingen (Uit) VGA-out, Standaard 15-pin D-sub TV-output DVI - voor LCD monitors Opmerking/en Incl. DVI-I connector, S-Video kabel, Composite kabel © 2002-2004 Gistron BV, al onze prijzen zijn in Euro en inclusief BTW. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Nee, die kaart moet je absoluut niet nemen. Die heeft nl. een 128-bit geheugenbus; een echte 9800 Pro heeft een 256-bit geheugenbus.
ASRock is zeker geen slappe versie van Asus, dat is onzin (en dat haal ik trouwens ook niet uit dat artikel). Het zijn absoluut fijne, stabiele moederborden.
Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 20:42. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf een Asrock K7S8XE. Prijs/kwaliteit verhouding is goed, stabiel ook, maar overclocken kun je vergeten. Je kan de FSB wel verhogen, maar het voltage niet. En ik heb het idee dat de performance met SiS-chipsets toch net even iets lager is. Ik zou toch maar een nForce moederbord nemen. In die Best Buy Guide van T.net waar ik naar linkte kozen ze nForce moederborden voor beide gamesystemen.
||
Citaat:
![]() http://www.ocworkbench.com/2004/asro...8x/k8s8x-1.htm
Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 23:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://shop.sallandautomatisering.nl...t.jsp?pid=1333
http://www.pczaak.nl/catalog/product...oducts_id=1322 Anders hier: http://www.tweakers.net/pricewatch/56758
||
Citaat:
http://www.pczaak.nl/catalog/product...oducts_id=1417 188 euro ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb al meer dan anderhalf jaar een MX700 en die doet het nog steeds perfect. Net als mijn andere Logitech-spul (toetsenbord, webcam, speakers), nooit wat mee gehad ![]()
|
Mousepad - geen? Of zo'n goedkope snijmat van de Hema ofzo, schijnt ook prima te werken.
Toetsenbord - de goedkoopste die je kan vinden. Headset - weet ik het.
||
Citaat:
headset, Labtec0 stereo 332 erg goed dingetje gaat ook geen pijn doen aan je oren mousepad.... snijmatten werken idd vaak nog het best |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn ervaringen waren meer gebaseerd op mijn Asrock Athlon XP mobo met de SiS 748 chipset. Mijn framerate in UT2004 is in een gemiddeld potje Onslaught namelijk rond de 40 - 50 op normale kwaliteit. Terwijl ik toch best wel goede hardware op mijn mobo heb zitten (XP 2500+, GeForce 5900XT en 512 MB RAM). Daarom denk ik dat die wat lagere performance aan mijn mobo ligt. Dit - http://www.digit-life.com/articles2/...8-chipset.html - bevestigt dat dus deels ook.
|
Bij mijn Asus moederbord zaten 2 IDE-kabels... en bij een ASRock mobo wat ik ooit had zat er 1 (een 80-aderige voor harde schijven). Er zal er dus sowieso wel 1 bij zitten en S-ATA kabels zullen er ook wel bij zitten.
Wat bedoel je met voedingskabels? Kabels zitten nl. altijd aan de voeding vast... of mss heb je het over S-ATA power cables, met een beetje geluk zitten die bij je voeding.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
WAO herkeuringen Mark Almighty | 135 | 11-02-2007 01:10 | |
Liefde & Relatie |
hoever mag jouw lover gaan via het internet? phoebe4000 | 71 | 15-07-2002 14:18 |