Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 07:10
Yummie
Yummie is offline
Hoe belangrijk is het sexverleden van je partner voor jou?

Weet jij wat hij/zij allemaal uitgevreten heeft op sexgebied en vind je dat okay of niet?
Ben je wel ers jaloers of knaagt het aan je wat je partner in het verleden uitgespookt heeft?
Had je misschien liever dat hij/zij nog maagd was toen hij/zij iets met jou kreeg, of maakte dat je niet uit?
Praten jullie wel ers over jullie's verleden?

Ikzelf ben blij dat m'n vriend nog maagd is, want dat ben ik ook nog. We hebben een serieuse relatie duz 'k ben blij dat onze eerst keer met elkaar zal zijn.
Kweet ongeveer wel wat ie uitgespookt heeft voor mij, en 'k kan het wel hebbe. Al denk ik soms wel van Ik had namelijk nog geen ervaring ergens mee voordat ik wat met hem kreeg. En we kunne wel goed praten met elkaar over sex&enzo maar we hebbe het bijna nooit over 'daarvoor'.

What about you?!
Oud 30-08-2004, 08:19
***Flames***
***Flames*** is offline
Maakt mij op zich nie zo heel veel uit, als je van iemand houd en een goeie relatie hebt zie ik niet in waarom iemand zijn sexlever ervoor daarop van invloed zou moeten zijn, het verleden kan tog nie veranderd worden.
Oud 30-08-2004, 08:26
Verwijderd
Ik kon met een van mijn exen heel goed praten over sex, nu nog trouwens. We zijn altijd wel vrij open en eerlijk tegen elkaar geweest, en durfden in bed ook van alles tegen elkaar te zeggen. Ik ben vrij verlegen, maar bij hem werd dat aanzienlijk minder.

Het had me (denk ik) niet zo uitgemaakt als hij het me niet verteld had, dan had ik er misschien wel naar gevraagd. Maar ja, je moet je wel bedenken dat hij niet voor niets nu bij jou is, of hij nu nog nooit met iemand naar bed is geweest, of met 120 mensen (bijvoorbeeld). Het gaat er om dat hij nu voor jou gekozen heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 08:35
Verwijderd
ik vind dat niet zo boeiend
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 10:41
G.T.C.
G.T.C. is offline
Aan het begin van onze relatie wilde ik haar verleden wel graag weten. Zij is een stukje ouder dan mij en ze was dan ook geen maagd meer in tegenstelling tot ikzelf.
De eerste weken spookte wel is van die gedachten door mijn hoofd dat ze het vast niet zo leuk bij mij zou hebben omdat ik juist nog totaal geen ervaring had.

Naja, we hebben het aan het begin is een keer er over gehad. Maar niet wat ze dan precies allemaal in bed deed. Daar heb ik ook geen behoefte aan om dat te weten.
Ondertussen kan het me echt niks schelen wat ze in het verleden gedaan heeft. Met iedereen is het weer anders en voor haar was het ook heel erg spannend om het mij voor de eerste keer te doen.
Oud 30-08-2004, 10:50
Black-X
Black-X is offline
Hmm ik zit er niet zo heel veel mee al vind ik het soms wel een beetje jammer dat ik veel van haar vorige vriendjes ken

Maar we hebben nog niet zo heel lang wat en er is ook nog niet zo heel veel gebeurd en dan denk ik toch van hij heeft dat wel voor elkaar gekregen waarom ik niet

Maar voor de rest maakt het me vrij weinig uit...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:11
Verwijderd
Hij heeft geen echt sexverleden. Ik weet wel een beetje van hoe hij masturbeerde voordat ik er was, maar zo boeiend is dat niet he, beetje eentonig enzo.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:11
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
mijn vriend is een stukje ouder dan ik en heeft ook langer ervaring met <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=sex&v=56">sex</a> dan ik. ik ben nooit echt nieuwsgierig geweest over zijn sexverleden. wel vind ik 't wel leuk/lief als ie zegt, wanneer we ergens bezig zijn wat niet zo gebruikelijk is zeg maar, dit heb ik echt nog nooit met iemand gedaan alleen dit maak ik niet vaak mee..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:14
Caligula
Caligula is offline
Het maakt mij werkelijk niets uit, alleen heb ik niet zo'n behoefte aan maagden omdat ik geen ster ben in ontmaagdingsvoorbereidingen (geen gemekker, gewoon lekker neuken ipv al die onzekerheid weg moeten nemen)

Het enige dat ik wel van belang vind is SOA-test als ze erg veel zonder condoom heeft geneukt.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:38
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ja, we kunnen er goed over praten en ja, dat doen we dus ook. Niet dat we elke seksessie in detail aan elkaar vertellen ofzo, maar we weten wel het nodige (genoeg) van elkaar. Of ik wel eens jaloers ben geweest over zijn verleden? Nee, dat niet. Maar ik heb me in het begin wel eens onzeker gevoeld aangezien hij toch wel wat meer ervaring heeft dan ik. Die onzekerheid was natuurlijk nergens voor nodig en was iets dat ik mezelf aanpraatte, maar het heeft me wel even bezig gehouden.

Wat hij allemaal vóór mij heeft uitgespookt maakt mij niet zoveel uit eigelijk. Tenminste, niet in de zin van dat ik ergens een probleem van maak. Die dingen zijn voor mij gebeurd en daar heb ik dus in feite niks mee te maken en is een deel dat bij hem hoort, niet meer en niet minder .
Oud 30-08-2004, 15:31
Dith
Dith is offline
Maakt me weinig uit. Het is nu eenmaal al gebeurd en kan je weinig aan veranderen.
Als het een keer ter sprake komt dan doe ik daar niet moeilijk over en zal ik daar vast wel over gaan praten maar ik heb geen zin om hem te gaan uithoren want daar word ik alleen maar jaloers van.
Oud 30-08-2004, 15:58
Verwijderd
tss maakt mij niks uit hoor,... ik hoef niet zo graag de eerste zijn... liever niet zelfs! dan moet je ze overal nog mee helpen enzo uitleggen. Dus ik heb liever een iets ervaren meisje.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:04
leucomelas
leucomelas is offline
ik weet wel dat hij sex met zijn ex heeft gehad... maar wat en hoe precies.. neej dankjewel...
ik probeer er maar niet teveel aan te denken want iew,... hij heeft toch eerst ergens anders ingezeten maar hij zit nu al bijna 2 en een half jaar ergens anders in

maagd had ie voor mij niet moeten zijn, dan zouk me alleen maar meer zorgen maken of ie niet meer wil proeven *hek nu al, hij heeft 1 ex! ja kben vreemd ja*
Oud 30-08-2004, 16:14
waves
waves is offline
mijn vriend en ik zijn elkaars eerste vriendin/vriend. Wij hebben dus allebei niet echt een sex-verleden, ik kan me er dus ook niet druk over maken
Oud 30-08-2004, 16:22
Stefanie
Stefanie is offline
Ik vind het toch wel belangrijk om te weten met welke meiden hij het bed heeft gedeeld. Ik zou niet zomaar met een jongen naar bed gaan als ik weet dat hij het hele dorp al heeft afgewerkt.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:23
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 30-08-2004 @ 17:22 :
Ik zou niet zomaar met een jongen naar bed gaan als ik weet dat hij het hele dorp al heeft afgewerkt.
dus je gaat normaal wel zomaar met jongens naar bed?
sorry flauw
Oud 30-08-2004, 16:25
evanescence
evanescence is offline
uuuh het sexverleden van mijn vriend is misc niet allerdaags..
hij heft wellus betaald voor sex, toen hij 18 was (blowde toen veel, maja niet echt een excuus) dat vind ik minder...
verder heeft hij wellus gesext met jongens, maar dat vind ik minder erg dan met een hoer ofzo....

ik vind het sexleven van mijn partner niet super belangrijk als hij zich maar laat testen voordat hij met mij gaat sexen! ik wil geen vieze dingen....
Oud 30-08-2004, 17:46
Black-X
Black-X is offline
Ahhjoh tegen de meeste dingen is wel een zalfje
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:18
Verwijderd
Hoe belangrijk is het sexverleden van je partner voor jou?
Niet zo belangrijk. Zolang er maar duidelijk is dat ik nieuw ben en er geen ziekten en of vaste gewoonten zijn achtergebleven

Weet jij wat hij/zij allemaal uitgevreten heeft op sexgebied Ja, zover ik weet wel. en vind je dat okay of niet? Ja.

Ben je wel ers jaloers of knaagt het aan je wat je partner in het verleden uitgespookt heeft? 2x nee.

Had je misschien liever dat hij/zij nog maagd was toen hij/zij iets met jou kreeg, of maakte dat je niet uit? Maakt me helemaal niets uit.

Praten jullie wel ers over jullie's verleden? Ja.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:23
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik weet eigenlijk heel het seksverleden van mijn vriendje en hij het mijne. Ik vind het ook enigszins fijn/interessant dat te weten en hoewel hij, voor mijn gevoel een vrij enerverend seksverleden heeft, voel ik totaal geen jaloezie. Ik weet dat hij nu van mijn houdt en niemand anders en dat is voor mij genoeg.
Het verleden is het verleden en het heeft geen zin daarover in te zitten.
Oud 30-08-2004, 20:37
Nona
Nona is offline
Ik heb er weleens naar gevraagd en ik weet dat ik niet de eerste ben geweest, maar hij is vrij gesloten. Hele verhalen zullen er dus niet uitkomen (hoewel hij één keer meer heeft verteld over de situatie).
Ik vind het helemaal niet erg om te horen wat hij allemaal gedaan heeft; eigenlijk vind ik het wel leuk. Zolang hij het nu maar bij mij houdt. En ik vind het ook niet meer dan normaal dat hij voor mij al eens wat heeft uitgespookt. Geen probleem.

Hm, misschien binnenkort maar eens naar the full story vragen.
Oud 30-08-2004, 20:39
Al Murphy
Al Murphy is offline
Mijn eigen verleden wil ik niet graag verstoppen, en over haar eigen sexverleden mag ze gerust ook open zijn. Wat mij betreft is het echt geen taboe, al hoef ik nu ook weer niet alle details.

Als ik kan kiezen, liefst iemand die het klappen van de zweep al een beetje kent. Iemand ontmaagden is leuk en schattig, maar wat meer ervaring heeft veel meer voordelen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:00
Verwijderd
Boeit me niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:45
Yummie
Yummie is offline
Tjah, voor mij heeft sex best veel waarde. Ik vind het echt iets bijzonders wat je samen deelt, voor als je oprecht van elkaar houdt. Daarom zou ik niet samen willen zijn met een jongen die zomaar overal zijn pik in zou steken, al hou ik dan nog zoveel van hem.

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 21:47.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 23:33
pieter17
pieter17 is offline
ik zou t echt kut vinden als zij voor mij al dinegn had gedaan buiten zoenen.. gelukkig is dta niet het geval.. ik had dat ook niet trws
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 23:36
Verwijderd
Het is natuurlijk wel een beetje raar gevoel als je je vriendin voorstelt in bed met een ander, maar aangezien dat op een bepaalde leeftijd onvermijdelijk is moet je daar gewoon mee leren leven.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 09:52
Verwijderd
ex was geen maagd, kon ik ab-so-luut nooit mee leren leven, maar dat lag dus vooral aan de situatie: ik wist wie (en dat was nog het ergste van al denk ik) , ik wist wanneer (bij nader inzien was dat misschien het ergste) , ik wist waar (of was dat het ergste?) en ik wist in welke omstandigheden (made up my mind; dit is dus het ergste.) + ik was wél een braaf maagdje

m'n huidige vriend had al superveel ervaring en dat interesseert me dan (in zekere zin) weer niet. ik heb ondertussen ook wat meer ervaring, 't zal daar wel aan liggen. (+ ik moet die meiden niet tig keer zien, en ik moet ze ook niet lief vinden "want..." )

Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 11:59
filia dei
filia dei is offline
Ik ben er wel nieuwsgierig naar. Maar ik denk dat ik 't toch liever niet zou weten omdat ik dan alleen maar onzeker en jaloers zou worden.
Oud 31-08-2004, 14:45
ssjpan
ssjpan is offline
Mijn vriendje was nog maagd en ik ook, dat vind ik eigenlijk wel fijner, maar als het niet zo was zou ik het ook niet echt erg vinden denk ik.
Oud 31-08-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 31-08-2004 @ 10:52 :
ex was geen maagd, kon ik ab-so-luut nooit mee leren leven, maar dat lag dus vooral aan de situatie: ik wist wie (en dat was nog het ergste van al denk ik) , ik wist wanneer (bij nader inzien was dat misschien het ergste) , ik wist waar (of was dat het ergste?) en ik wist in welke omstandigheden (made up my mind; dit is dus het ergste.) + ik was wél een braaf maagdje

m'n huidige vriend had al superveel ervaring en dat interesseert me dan (in zekere zin) weer niet. ik heb ondertussen ook wat meer ervaring, 't zal daar wel aan liggen. (+ ik moet die meiden niet tig keer zien, en ik moet ze ook niet lief vinden "want..." )
Ik ruik jaloezie
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 15:39
hardhitter
hardhitter is offline
Heb er niet echt problemen mee... maar als ik me dan in ga beelden hoe ze het met andere gasten heeft gedaan vind ik dat weer iets minder....

hebben het er nooit echt over
Oud 31-08-2004, 17:41
barbara.inc
barbara.inc is offline
het maakt mij echt geen reet uit waar mijn vriend zijn leuter in heeft gestoken voordat hij met mij ging.
Oud 31-08-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 31-08-2004 @ 16:05 :
Ik ruik jaloezie
ivm m'n ex?

jaloers was ik niet hoor, hij had er tig keer zoveel mogen "gehad hebben" voor mijn part, het ging 'm er voornamelijk om dat ik gewoon walgde van de omstandigheden waarin "het gebeurd was" (lekker vaag )

(en trouwens: wie vertelt er nu ook in geuren en kleuren tegen zijn vriendin met wie hij seks heeft gehad, wanneer dat was, in welke zetel en wat er toen allemaal precies gebeurd is ("zij zei dit en toen deed ik dat en blabla")? big fat nono!!)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 18:21
juno
juno is offline
Ik. Ik heb hem alles verteld, en hij was misselijk van jaloezie, maar toen was het niet meer iets wat buiten hem om gebeurd was, maar iets wat we samen gedeeld hadden. Ik weet ook alles van hem. En dat vind ik prettig. Het is toch al verleden tijd, dus waar zou ik bang voor zijn? Ik ben lekker toch beter en liever. En ik heb hem!Zij niet!

Neuh, met exen heb ik totaal geen problemen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 31-08-2004 @ 19:05 :
(en trouwens: wie vertelt er nu ook in geuren en kleuren tegen zijn vriendin met wie hij seks heeft gehad, wanneer dat was, in welke zetel en wat er toen allemaal precies gebeurd is ("zij zei dit en toen deed ik dat en blabla")? big fat nono!!)
Absoluut. Maar als je het niet aankan, moet je er ook niet naar vragen. Anders kun je ook altijd m onderbreken 'ik weet genoeg'.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 19:47
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Ik vond het juist wel makkelijk dat ze geen maagd was, anders was het misschien een stuntelige boel geworden... Maar in het begin vroeg ik me tog wel eens af wat er vóór mij allemaal al was gebeurd Nu ik een redelijk beeld heb lig ik er al eeuwen niet meer wakker van Leuk en uitdagend om te proberen het samen te overtreffen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 20:52
snarl
snarl is offline
ik wil alleen weten wat. eventueel wanneer. niet waar precies en hoe en zo.
Oud 31-08-2004, 21:33
Kaps
Kaps is offline
Het liefst weet ik zo weinig mogelijk wat ze allemaal uitgevreten heeft.

Dan kan ik bij alles net doen alsof het de eerste keer is.
Het is sowieso de eerste keer 'bij haar'
Maar toch.
Oud 01-09-2004, 20:38
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Vroeger toen dacht ik altijd dat hij al veel had gedaan, ik kende hem al enkele jaren maar toen we met elkaar begonnen te verkeren, dan was ik er erg van geschrokken dat hij nog geen ervaring had.

Ik heb er nu minder problemen mee dan in het begin. Hij neemt / nam niet veel initiatief omda ik meer ervaring had dan hij.
Oud 01-09-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 31-08-2004 @ 20:24 :
Absoluut. Maar als je het niet aankan, moet je er ook niet naar vragen. Anders kun je ook altijd m onderbreken 'ik weet genoeg'.
some guys just can't take a hint
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:56
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Ik heb persoonlijk liever een vrouw met een beetje ervaring die haar lichaam al goed kent en niet vreemd opkijkt als je ineens oraal gaat...

Vrouwen die nog maar weinig ervaring hebben zijn soms zenuwachtig, of geremd of zoiets dergelijks (niet allemaal natuurlijk) en daarom kunne ze zichzelf slecht of niet geven waardoor ze slecht of niet genieten van sex...

Mijn voorkeur gaat daarom uit naar ervaren vrouwen. Ik hoef geen details met wie en waar en hoe maar haar verleden is haar zaak. Ik toch ook een verleden?

Geen problemen met verledens!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 21:51
Yummie
Yummie is offline
Mjah. 't is toch wel gaaf as je eg van elkaar houdt en je zeker weet dat je de ware gevonden hebt. As je dan sex met elkaar hebt en niet zo'n tweedehands gevoel hebt. Tis maar net wat voor waarde je er zelf aan hecht natuurlijk
Oud 01-09-2004, 22:21
Verwijderd
Tot nu toe zijn m'n vriendinnen met wie ik het bed heb gedeeld allemaal nog maagd geweest.. Wel hadden ze al ervaring met al het andere..
is me eigenlijk wel goed bevallen.. Het kost misschien wat meer tijd voordat je tot sex komt, maar da maakt niet uit..

Denkd at ik het niet erg zou vinden als ze geen maagd meer was. Maar persoonlijk zou ik er wel mee zitten als ik nummer 231 was ofzo, dan gaat er ook wel iets knagen van 'wow, zou ik uberhaupt wel speciaal zijn?'.

Ik zou wel alles vertellen(mits ze het wil weten en er naar vraagt). En heb ook wel graag dat zij het verteld(ook als ze dat wil natuurlijk)..
beetje duidelijkheid is nooit weg
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 10:13
Verwijderd
Ik vind het wel fijn dat m'n vriendje voor mij niemand heeft gehad. Ik maak me anders weer druk om dat soort dingen.. vooral als hij een lange relatie zou hebben gehad en veel meer ervaring zou hebben dan ik dan zou ik het niet zo leuk vinden. Dat was bij m'n ex het geval.. gelukkig merkte ik daar niet zo veel van.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 12:10
M@TRIX
M@TRIX is offline
tot een bepaalde grens maakt het me weinig uit, moet alleen niet steeds te horen krijgen, oh dit had ik met jantje ook al gedaan en met pietje heb ik het in zee gedaan,

dat zijn dan de details waarvan ik zoiets heb, nee dat hoeft net ff niet
maar tuurlijk zou ik wel willen weten waar ze voor open staat en deze ervaringen uitwisselen.

snapte?
Oud 02-09-2004, 15:59
Optima
Optima is offline
nu ik bijna 20 ben, en al relaties achter de rug heb, vindt ik het belangrijk dat mijn toekomstige partner ook ervaring heeft. Hij moet gewoon goed in bed zijn, en zeker niet meer onzeker zijn. Ik heb geen zin om mannen de basisprincipes over sex bij te gaan brengen. Experimenteren en proberen = o.k. maar nog instructies moeten geven= BIG NONO.

en op zich zit op op dat vlak nu wel goed
Oud 02-09-2004, 16:04
Verwijderd
ik zou wel willen weten of mn vriend onvelige seks zou hebben gehad met meiden. en dat soort dingen. maar hij hoeft me echt niet te vertellen wie het beste was

overigens zijn mijn huidige vriend en ik elkaars eerste, dus last van verledens hebben we niet.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 17:22
Verwijderd
mijn vriendje had voor mij een vriendje en ik vind het eigenlijk om te horen wat hij allemaal met hem heeft uitgespookt.
ik ben helemaal niet jaloers maar ik moet bekennen dat ik denk dat het wel iets anders zou zijn hij een vriendinnetje had gehad. verder vind ik het ook wel fijn dat ik niet zijn eerste was, ik weet niet precies waardoor ik dat voel, dit voelt gewoon geiler. ik heb voor hem met twee jongens sex gehad, ik moet zeggen dat ik wel blij ben met enige ervaring.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 18:58
Verwijderd
Nou een beetje interessant is het wel en ik zou het zeker willen weten als ie heel veel vriendinnen voor mij gehad zou hebben.. maar anders maakt het me niet zoveel uit.. Hij mag het altijd kwijt natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 12:41
angel-nieke
angel-nieke is offline
nou ik was voor me vriend t eerste meisje waarmee die verder ging dan zoenen, had k ech geen problemen mee, vonk ook wel fijn... hij weet wel wat k met andere jongens heb gedaan, da vond ie niej erg maar was wel blij dak ook nog maagd was...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten