Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik quote even iets uit dit topic. Dit topic kan voor jou nog erg veel betekenen...
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze link heb ik niet aangeraden om lullig te zijn - ik denk dat hij hier echt wat aan kan hebben. Het is in ieder geval goed bedoeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het idee is opzich wel aardig, en het onderwerp is heel breed als ik dit lees heb ik niet zoiets van, wow, wat een mooie beschrijving van de puberteit, maar meer zoiets van "ow". wat je zou kunnen doen is wat meer ingaan op de woorden "groei, verander en anders", bijvoorbeeld voor elk van die woorden een aparte strofe, en dan als laatste strofe iets doen waarin die 3 weer samen een geheel vormen waaruit blijkt dat het om de puberteit gaat |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
opzich kun je pubertijd best laten staan, als soort van woordspeling, maar dat is misschien een beetje achterhaald verder vind ik het nog steeds niet echt goed, maar het wordt al beter. de laatste strofe vind ik niet goed, die loopt gewoon niet lekker, ik zou dr gewoon wat rijm in gooien. bv Wat is dit toch, waar ik aan lijd? Is dit nou, de pubertijd/teit? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Puberteit?! Verwijderd | 34 | 13-05-2009 20:16 | |
Psychologie |
Wat heb je gemerkt van je eigen puberteit? weetweinig | 27 | 28-09-2008 07:28 | |
Psychologie |
Puberteit/depressie? ~T~ | 17 | 14-03-2005 21:47 | |
Psychologie |
Het Puberteit en dip/depressie/levensmoeheid topic justanothern00b | 51 | 10-02-2005 15:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Als je lichaam weer opnieuw door de puberteit moet.. Morphia | 6 | 24-06-2002 12:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puberteit PublicExection | 14 | 18-06-2002 14:19 |