Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 18:02
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik ga in juli op vakantie, maar ik heb nu 6 weken een nieuwe vriendin. liever ga ik met haar op vakantie en ik ben ook allerlei oplossingen aan het zoeken om toch niet te hoeven gaan... ik ben alleen bang dat ik de reis niet zomaar kan annuleren...

ik ben bang dat mijn vriendin vind dat ik haar in de steek laat voor die 11 dagen.

heeft iemand een idee hoe ik deze vakantie toch kan afblazen of anders hoe ik mijn vriendin duidelijk gemaakt krijg dat ik stapelgek op haar ben en der nie kwijt wil?!

serieuze antwoorden please!!!

groeten
Oud 16-05-2002, 18:05
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

ik ben bang dat mijn vriendin vind dat ik haar in de steek laat voor die 11 dagen.

wat is da voor iets belachelijks, ze weet toch da jij die vakantie al eerder geboekt heb...
Sorry hoor ik ben ook wel es echt stapel verliefd op iemand geweest, maar dan ga ik noooooit zovr da die ander naast mij geen leven mag hebben,sorry vink triest
Oud 16-05-2002, 18:16
M@TRIX
M@TRIX is offline
nie triest zoiets is houden van mar da snapte nie, k wil wel op vakantie en heb ook een leven buiten me vriendin, ze laat me vrij los hoor mar kga liever op een later tijdstip met haar

serieuze reacties AUB
Oud 16-05-2002, 19:28
Verwijderd
ik denk dat je vriendin heus wel kan begrijpen dat je op vakantie gaat zonder haar. Volgens mij heb jij daar meer moeite mee dan zij....
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 21:34
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
nie triest zoiets is houden van mar da snapte nie, k wil wel op vakantie en heb ook een leven buiten me vriendin, ze laat me vrij los hoor mar kga liever op een later tijdstip met haar

serieuze reacties AUB
Ten eerste ik hou op dit moment ook zielsveel van iemand, maar dat wil niet zeggen da ik het hem kwalijk neem als hij op vakantie gaat zonder mij, en ja da vind ik triest als je het die paar dagen niet eens zonder elkaar kunt, ja kunt elkaar ontzettend missen, maar als je elkaar ziet is het nog vele leuker dan eerst.
Ten tweede dat was een serieuze reactie, maar waarschijnlijk zie jij da zo niet omdat je gewoon alleen wilt horen dat het zo schattig is da je er over nadenkt om niet opvakantie te gaan.....
Oud 16-05-2002, 21:37
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Je hebt zes weken wat met haar, claimt dat je van haar houd en bent bereid je vakantie af te zeggen? Als je nu dus genoeg vrienden hebt vraag ik me af of je die ook behoudt wanneer je je plannen echt gaat uitvoeren. En dan moet je nog eens gaan bedenken wat uiteindelijk nou meer waard is geweest.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 12:20
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Vakantie afzeggen vind ik veel te ver gaan.
Ik heb nu ook 6 weken met me vriend en me vriend die ging in de mei vakantie ook gewoon op vakantie.
Dat ga ik hem echt niet verbieden hoor.
En na 6 weken en dan al houden van??? Ok al ken je haar al veel langer dan kan et maar ja.
In ieder geval je bent stom bezig als je je vakantie afzegd, dan gaat ze alleen maar denken van oh hij zegt de vakantie voor mij af wat zal ie nog meer voor mij doen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 12:31
chanel
chanel is offline
k denk niet dat ze het gevoel heeft dat je r in de steek laat aangezien die reis al voor haar is geboekt.

Chanel
Oud 17-05-2002, 12:43
lady_x
lady_x is offline
Ga op vakantie, amuseer je, bel haar van ginder als je ze mist. In een relatie moet je soms eens afstand nemen, dat versterkt de band en 11 dagen is nog niet zo veel hoor, vorig jaar moest ik mijn vriend missen gedurende 3 weken. Ik vertrouwede hem, hij vertrouwede mij en we hadden elkaar beloofd elkaar trouw te blijven.
Oud 17-05-2002, 13:42
Verwijderd
waarom gaat ze niet mee dan?

en ik denk niet dat ze het zo erg vind als je gaat hoor, tenminste zolang jij neit vreemd gaat is het alleen dat ze je mist.

Maar mijn vorige vakantie was ook niet leuk want ik miste hem veels te erg, dus ik kan me wel in je plaatsen,een betere oplossing dan dat ze mee gaat kan ik niet vinden
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 13:02
L'Amour
L'Amour is offline
het is echt geen probleem hoor
bel haar gewoon van tijd tot tijd op. dat geeft haar het gevoel dat je aan haar denkt, zelfs op vakantie, en dan is het echt geen probleem hoor.
vooral niet na pas 6 weken.
Reageren

Regels voor berichten