Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede dat was een serieuze reactie, maar waarschijnlijk zie jij da zo niet omdat je gewoon alleen wilt horen dat het zo schattig is da je er over nadenkt om niet opvakantie te gaan.....
|
![]() |
Je hebt zes weken wat met haar, claimt dat je van haar houd en bent bereid je vakantie af te zeggen? Als je nu dus genoeg vrienden hebt vraag ik me af of je die ook behoudt wanneer je je plannen echt gaat uitvoeren. En dan moet je nog eens gaan bedenken wat uiteindelijk nou meer waard is geweest.
|
![]() |
|
Vakantie afzeggen vind ik veel te ver gaan.
Ik heb nu ook 6 weken met me vriend en me vriend die ging in de mei vakantie ook gewoon op vakantie. Dat ga ik hem echt niet verbieden hoor. En na 6 weken en dan al houden van??? Ok al ken je haar al veel langer dan kan et maar ja. In ieder geval je bent stom bezig als je je vakantie afzegd, dan gaat ze alleen maar denken van oh hij zegt de vakantie voor mij af wat zal ie nog meer voor mij doen |
![]() |
|
![]() |
k denk niet dat ze het gevoel heeft dat je r in de steek laat aangezien die reis al voor haar is geboekt.
Chanel
|
Ga op vakantie, amuseer je, bel haar van ginder als je ze mist. In een relatie moet je soms eens afstand nemen, dat versterkt de band en 11 dagen is nog niet zo veel hoor, vorig jaar moest ik mijn vriend missen gedurende 3 weken. Ik vertrouwede hem, hij vertrouwede mij en we hadden elkaar beloofd elkaar trouw te blijven.
|
Verwijderd
|
waarom gaat ze niet mee dan?
en ik denk niet dat ze het zo erg vind als je gaat hoor, tenminste zolang jij neit vreemd gaat is het alleen dat ze je mist. Maar mijn vorige vakantie was ook niet leuk want ik miste hem veels te erg, dus ik kan me wel in je plaatsen,een betere oplossing dan dat ze mee gaat kan ik niet vinden |
![]() |
|
het is echt geen probleem hoor
bel haar gewoon van tijd tot tijd op. dat geeft haar het gevoel dat je aan haar denkt, zelfs op vakantie, en dan is het echt geen probleem hoor. vooral niet na pas 6 weken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |