Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2004, 11:28
DaFreak
DaFreak is offline
Hey allemaal
ik heb nu bijna acht maanden een relatie met mijn vriendin, maar de laatste tijd loopt het niet zo lekker.... ik heb het idee dat ze me niet meer leuk vind enzo.. want het wordt echt saai! we proberen het steeds goed te maken, en nu gaat het dan wel weer...

maar ik (per ongeluk) haar email bekeken (wat eigenlijk heel stom is), en daar zag ik een mailtje dat ze stuurde naar een vriendin van haar dat ze op het werk een hele leuke jongen had ontmoet enzo... en die jongen had haar al gesmst dat ie zou wachten tot het uit zou gaan enzo tussen ons.. en dat hij wel wilde zoenen.. en ze schreef ook in dat mailtje dat ze hem ook eigenlijk wel leuk vond

Ik mag dit natuurlijk niet weten, maar ik vind het wel kut. en ik denk ook dat het beter is dat ik weet... anders liegt ze gewoon tegen mij... hoe moet ik dit oplossen???? ze is nu op vakantie /..

alvast bedankt!!!

x Da freak
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2004, 11:40
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Dat vriendinnetje heeft het niet leuk bij jou (volgens jou dan!), en dat gaat ze steun zoeken bij iemand anders. Ze gaat denken dat het bij die persoon veel leuker is dan bij jou, wat misschien helemaal niet zo is.

Dat je haar mail checkt kan ik begrijpen, maar als je dit vertelt tegenover haar, zijn de rapen gaar. Het is namelijk ook een vertrouwenskwestie. Ik denk wel dat binnenkort je relatie over is, tenminste als dit soort zo door blijft gaan!

Als je met haar erover durft te praten, komen jullie er wel uit, misschien gaat het uit of blijft het aan, maar het is ieder geval een fijner gevoel, wat er ook mocht gebeuren!

Oja, verzwijgen is geen liegen, btw!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:45
DaFreak
DaFreak is offline
Ja ik weet nou nie tof het wel moet zeggen tegen haar.. want zij gaat er natuurlijk vanuit dat ik het niet weet... en als ik het vertel zijn idd de rapen gaar, is het beste gewoon niet vertellen wat ik weet.. en gewoon super me best doen om er het beste van te maken??
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:51
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
DaFreak schreef op 05-08-2004 @ 12:45 :
Ja ik weet nou nie tof het wel moet zeggen tegen haar.. want zij gaat er natuurlijk vanuit dat ik het niet weet... en als ik het vertel zijn idd de rapen gaar, is het beste gewoon niet vertellen wat ik weet.. en gewoon super me best doen om er het beste van te maken??
Je kan dat gedoe over dat mailtje wel verzwijgen...Probeer eerst te vertellen waarom het niet gaat, zoals het moet gaan en vraag subtiel of ze niet toevallig een andere jongen is tegengekomen. Dit doe je natuurlijk op een rustige manier, zonder geschreeuw...

Er is iets mis in die relatie, als ik jou zo hoor. Daar moet je niet voor wegvluchten, hoe moeilijk dat misschien ook is. Probeer eerst wat leuke dingen te doen en als dat dan nog niet werkt, moet je maar met haar rond de tafel zitten, ofzo!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:57
ZerO
ZerO is offline
Achterlijk om iemands mail te bekijken
Mijn schijnbaar is ze jou zat dus wacht tot ze terug komt van vakantie, praat met haar over jullie relatie en ja je ziet wel wat ze te melden heeft.
Je kunt haar natuurlijk vertellen dat je haar mails hebt gelezen en dat je denkt dat ze een ander leuk vindt, wedden dat ze het dan uitmaakt. Heeft ze een reden om jou te dumpen en iets met die jongen te nemen.
Oud 05-08-2004, 12:04
EciD
EciD is offline
wat Zer0 zegt.

&

als ik erachter kwam dat mn vriendje mn email ging bekijken om me te controlereen dan is het vertrouwen
en btw, iemand zn email bekijk je niet 'per ongeluk' je voert dus 'per ongeluk' dr email en wachtwoord in, en je leest 'per ongeluk' haar mailtjes. maargoed, praat met dr over jullie relatie..wat beter kan en wat al goed is. wat jullie er voor over hebben om het beter te maken. etc.
Oud 05-08-2004, 12:07
DaFreak
DaFreak is offline
Citaat:
ZerO schreef op 05-08-2004 @ 12:57 :
Achterlijk om iemands mail te bekijken
Mijn schijnbaar is ze jou zat dus wacht tot ze terug komt van vakantie, praat met haar over jullie relatie en ja je ziet wel wat ze te melden heeft.
Je kunt haar natuurlijk vertellen dat je haar mails hebt gelezen en dat je denkt dat ze een ander leuk vindt, wedden dat ze het dan uitmaakt. Heeft ze een reden om jou te dumpen en iets met die jongen te nemen.
Nee, het is helemaal niet slecht bedoeld van mij om die mail te bekijken, maar zoals je ziet was het toch niet onterecht. En ik zou eerder zeggen... je hebt toch niks te verbergen????
maargoed... ik weet dat het ik het eigenlijk niet had moeten doen, maar nu ben ik wel achter dingen gekomen die de relatie gaan bepalen!!!

Ik ga idd gewoon zoveel mogelijk leuke dingen met haar doen, en kijken of het beter wordt...

bedankt
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 12:38
Verwijderd
@DaFreak: heel veel mensen zullen gaan vallen over t feit dat je dr mail hebt gelezen. Ik heb dat vaak al gezien bij anderen en ook over mij zijn ze heen gevallen. Bij mij was t zo dat ik t niet helemaal vertrouwde, per ongeluk de verkeerde snelknop indrukte, want moest internetding hebben en zo kwam ik op de mail en zag heel veel mailtjes van dat meisje. Toen heb ik t gelezen en t deed zoveel pijn!
Ik heb huilend vrienden opgebeld wat ik moest doen en ook mn moeder. Die laatste is me komen halen, ik heb een brief in word getypt en op zn bureaublad gezegd dat ie dat moest lezen. Hele dag gehuild en in afwachting wat er ging gebeuren.
Hij belde me op en voelde zich heel schuldig, veel gehuild, gepraat etc, maarja, over de telefoon is toch lastiger dan irl, maar hij woont in amsterdam en ik toen in Baarn...
Ik had verwacht dat ie boos zou worden dat ik t had gelezen, maar dat was ie niet, hij voelde zich heel rot en we hebben t uitgepraat, maarja, t vertrouwen was aan beide kanten wel beschaamd, en dan nog meer van mijn kant, want wat ik las, mn maag draait nu nog om als ik er aan denk.
Mijn advies: confronteer haar ermee als ze terug is. Op welke manier dan ook. Brief, irl, weet ik t.. Want jij wilt zekerheid en zij is de enige die kan uitleggen hoe het echt zit.
Als je het niet verteld heb jij ook een geheim en voel je je er alleen maar rotter door. Speel open kaart, dat is uiteindelijk het beste..
Succes!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 14:13
Rioto
zou het uitmaken .. gevoelens voor iemand anders hebben.. rot dan op...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 14:28
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
wanneer je vriend/in gevoelens krijgt voor een ander, dan is je relatie op dat moment al niet meer te redden..
Oud 05-08-2004, 14:28
filia dei
filia dei is offline
Vraag haar gewoon wat zou nou van de relatie vind en of ze niet iemand anders kent enzo. Dan verzwijg je dat over het mailtje... Tot zij ernaar vraagt. Maar wel wat eraan gaan doen. Dus niet allemaal leuke dingen afspreken en doen alsof er niets aan de hand is. Gewoon erover praten of schrijven ofzo.
Oud 05-08-2004, 15:45
DaFreak
DaFreak is offline
Citaat:
filia dei schreef op 05-08-2004 @ 15:28 :
Vraag haar gewoon wat zou nou van de relatie vind en of ze niet iemand anders kent enzo. Dan verzwijg je dat over het mailtje... Tot zij ernaar vraagt. Maar wel wat eraan gaan doen. Dus niet allemaal leuke dingen afspreken en doen alsof er niets aan de hand is. Gewoon erover praten of schrijven ofzo.
ja zo was ik het ook van plan... ik had op vakantie allemaal leuke dingen gekocht enzo voor der... maar kon ik terug lees ik dat mailtje wel kut maarja... ik ga gewoon met der praten of er idd misschien iemand anders is!!! en dat ze gewoon alles aan mij moet vertellen enzo wat der dwars zit.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 15:50
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Liefde is niet te koop!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 16:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wacht tot na de vakantie voor een goed gesprek en geef beiden eerlijk aan wat jullie gewoon nu echt willen... als zij eerlijk is vertelt ze ook over die ander. Of probeer gewoon subtiel door te vragen of er een ander is. Als ik dit zo lees denk ik dat jullie er binnenkort een punt achter zullen zetten, maar goed, w8 eerst ff af, want in de liefde weet je het nooit natuurlijk.
Oud 05-08-2004, 17:43
DaFreak
DaFreak is offline
ok jongens.. thx voor jullie hulp.. ik ga wachten tot ze thuis is en dan gaan we eens goed praten..

bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 17:49
EciD
EciD is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-08-2004 @ 17:02 :
Wacht tot na de vakantie voor een goed gesprek en geef beiden eerlijk aan wat jullie gewoon nu echt willen... als zij eerlijk is vertelt ze ook over die ander. Of probeer gewoon subtiel door te vragen of er een ander is. Als ik dit zo lees denk ik dat jullie er binnenkort een punt achter zullen zetten, maar goed, w8 eerst ff af, want in de liefde weet je het nooit natuurlijk.
idd.
en als ze in dat gesprek over jullie relatie niks zegt over dat wat er in het mailtje staat dan is ze ook niet eerlijk. dat ze iemand wel leuk vind. maar als ze iemand wel leuk vind betekend nog niet dat ze verliefd is toch? mja ik weet niet hoe het daar stond..
Oud 05-08-2004, 18:29
DaFreak
DaFreak is offline
ze schrijft: hij is superlief en leuk, ik kreeg een smsje van em waarin hij schreef dat hij wilde zoenen in het magazijn ofzo (ze werkt bij de AH).

Ze vond het niet erg om dit smsje te krijgen en vond em eigenlijk wel leuk... dat schreef ze...

Hier moet ik dus wel ff over gaan praten ... lijkt mij!!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 19:22
EciD
EciD is offline
Citaat:
DaFreak schreef op 05-08-2004 @ 19:29 :
ze schrijft: hij is superlief en leuk, ik kreeg een smsje van em waarin hij schreef dat hij wilde zoenen in het magazijn ofzo (ze werkt bij de AH).

Ze vond het niet erg om dit smsje te krijgen en vond em eigenlijk wel leuk... dat schreef ze...

Hier moet ik dus wel ff over gaan praten ... lijkt mij!!!
ja lijkt mij ook ..
mja over praten dus.,. wneer komt ze terug?
Oud 05-08-2004, 19:33
elledc
elledc is offline
Stout van je dat je in haar mailbox kijkt
Maarja ik zou denk ik net hetzelfde doen Ik zou het niet kunnen laten.
Maar als ik zoiets zou lezen zou ik denk ik wel heeeeel kwaad worden. Oké ze heeft nog niets gedaan met hem maar de gevoelens zijn er, dat is geen briljant nieuws als je het mij vraagt.
Of je doet alsof je van niks weet en verwen haar eens goed met de hoop dat ze bij jou blijft en die ander niet meer achterna zit.
Of je verzwijgt het niet en zegt dat je sereius wilt babbelen. Ik zou dat tweede doen anyway.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 20:55
Verwijderd
Ze is verliefd op een ander. De eer aan jezelf houden en onmiddelijk dumpen.

Edit: tenzij je haar nog kunt gebruiken voor seks.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-08-2004 @ 21:55 :

Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 21:08
EciD
EciD is offline
Citaat:

niet iedereen is zo simpel minded.

hij geeft echt om dr, dan doe je zoiets niet, en dan praat je erover, maar och waarom neem ik je post eigenlijk serieus ;s
Oud 05-08-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:
EciD schreef op 05-08-2004 @ 22:08 :
hij geeft echt om dr, dan doe je zoiets niet, en dan praat je erover, maar och waarom neem ik je post eigenlijk serieus ;s
Hmm, als hij niks om haar zou geven zou het voor de seks zijn en dan boeit het toch helemaal niks?

Juist omdát hij iets om haar geeft moet hij het uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 21:28
EciD
EciD is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-08-2004 @ 22:11 :
Hmm, als hij niks om haar zou geven zou het voor de seks zijn en dan boeit het toch helemaal niks?

Juist omdát hij iets om haar geeft moet hij het uitmaken.
ik bedoel je "edit" hij zou dat juist niet doen omdat hij om dr geeft. mja, btje kuthumeur ik dus maybe vat ik het wel verkeerd op. sorry dan
Oud 05-08-2004, 21:36
DeathKnight
DeathKnight is offline
Geloof me (net uit relatie komt zeilen waar de ander vreemd ging) deze relatie is al zo goed als afgelopen.

Ik zou er zo snel mogelijk een eind aan maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2004, 21:38
EciD
EciD is offline
Citaat:
DeathKnight schreef op 05-08-2004 @ 22:36 :
Geloof me (net uit relatie komt zeilen waar de ander vreemd ging) deze relatie is al zo goed als afgelopen.

Ik zou er zo snel mogelijk een eind aan maken.
kben wel nieuwschierig eigenlijk naar wanneer ze terugkomt en wat ze te zeggen heeft
maar toch hoop ik voor hem dat het voor dr niks betekend en dat het een soort opwelling was en dat het wel lukt tussen hun
of ben ik nu optimistisch
Oud 05-08-2004, 22:28
Verwijderd
Citaat:
EciD schreef op 05-08-2004 @ 22:28 :
ik bedoel je "edit" hij zou dat juist niet doen omdat hij om dr geeft. mja, btje kuthumeur ik dus maybe vat ik het wel verkeerd op. sorry dan
Dat lijkt me niet zo relevant wanneer je 'vriendin' verliefd is op een ander. Maargoed.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 22:50
saartjeh
saartjeh is offline
nou als je je realtie wil verneuken moet je vooral zeggen ja.

Daarnaast is het ook zo dat ze gewoon met een vriendin mailt, dat heb ik soms ook wel, vriendin van mij zit ook vaak verhalen te lullen over wie haar allemaal wel nie leuk vind en wat zij daarvan vind terwijl ze een vriend heeft, dus dat stelt niet veel voor. Daarnaast stuurt zij die mailtjes niet, maar krijgt ze ze. En tja, het is natuurlijk altijd leuk te horen dat iemand je leuk vind.

Maar jonge ik zou maar opschieten, ze vind ut nie meer zo leuk en iemand anders besteed aandacht aan haar.

Ok, tip; ten eerste ophouden met nog meer mail van haar te lezen, word je zelf ook alleen maar gek van. Je bek houden dat je dat gelezen hebt. Dr niet naar gaan lopen gissen, ze is egt niet achterlijk, dan denkt ze misschien dat een vriendin haar mond voorbij heeft gepraat en dan krijg je nog meer gezeik. Ik zou als ik jou was gewoon naar dr toe gaan ofzow, btje als verrassing en dan iets heel liefs doen, al is het maar op de proppen komen met een roos of tis voorstel om samen weg te gaan ofzow, iig iets leuks (en jij kent haar het beste) waarvan zij egt zoiets heeft van; dat vind ik nou egt lief van hem.

suc6 dr mee en sorry, maar hou dr maar rekening dat het mayb al te laat kan zijn. agja, soms gaat dat zou. zolang je maar je mond houd over die mail, want da vink dom, waarom keek je, wat dacht je toen je keek, gewoon; goh lijkt me wel boeiend. Voor het zelfde geld stond er iets in wat verrassing voor jouw was ofzow, dan wast ook niet leuk geweest of iets heel persoonlijks (dat is dit eigenlijk ook) maar iig gaat zij denken dat het is om haar te controleren en geloof me, dan maakt het helemaal niet meer uit of jij daar alle recht toe had of niet, haar niet te vertrouwen.
Voor ut zelfde geld stelt het niks voor en verneuk je het door in haar privé dingen te lopen rondsnuffelen.
naja, suc6 dr mee iig

liefs, saar
Oud 05-08-2004, 23:17
Cthulhu
Cthulhu is offline
Het hoeft toch geen ramp te zijn dat ze op een andere jongen verliefd is? Dat overkomt iedereen toch wel eens.. Je kan volgens mij niet je hele leven niet meer verliefd worden omdat je een relatie hebt. Natuurlijk is dat beu om te weten te komen, maar als je een goede relatie hebt, kiest ze voor jou en niet voor haar verliefdheid.

Dat is toch waar een relatie om draait, elke keer opnieuw voor elkaar kiezen? Verliefdheid gaat voorbij, liefde niet...

En je weet nog niet eens zeker of ze wel verliefd is. Ik zou mij ook vereerd voelen als een leuke jongen me zei dat ie verliefd op mij was. Daarom liet ik er mijn vriend toch niet voor vallen?

Ik begrijp wel wat je voelt, ik zou het evenmin leuk vinden zoiets te lezen. Maar ik weet niet of er met haar over praten wel zo ideaal is. Misschien heeft ze gewoon tijd nodig voor zichzelf om uit te maken wat ze voor wie voelt. Of misschien wou ze stoefen tegen haar vriendin dat er leuke jongens op haar vielen .

Ik denk dat er met haar over praten toch nog altijd beter is dan het te zitten opkroppen tot het uitbarst. Hou er gewoon rekening mee dat het voor haar misschien een kleinigheid is, terwijl jij denkt dat je relatie op het spel staat.

Het is het niet weten dat zo vanbinnen aan je knaagt en zo verschrikkelijk pijn doet . Veel succes dermee!
Oud 05-08-2004, 23:20
Cthulhu
Cthulhu is offline
Ow ja, klein vraagje, de mensen die zeggen dat als je vriend(in) gevoelens heeft voor een ander je je relatie kan vergeten, hebben die zelf een langdurige relatie?

Hoe kan je nu niet gevoelens hebben voor een ander tenzij je jezelf ergens opsluit of zo?
Oud 06-08-2004, 11:54
ilse
ilse is offline
moeilijk... even in haar plaats:
als ik gevoelens voor een ander zou hebben zou ik gaan nadenken over mijn relatie, of ik nog wel genoeg voor die persoon voel en of je niet allebei erg veranderd bent ofzo (dat laatste is namelijk in mijn relatie gebeurd, is nu 5 dagen uit) dan maakt het echt niet meer uit als je lieve dingetjes voor haar gaat doen. dan kan je het misschien even rekken maar als niet meer werkt werkt het gewoon niet meer.

ik zal nix zeggen over dat je haar mail hebt gelezen, heb die neiging ook wel eens gehad maar gelukkig niet gedaan. alleen ik denk niet dat zij het je in dank zou afnemen. niets erover zeggen, en goed opletten hoe ze doet als ze van vakantie terug komt.

aan de andere kant kan het natuurlijk ook dat als ze terug komt van vakantie dat alles dan weer helemaal super is, dan kunnen die "lieve dingetjes" wel helpen, om het weer een beetje op te laten leven.

nutteloze reply, sorry... voel me n beetje in de war..
Oud 06-08-2004, 12:44
Verwijderd
Even in het algemeen: waarom zou je het niet vertellen? Is eerlijkheid niet een van de belangrijkste dingen in een relatie? Ik vind van wel in ieder geval. Je moet elkaar kunnen vertrouwen. Dan kun je zeggen: als jij mijn mail leest, kan ik je niet vertrouwen. Maar het feit is dat het zo gebeurd is. Zij vertrouwd erop dat hij eerlijk zal zijn en in plaats van te vertellen waar hij zo mee zit over wat hij gelezen heeft, gaat hij het voor zich houden en doen alsof hij van niets weet. Maar dat kun je niet. Je kunt niet doen alsof je van niets weet. Het houdt je bezig en het beinvloed je en daar kun je niets tegen doen. Het veranderd jou en je gevoelens. En dat heb je als vriend/vriendin ook wel door als je elkaar een beetje goed kent. Als dat zo is dan moet je dus wat zeggen. Wat zeg je dan? Ja, ik heb je mail gelezen... dan kom je op het punt van: waarom heb je het dan niet verteld, waarom was je niet eerlijk? Of je verzint een smoes/andere reden en dan komt ze er later misschien wel achter, dan flap je het er een keer uit, of iets wat je niet had mogen weten en gelezen had in die mail, dan komt er dus uit dat je haar mail gelezen hebt. Dan weet zij dus dat jij haar mail gelezen hebt en er niets over verteld hebt. Waar is het vertrouwen dan gebleven?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:15
DaFreak
DaFreak is offline
Citaat:

De eer aan mezelf houden wil ik cker.. dus ik ga toch voor een goed gesprek, maar dat tweede laat ik toch vallen, zo zielig ben ik niet .

Ik vraag er gewoon om met mij te praten en vooral eerlijk te zijn. thx allemaal

EDIT: ze is over 2 weken pas weer thuis...

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 13:32.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:37
suikerprinses
suikerprinses is offline
@loontjuh: ik ben het helemaal met je eens. als zij niet eerlijk is, is het misschien wel een optie dat hij eerlijk is. misschien dat zij dan ook gewoon verteld hoe het zit.

als je niet tegen haar zegt dat hij he tgelezen heeft, dan blijft het toch maar door je kop spoken. ik heb in dezelfde situatie gezeten, en achteraf bleek het flink fout te zitten. als ik jou was, zou ik gewoon vragen hoe het zit.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:04
ilse
ilse is offline
Citaat:
DaFreak schreef op 06-08-2004 @ 14:15 :
De eer aan mezelf houden wil ik cker.. dus ik ga toch voor een goed gesprek, maar dat tweede laat ik toch vallen, zo zielig ben ik niet .

Ik vraag er gewoon om met mij te praten en vooral eerlijk te zijn. thx allemaal

EDIT: ze is over 2 weken pas weer thuis...
heb je nu wel contact met haar? bellen, sms? hoe gaat dat dan?
Oud 06-08-2004, 14:11
Dís
Dís is offline
Citaat:
Maypole schreef op 05-08-2004 @ 15:13 :
zou het uitmaken .. gevoelens voor iemand anders hebben.. rot dan op...
IDD
Oud 06-08-2004, 16:00
DaFreak
DaFreak is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 06-08-2004 @ 15:04 :
heb je nu wel contact met haar? bellen, sms? hoe gaat dat dan?
Nou ik ging echt met een goed gevoel mijn eigen vakantie in, en daar heb ik haar ook steeds opgebeld allemaal hartstikke leuk enzo... maar toen ik dus terug kwam las ik dat mailtje.. (zij was inmiddels net 1 dag weg op vakantie. ik liep der net mis)..

en ze heeft nog wel gebeld, 1 keer... ze klonk zelf niet echt vrolijk en blij om mij te horen... ik denk dat ze vanavond nog wel belt ofzo... maar ik ga het er dan nie tover hebben.. ik probeer het over de telefoon goed te houden,want ik wil haar vakantie niet bederven, ik wil dat ze een leuke tijd heeft daar...

dus dat wordt toch ff wachten..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:12
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Dumpen zonder de reden erbij te zeggen, kan ze zich er mooi klote over voelen, en terecht

Citaat:
EciD schreef op 05-08-2004 @ 22:08 :
hij geeft echt om dr
En dat is in dit geval gewoon niet practisch

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 16:17.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:08
DaFreak
DaFreak is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 06-08-2004 @ 17:12 :
Dumpen zonder de reden erbij te zeggen, kan ze zich er mooi klote over voelen, en terecht

En dat is in dit geval gewoon niet practisch
goh, ik heb al 8 maanden iets met haar.....
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:09
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
DaFreak schreef op 06-08-2004 @ 18:08 :
goh, ik heb al 8 maanden iets met haar.....
En zij ook met jou. En toch lijkt haar het leuk om te rotzooien in een magazijn.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:09
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Denyse schreef op 05-08-2004 @ 15:28 :
wanneer je vriend/in gevoelens krijgt voor een ander, dan is je relatie op dat moment al niet meer te redden..
en waarom zou je er moeite in stoppen
Oud 06-08-2004, 17:14
DaFreak
DaFreak is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 06-08-2004 @ 18:09 :
en waarom zou je er moeite in stoppen
ik ga eerst met der praten.. ik wil gewoon uit haar mond horen dat ze die gevoelens heeft... en dan stop ik ermee.... besluit genomen!!!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:19
Verwijderd
Citaat:
DaFreak schreef op 06-08-2004 @ 18:14 :
ik ga eerst met der praten.. ik wil gewoon uit haar mond horen dat ze die gevoelens heeft... en dan stop ik ermee.... besluit genomen!!!
Veel leuker is om gewoon op een zeer lompe manier te dumpen, bijvoorbeeld te SMS-en of te mailen, met een bericht als "Het is uit doei". Vervolgens alle pogingen die ze onderneemt om contact op te nemen negeren.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:29
EciD
EciD is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-08-2004 @ 18:19 :
Veel leuker is om gewoon op een zeer lompe manier te dumpen, bijvoorbeeld te SMS-en of te mailen, met een bericht als "Het is uit doei". Vervolgens alle pogingen die ze onderneemt om contact op te nemen negeren.
je merkt toch dat het zijn bedoeling niet is om haar te kwetsen?
ook al kwetst ze hem nu wel, hij wil gewoon horen hoe het zit met d'r gevoelens enzo. en dan een besluit nemen.
waarom zou je alles zo bot en gemeen moeten doen.
Oud 06-08-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
DaFreak schreef op 06-08-2004 @ 17:00 :
Nou ik ging echt met een goed gevoel mijn eigen vakantie in, en daar heb ik haar ook steeds opgebeld allemaal hartstikke leuk enzo... maar toen ik dus terug kwam las ik dat mailtje.. (zij was inmiddels net 1 dag weg op vakantie. ik liep der net mis)..

en ze heeft nog wel gebeld, 1 keer... ze klonk zelf niet echt vrolijk en blij om mij te horen... ik denk dat ze vanavond nog wel belt ofzo... maar ik ga het er dan nie tover hebben.. ik probeer het over de telefoon goed te houden,want ik wil haar vakantie niet bederven, ik wil dat ze een leuke tijd heeft daar...

dus dat wordt toch ff wachten..
Ik denk dat dit idd het slimste is. Ten eerste idd vanwege haar vakantie en ten tweede omdat over de telefoon dit soort dingen 'doen' niet echt werkt. Dan wordt het ruzie, misverstanden, want de een pakt het ander op dan bedoeld, verbinding verbreken, niet meer opnemen, geloof me, been there, done that
Succes!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 18:22
DaFreak
DaFreak is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-08-2004 @ 18:31 :
Ik denk dat dit idd het slimste is. Ten eerste idd vanwege haar vakantie en ten tweede omdat over de telefoon dit soort dingen 'doen' niet echt werkt. Dan wordt het ruzie, misverstanden, want de een pakt het ander op dan bedoeld, verbinding verbreken, niet meer opnemen, geloof me, been there, done that
Succes!
ja ik wil der gewoon irl spreken... niet over de tel ofzo of over msn... ik bedoel, dan heb je acht maanden gewoon met elkaar kunnne praten en om het dan zo bot te eindigen. Ik doe dat gewoon met alle respect. maar het enige wat ik wil is de waarheid, en dat wil ik van haar persoonlijk horen. Ik wil der idd niet kwetsen, dat is het laatste wat ik wil. i kben ook nie tboos op der ofzo, ik wil gewoon het beste voor haar... en voor mij natuurlijk ook. maar vertel der daarbij wel goed de waarheid!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 00:37
Bo
Bo is offline
Mijn vriend heeft ook een keer mijn mail gelezen, uit nieuwsgierigheid.

In mijn geval vatte mijn vriend dat berichtje verkeerd op. Vaak gaat er aan zo'n mail een verhaal vooraf, waar jij misschien niets van weet. Ik was daar in tegen alleen maar heel boos omdat hij in mijn prive spullen had gerommelt. Dat heeft niets te maken met dat ik onbetrouwbaar ben, maar met het feit dat het achter mijn rug om gebeurd.

Ik zou eerst een gesprek met je vriendin aan gaan. Die andere jongen kent ze net. Ze is onder de indruk, maar wie zegt dat ze jou zomaar opgeeft? Ik zou niet direct melden dat je haar mail hebt gelezen. De kans dat ze boos wordt en denkt dat ze je niet kan vertrouwen (omdat je haar post leest) is vrij groot. Als ze niets los laat kan je haar alsnog confronteren met wat je hebt gezien.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 00:39
Bo
Bo is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-08-2004 @ 18:19 :
Beetje kinderachtig..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Bo schreef op 07-08-2004 @ 01:37 :
Ik zou niet direct melden dat je haar mail hebt gelezen. De kans dat ze boos wordt en denkt dat ze je niet kan vertrouwen (omdat je haar post leest) is vrij groot. Als ze niets los laat kan je haar alsnog confronteren met wat je hebt gezien.

Succes!
Zie mijn vorige post: Je verteld het eerst niet en daarna wel. Ik denk dat ze je dan nog minder kan vertrouwen, of ze zegt: jij hield ook iets achter dus! Oftewel, dan wordt het oog om oog, tand om tand. Daarnaast denk ik dat je verantwoordelijkheid moet nemen voor je daden, dus hij heeft dat gelezen, dan zal hij daar de gevolgen van moeten ondergaan. Ik denk dus dat als je het langer geheim houdt en ze er later achter komt, het vertrouwen nog meer geschaad is dan nu misschien.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 11:59
Squalll
Squalll is offline
Citaat:
DaFreak schreef op 05-08-2004 @ 12:28 :
Hey allemaal
ik heb nu bijna acht maanden een relatie met mijn vriendin, maar de laatste tijd loopt het niet zo lekker.... ik heb het idee dat ze me niet meer leuk vind enzo.. want het wordt echt saai! we proberen het steeds goed te maken, en nu gaat het dan wel weer...

maar ik (per ongeluk) haar email bekeken (wat eigenlijk heel stom is), en daar zag ik een mailtje dat ze stuurde naar een vriendin van haar dat ze op het werk een hele leuke jongen had ontmoet enzo... en die jongen had haar al gesmst dat ie zou wachten tot het uit zou gaan enzo tussen ons.. en dat hij wel wilde zoenen.. en ze schreef ook in dat mailtje dat ze hem ook eigenlijk wel leuk vond

Ik mag dit natuurlijk niet weten, maar ik vind het wel kut. en ik denk ook dat het beter is dat ik weet... anders liegt ze gewoon tegen mij... hoe moet ik dit oplossen???? ze is nu op vakantie /..

alvast bedankt!!!

x Da freak
Take tha fokka down!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten