Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er is iets mis in die relatie, als ik jou zo hoor. Daar moet je niet voor wegvluchten, hoe moeilijk dat misschien ook is. Probeer eerst wat leuke dingen te doen en als dat dan nog niet werkt, moet je maar met haar rond de tafel zitten, ofzo! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maargoed... ik weet dat het ik het eigenlijk niet had moeten doen, maar nu ben ik wel achter dingen gekomen die de relatie gaan bepalen!!! Ik ga idd gewoon zoveel mogelijk leuke dingen met haar doen, en kijken of het beter wordt... bedankt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en als ze in dat gesprek over jullie relatie niks zegt over dat wat er in het mailtje staat dan is ze ook niet eerlijk. dat ze iemand wel leuk vind. maar als ze iemand wel leuk vind betekend nog niet dat ze verliefd is toch? mja ik weet niet hoe het daar stond..
||
Citaat:
![]() mja over praten dus.,. wneer komt ze terug?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hij geeft echt om dr, dan doe je zoiets niet, en dan praat je erover, maar och waarom neem ik je post eigenlijk serieus ;s
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juist omdát hij iets om haar geeft moet hij het uitmaken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar toch hoop ik voor hem dat het voor dr niks betekend en dat het een soort opwelling was en dat het wel lukt tussen hun of ben ik nu optimistisch
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vraag er gewoon om met mij te praten en vooral eerlijk te zijn. thx allemaal EDIT: ze is over 2 weken pas weer thuis... Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 13:32. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en ze heeft nog wel gebeld, 1 keer... ze klonk zelf niet echt vrolijk en blij om mij te horen... ik denk dat ze vanavond nog wel belt ofzo... maar ik ga het er dan nie tover hebben.. ik probeer het over de telefoon goed te houden,want ik wil haar vakantie niet bederven, ik wil dat ze een leuke tijd heeft daar... dus dat wordt toch ff wachten.. ![]() |
![]() |
||
Dumpen zonder de reden erbij te zeggen, kan ze zich er mooi klote over voelen, en terecht
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 16:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ook al kwetst ze hem nu wel, hij wil gewoon horen hoe het zit met d'r gevoelens enzo. en dan een besluit nemen. waarom zou je alles zo bot en gemeen moeten doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik vind een meisje leuk maar een ander meisje ook wat nu? Merible | 9 | 07-01-2012 02:27 | |
Liefde & Relatie |
Na 3 jaar verliefd op een ander Gummetje | 57 | 19-10-2006 11:29 | |
Flora & Fauna |
Dieren die denken dat ze een ander dier zijn... Verwijderd | 40 | 04-09-2005 16:07 | |
Liefde & Relatie |
Het is bijna een week uit...en ik denk dat ik morgen ga zoenen met een ander... alanis | 43 | 16-01-2004 11:44 | |
Liefde & Relatie |
vervangen voor een andere jongen Verwijderd | 8 | 20-06-2003 16:01 | |
Liefde & Relatie |
Hij zoent met een ander.. ~*InDo SHorTy*~ | 4 | 11-03-2002 20:50 |