Advertentie | |
|
![]() |
|
Voornamelijk het contact met klasgenoten en docenten maar ook gewoon het doen van leuke dingen en dan met name de reisweek naar de Provence en het 6V-cabaret maar ook gewoon kleine dingetjes zoals liedjes zingen bij Duits enzo.
Ik vind het nog veel te gezellig op school maar over drie weken moet ik al weg ![]()
|
De mensen die ik er ken, het feit dat ik ook met buitenschoolse activiteiten actief bezig ben, dit geeft waardering.
De werkweek Berlijn, en de tweede klas was echt top! Ik weet niet waarom precies, het was gewoon allemaal leuk. Ach, ik denk dat het vooral kleine dingetjes zijn. Dat je via school veel mensen leert kennen en dingen doet die je nooit zou doen enzo
|
Verwijderd
|
-het feit dat ik gewoon een ontzettend gave school heb
-het feit dat de leraren altijd voor je kalarstaan -de momenten dat ik door de gangen race met vrienden in een melige bui - mn wintersportreis vorig jaar februari - de dag dat ik op sloffen naar school kwam -dit is een schooltijd waarin ik, na gedonder, eindelijk mn vriend en vrienden ontmoet heb. -dat school een trefpunt is voor sociale contacten. en wat minder leuk is, is dat ik bezig ben met zakken en dat ik tijden ken dat ik gepest ben. |
![]() |
|
Lerares wiskunde in de tweede van de HAVO weggepest... daarna kwam een vervanger, die hield het ook niet lang vol... en toen weer een vervanger... en toen besloten we maar te stoppen ermee
![]() En een leraar Engels gooide een keer het potje tipp-ex van een jongen door het raam naar buiten ![]() Lessen maatschappijleer met een gekke leraar waren ook altijd lachen. ![]()
|
Al m'n vrienden die ik op school heb ontmoet, de pauzes, appeltaart halen bij de Hema onder KCV, het pepernotengevecht met Sinterklaas, de reis naar Rome in de 2e, de reis naar Parijs in de 3e, de dag dat ik met het debatteerteam meeging naar de kwartfinales van het Lagerhuis in Amsterdam (net verloren met 2-1 van de winnaar van vorig jaar, maar dat maakte het niet minder leuk), één van de vele compleet mislukte brandoefening, een interview met onze algemeen directeur samen met de hoofdredactrice waarna we nog uren dubbel hebben gelegen van het lachen omdat de algemeen directeur zo'n vies en vaag mannetje bleek te zijn, de Meine-Oma-hat-Toiletpapier-mit-Blumen-liedjes zingen bij Duits, aftellen bij Grieks tot het vakantie was, een schoolkrantvergadering, bepaalde leraren...
Ik baal nu al dat ik over 2½ jaar wegmoet... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2013 |
[ALG] Klaar met je examen? Schrijf mee aan een boek! MaaikeSinds1883 | 0 | 04-06-2013 10:28 | |
Psychologie |
Kan ik mijn slechte imago nog keren? Retroflex | 15 | 24-09-2012 17:45 | |
Algemene schoolzaken |
Veranderen profielen havo/vwo ALDR | 67 | 02-08-2012 10:37 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Psychologie |
Het Puberteit en dip/depressie/levensmoeheid topic justanothern00b | 51 | 10-02-2005 15:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 |