Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon met je ouders naar de politie gaan en aangifte doen van bedreiging. Neem hem alsjeblieft niet in bescherming want daar doe je jezelf geen plezier mee. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Succes ermee! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Hufters... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze moet daarna ook niet bij hem blijven ofzo, maar ik vind toch dat ze kan proberen met hem te praten. Hij ziet geen uitweg meer, wil haar bij zich houden en is helemaal de weg kwijt, maar als ze het er niet met hem over heeft wordt hij net zo goed kwaad.. Als hij met iemand erover praat kan hij misschien wat rustiger worden, het zal zeker wel moeilijk zijn.. ik begrijp je reactie heel goed, maar ik ben er toch voor om hem erop aan te spreken. Dat zou ik iig doen. Ze heeft toch een relatie met hem gehad en als ze er niet met hem over praat is het net of ze toestaat dat hij haar zo behandelt en dringt het niet goed tot hem door dat het fout is wat hij doet.. dan gaat hij het normaal of fijn vinden dat ie zo de macht over haar heeft verdringt ie het idee dat ze gedwongen bij hem blijft. Ik zei ook niet dat ze hem in bescherming moest nemen oid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Praten met hem, dat moeten andere mensen maar doen. Daar ben jij op zo'n moment niet de aangewezen persoon voor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige die deze jongen kan helpen met zijn agressie is een therapeut. Als zij met hem bespreekt wat er gebeurd is, biedt hij zijn excuses aan, zegt dat hij het nooit meer zal doen en dat het eigenlijk haar schuld is. De volgende keer doet hij het weer omdat hij geen andere manier weet om met negatieve emoties en stress om te gaan en omdat deze methode lijkt te werken. De 2e alinea was niet aan jou gericht maar aan de ts. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoelang denk je dat hij woord zal houden, tot hij zijn volgende woede/agrssie bui krijgt, en dan begint de hele zeik weer van voren aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [deel 6] kiek | 500 | 18-11-2004 17:26 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Seksualiteit |
in je slaap geneukt worden Verwijderd | 108 | 18-02-2003 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt *Sneeuwmuts* | 27 | 18-01-2002 14:17 |