Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2004, 12:56
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Ik heb al een tijdje last van een soort bobbetje, niet echt een bobbeltje maar eerder langwerpig, het is zo'n 3 cm lang. Veel last heb ik er niet van, maar ik weet wel dat het er zit en dat ik verschrikkelijk.
Het zit dan nog net aan de rand van mn onderbroekje en dat maakt het nog irritanter! Het is nogal moeilijk te beschrijven waar het precies ligt maar ik zal proberen...
Het zit der hoogte van mn vagina maar dan wel net in de plooi waar mn bil begint, dus waar mn onderbroekje zit (jeezus wat is dit slecht uitgelegd )

het blauwe is het plaatsje waar het bobbeltje zit
(Als het plaatje té is, sorry maar met de tekst alleen is het niet zo echt duidelijk...)

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of iemand al last van gehad... Ik zit er eigenlijk nogal mee
Oud 17-08-2004, 13:02
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ik heb ook een klein bobbeltje, nouja, niet echt een bobbeltje ofzo, meer dat het soms een beetje pijn doet als m'n onderbroek erlangs schuurt. Alleen dan aan de "voorkant", en daar snijdt ook de onderbroek een beetje. Maar ik heb 't gevoel alsof het minder wordt Het heeft er misschien 5 dagen (?) gezeten, niet zo lang dus.

Maar ik ben dus ook wel benieuwd wat het is
Oud 17-08-2004, 13:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb daar heel vaak bultjes of wondjes die veroorzaakt worden doordat de rand van mijn ondergoed daar heel erg schuurt. Misschien is het bij jou ook zoiets? In dat geval zou je ander ondergoed kunnen proberen al werkt dat bij mij niet echt.
Oud 17-08-2004, 13:28
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Ik denk niet dat van mijn ondergoed is, het lijkt net of er onder mijn huid iets zit dat gezwollen of ontstoken is ofzo .
Oud 17-08-2004, 13:40
Mara
Mara is offline
Een puistje ofzo? Heb je 't al bekeken met een spiegeltje?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:53
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Ja, ik heb het ook al laten zien aan mn moeder.
De huid erover is helemaal gaaf er is nergens een wondje of iets dergelijks te zien. En het ziet een beetje rood, verder zie je niet echt dat het hoger is dan de rest maar je voelt het wel.
Oud 17-08-2004, 14:56
Noddy
Noddy is offline
Ik zou ook zeggen dat het een puistje ofzo is. Maar ik had een tijdje geleden ook zoiets, ging vanzelf weg bij mij, alleen het duurde wel een paar weken.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 15:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien dat het op die plaats ook nog wel een opgezette lymfeklier kan zijn. Ik heb dat pas gehad in mijn liezen maar toen ik dat had deden ze ook pijn en voelde ik me ook echt ziekig.
Oud 18-08-2004, 09:40
ekki
ekki is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-08-2004 @ 16:06 :
Misschien dat het op die plaats ook nog wel een opgezette lymfeklier kan zijn.
Dacht ik ook aan, ja.
Oud 18-08-2004, 18:34
Dzjes
Dzjes is offline
Ik denk ook een verdwaald puistje, of een opgezet kliertje..
wat is eigenlijk een tijdje..?
Een paar dagen, of meer?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:07
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Mn moeder is het gisteren eventjes gaan vragen in het ziekenhuis (ze is verpleegster nl.). Maar veel wijzer ben ik er ook niet geworden.

De een zei dat het de klier v Bartholin is die opgezwollen staat... Not dus want de klieren v Bartholin liggen ter hoogte van de nrtjes 2 op het plaatje. Die zei dat ik dringend naar de dokter moest en dat het moest ge-opereerd worden ed. De ander zei dat het iets kon zijn van te scheren.
Toen heeft ze het aan de dokter gevraagd en die zei gewoon dat als het niet wegging ik best eventjes langs de HA ging om te tonen. Dat indien het niet weg te krijgen is het idd moet ge-opereerd worden...

Damn, had ik nu maar geen herexamens, kon ik gelijk naar de dokter om me te helpen.

Het is zeker geen verdwaald puistje want dan is dat geen 2 tot 3cm lang, ik ga er van uit dat het een opgezet kliertje ofzo is, hopelijk is het niet één of ander verstopt dingetje, dat er niet moet gesneden worden , ben er eerlijk gezegd nogal bang van.
Het staat er al een tweetal weken, mss iets langer. Maar ik heb de indruk dat het verkleint en soepeler word...

Regels voor berichten