Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 20:33
Ieke
Ieke is offline
Ik ga van de zomer met mijn ouders naar New York en omgeving. We gaan totaal 19 dagen, waarvan er 2 reisdagen zijn (heen en terugvlucht op NY), 5 dagen New York zelf en dan hebben we nog 12 dagen over om in de omgeving rond te trekken. We hebben daar de beschikking over een huurauto, dus we kunnen alle kanten op die we willen. We hebben zitten kijken naar Boston, die watervallen en nog wat dingen, maar als we dat allemaal gaan doen wordt het waarscheinlijk wat teveel.
Heeft er iemand nog tips voor dat gebied? Wat moet je zien en wat is je mening over New York en Boston?
Er waren geen boekjes meer te krijgen over het gebied tussen New York en de watervallen. Als je daar wat leuks weet hoor ik het graag.
Oud 06-07-2004, 21:02
ellaversa
ellaversa is offline
ik ben in new york geweest! wat wil je weten? winkelplekken? uitgaan? bezienswaardigheden?
Oud 06-07-2004, 21:26
Verwijderd
How about Woodstock? Is ff leuk om te zien (een uurtje). En hoewel je ongeveer 100km van de werkelijke 'plaats delict' bent verwijderd (het concert is heel ergens anders geweest), is het toch wel leuk om te zien.
Oud 08-07-2004, 21:07
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
ellaversa schreef op 06-07-2004 @ 22:02 :
ik ben in new york geweest! wat wil je weten? winkelplekken? uitgaan? bezienswaardigheden?
Gewoon leuke, mooie dingen. Dingen waar je misschien niet zo snel terecht komt (vijheidsbeeld, ground zero kom je natuurlijk altijd) gewoon een paar bijzondere dingen.

Citaat:
alluman schreef op 06-07-2004 @ 22:26 :
How about Woodstock? Is ff leuk om te zien (een uurtje). En hoewel je ongeveer 100km van de werkelijke 'plaats delict' bent verwijderd (het concert is heel ergens anders geweest), is het toch wel leuk om te zien.
Na NY gaan we ergens in woodstock kamperen. Mijn vader wil daar wat speciale dingen zien (Wat te maken heeft met Bob Dylan)

Maar we hadden het plan om na woodstock richting Boston, cape cott te gaan, maar in Boston is in die week de democratische confentie (waar Kerry tot kanidaat wordt benoemt, dus walgelijk druk) en de mensen die in Boston wonen gaan de stad uit en cape cott is een favoriete bestemming. Het is daar net zo erg als zuid frankrijk aan de kust midden in het hoogseizoen, dus dat is ook niet een heel goed idee.
Maar in de richting van de Niagara Falls weten we niks anders wat bezienswaardig is, terwijl we nog anderhalve week over hebben voor we weer in NY moeten zijn. Dus als iemand iets bijzonders weet hoor ik het graag.

Laatst gewijzigd op 08-07-2004 om 22:39.
Oud 08-07-2004, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 08-07-2004 @ 22:07 :
Gewoon leuke, mooie dingen. Dingen waar je misschien niet zo snel terecht komt (vijheidsbeeld, ground zero kom je natuurlijk altijd) gewoon een paar bijzondere dingen.

Na NY gaan we ergens in woodstock kamperen. Mijn vader wil daar wat speciale dingen zien (Wat te maken heeft met Bob Dylan)

Maar we hadden het plan om na woodstock richting Boston, cape cott te gaan, maar in Boston is in die week de democratische confentie (waar Kerry tot kanidaat wordt benoemt, dus walgelijk druk) en de mensen die in Boston wonen gaan de stad uit en cape cott is een favoriete bestemming. Het is daar net zo erg als zuid frankrijk aan de kust midden in het hoogseizoen, dus dat is ook niet een heel goed idee.
Maar in de richting van de Nicaraqua Falls weten we niks anders wat bezienswaardig is, terwijl we nog anderhalve week over hebben voor we weer in NY moeten zijn. Dus als iemand iets bijzonders weet hoor ik het graag.
Je kunt over de grens gaan, naar Canada. Quebec City is een zeer mooie stad. En je kunt ook naar Tadoussac, aan de kust, waar je met bootjes walvissen mag benaderen. Best geinig.

Overigens zou "Nicaraqua Falls" in Zuid-Amerika liggen; jij bedoelt Niagara Falls
Oud 08-07-2004, 22:39
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
alluman schreef op 08-07-2004 @ 23:30 :
Je kunt over de grens gaan, naar Canada. Quebec City is een zeer mooie stad. En je kunt ook naar Tadoussac, aan de kust, waar je met bootjes walvissen mag benaderen. Best geinig.

Overigens zou "Nicaraqua Falls" in Zuid-Amerika liggen; jij bedoelt Niagara Falls
Dat is ook wel leuk We hadden naar Cape Cott gewilt vanwege de walvissen, maar het is daar gewoon te druk.

Die ja Ik had geen idee hoe je het schreef
Oud 11-07-2004, 19:02
ellaversa
ellaversa is offline
weet je wat leuk is? een gospeltour echt waar!
Oud 15-09-2004, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 21-06-2004 @ 21:33 :
Ik ga van de zomer met mijn ouders naar New York en omgeving. We gaan totaal 19 dagen, waarvan er 2 reisdagen zijn (heen en terugvlucht op NY), 5 dagen New York zelf en dan hebben we nog 12 dagen over om in de omgeving rond te trekken. We hebben daar de beschikking over een huurauto, dus we kunnen alle kanten op die we willen. We hebben zitten kijken naar Boston, die watervallen en nog wat dingen, maar als we dat allemaal gaan doen wordt het waarscheinlijk wat teveel.
Heeft er iemand nog tips voor dat gebied? Wat moet je zien en wat is je mening over New York en Boston?
Er waren geen boekjes meer te krijgen over het gebied tussen New York en de watervallen. Als je daar wat leuks weet hoor ik het graag.
Volgens mij ga jij tijd te kort krijgen. Ik ben er eens 7 dagen geweest en dat was ook veels te kort het is namelijk echt te gek! Volgend jaar ga ik ook weer.

Dit is leuk:

Time Squire
Een rondvaart boot langs NY/Bronx
Een dagje naar de Outlets gaan
Het Station en daarna is zo'n stadium, daar kan je ook een rond leiding krijgen, echt leuk. Dat is voor zon basketball club.
Je moet echt naar Broad way gaan, moet moet moet!
Twin Towers, hehe toen stonden ze er nog wel
Het park natuurlijk, dat is echt echt super groot...

Veel plezier
Oud 15-09-2004, 19:41
Miracle
Miracle is offline
Klein detail: Ze is allang weer terug.
Oud 15-09-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 15-09-2004 @ 20:41 :
Klein detail: Ze is allang weer terug.
oeps helemaal niet op gelet!
Advertentie