Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2004, 16:43
aswell
aswell is offline
Ik ga dus dinsdag wat inkopen doen in de smartshop. K heb ongeveer 150 euro en ben van plan paddos te kopen en salvia. Heeft iemand mss nog andere tips waar ik, en men vrienden, lekker van gaan spacen. Dus niet van die energizer shit waar je super actief van wordt maar waar je gewoon een lekkere trip van krijgt.

Oh ja, die Salvia, kan ik dat gewoon rollen met wat tabac derbij of is het beter om een turb te gebruiken? ( een turb is een glaze fles zonder bodem waar je bovenin je spul legt en die je dan naar boven trekt waardoor de hele fles vol met rook komt, dewelke je dan vervolgens in 1 keer naar binnen werk).

Zou ik ook gewoon MDMA kunnen kopen in de smartshop?

Alvast bedankt voor de hulp

edit : iemand enige ervaringen met liquid cocaine of liquid XTC ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2004, 16:48
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
eh nee je zal zeer zeker geen MDMA vinden in de smartshop, maar ik zou gewoon flink wat Salvia en paddo's inslaan
Oud 08-08-2004, 17:19
aswell
aswell is offline
ik dacht er mss nog aan om een aantal van die dampo hoestcapsules mee te nemen omdat daar DXM inzit.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 17:58
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
Citaat:
aswell schreef op 08-08-2004 @ 18:19 :
ik dacht er mss nog aan om een aantal van die dampo hoestcapsules mee te nemen omdat daar DXM inzit.
ikzelf heb het nog nooit gedaan, lijkt me wel erg vet (schijnt ook wel erg schadelijk te zijn)
heb gister voor het eerst LSD genomen, like 3 papertrips en t was geweldig

als je meer info wil over DXM (en meer ) surf dan even naar : http://erowid.org
Oud 08-08-2004, 18:12
Risce
Risce is offline
Waarom zou je voor 150 euro, of in ieder geval voor veel geld, paddo's en salvia inslaan. Het is een geintje hoor. Dat eerst.

Voor de rest, paddo's zijn relaxt spacen, neem niet teveel als het je eerste keer is, hoogstens 3/4 portie als je al vaak hebt geblowd, anders hou het bij een 1/2, tenzij je weer heel dik bent, dan moet je weer wat meer hebben.

Salvia is een agressiever middel als paddo's. Veel kortere werktijd ook.

Paddo's hoogstens 1 keer per maand, anders werkt het niet eens echt.
Oud 08-08-2004, 18:14
aswell
aswell is offline
kut, heb net vorige week paddo's genomen. Ongeveer 3/4 portie en voelde me aardig relax. Ik had ergens anders gehoord dat er een week tussenzat voordat je weer kunt beginnen?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 19:08
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
aswell schreef op 08-08-2004 @ 19:14 :
kut, heb net vorige week paddo's genomen. Ongeveer 3/4 portie en voelde me aardig relax. Ik had ergens anders gehoord dat er een week tussenzat voordat je weer kunt beginnen?
nah ik zou dat sowieso niet doen; paddo's verstoren de chemische balans in je hersens en op zich hersteld dat wel weer maar dat heeft ff tijd nodig. als je die tijd niet neemt is er een redleijke kans op blijvend hersenletsel (dus dat je in een trip blijft hangen of dat je een verstoord realiteitsbeeld hebt oid)
Oud 08-08-2004, 20:05
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
aswell schreef op 08-08-2004 @ 19:14 :
ik dacht dat het zo zat

lichamelijk kan je na 3 dagen ongeveer weer paddo'en

geestelijk is het verstandig er een maand tussen te houden
Oud 08-08-2004, 20:13
aswell
aswell is offline
Citaat:
little nemo schreef op 08-08-2004 @ 20:08 :
nah ik zou dat sowieso niet doen; paddo's verstoren de chemische balans in je hersens en op zich hersteld dat wel weer maar dat heeft ff tijd nodig. als je die tijd niet neemt is er een redleijke kans op blijvend hersenletsel (dus dat je in een trip blijft hangen of dat je een verstoord realiteitsbeeld hebt oid)

verstoord realiteitsbeeld ik ? whats new
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:51
Verwijderd
MDMA kun je zeker niet halen in de smart.

VAn liquid coke heb ik nog nooit gehoord en als je met liquid XTC GHB bedoeld dan noem je het beestje beter bij de naam, want GHB heeft niks met XTC te maken en daar is genoeg op internet over te vinden en vind je overigens niet meer bij de smart
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:12
Verwijderd
lsa zaadjes (baby hawaian woodrose of morning glory)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:46
Radium
Radium is offline
Kun je beter shrooms kopen, LSA-zaadjes zijn lichamelijk vrij onaangenaam imo Zeker als je niet veel tripervaring hebt.

Maar ach, voor 150 euro kun je aardig smartshoppen, dus koop van alles wat ofzo. Maar om lekker te spacen zijn paddo's natuurlijk hét smartshopproduct.

Hoewel ik het vrij impulsief over vind komen om met 150 euro perse te willen spacen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:03
Mir-idiotA
TURB! verknoei het niet door te rollen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 19:22
funkypunk
funkypunk is offline
150 eu!!!

is er een feestjuhhh?!?
Reageren

Regels voor berichten