Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Totaal met je eens! (en heb hetzelfde meegemaakt... half jaar geleden dat wel.. maar blijft pijnlijk)
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En af en toe een verliefde kriebel is natuurlijk wel zo leuk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niet meer verliefd.. wat is niet meer verliefd? Daar gaat het bij mij al fout.. als 'niet meer verliefd' inhoudt dat je niet constant vlinders hebt of het altijd maar geweldig vindt met je partner.. dan vind ik het een slechte reden om het uit te maken. Als 'niet meer verliefd' inhoudt dat al het gevoel weg is.. geen vlinders, geen houden-van en mogelijk ook geen vriendschappelijke gevoelens/interesse/etc.. tja. Dan is het inderdaad misschien tijd om te stoppen.
||
![]() |
Citaat:
Toen ik mijn vriend ontmoette, duurde het echt even voordat ik verliefd op hem werd. Hij heeft me echt voor zich moeten winnen. Uiteindelijk is dit wél de eerste en enige relatie die echt geslaagd is. Op hem ben ik geen seconde uitgekeken geraakt, terwijl dat voorheen wel anders was. Stel nou dat ik meteen gedacht had: 'Nee, dit gaat niks worden, ik ben niet echt verliefd'. Dan had ik dus de ware liefde aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik heb het een kans gegeven, omdat ik me wel meteen goed bij hem voelde en merkte dat het toch 'anders' was. En toen duurde het niet lang of ik wist: dit is hem.
|
![]() |
|
|