Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 13:06
Bloempjuh
Bloempjuh is offline
Ik vraag me af of mensen hier ervaringen mee hebben.

Ik vraag me namelijk af in hoeverre je hier last van hebt, zowel met vingeren als met sex met je geliefde. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar ik ben er benieuwd naar, aangezien ik misschien een hormoonspiraaltje neem. Maar ik twijfel of ik het mezelf en mijn vriendje aan kan doen...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 13:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ehmm ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij heb je daar geen 'last' van aangezien het 'in' je baarmoeder word geplaatst... het word al jaren gebruikt als een voorbehoedsmiddel en ik neem aan dat het dan niet mag hinderen/pijn doen..
Kuzz
Oud 11-08-2004, 13:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
op mirena.nl kun je informatie vinden over dit hormoonspiraaltje..;
Zit Mirena goed?

Als u wilt kunt u zelf controleren of Mirena nog goed zit. Het beste kan dat aan het einde van de menstruatie. Breng uw vinger in de vagina tot aan de baarmoedermond: als u daar de dunne draadjes kunt voelen zit Mirena goed. Het is van belang dat u voorzichtig voelt en niet aan de draadjes trekt.
Uzelf noch uw partner kunnen Mirena voelen tijdens het vrijen. Soms zijn de draadjes te voelen; mocht dit een probleem zijn, neem dan contact op met uw arts.

Dus nergens geen last van
kuzz
Oud 11-08-2004, 13:36
Bloempjuh
Bloempjuh is offline
Ik wilde graag de verhalen horen van de mensen zelf, aangezien die site het positief brengt, aangezien zij het product zelf aanbieden.

Maar bedankt voor het opzoeken, ik had het zelf alleen al gelezen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 14:13
elledc
elledc is offline
Is dat niet iets voor lichaam en gezondheid??

Lijkt me een heel bizar dingetje zo'n spiraal, wetende dat er iets in mijn baarmoeder 'zit' en blijft zitten

Mijn zus heeft zo'n spiraaltje gehad omdat ze altijd vergat de pil te nemen, ze heeft er geen klachten van gehad en ze kon alles normaal doen. Natuurlijk ga je best niet té diep als je vingert

Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 14:50
Bloempjuh
Bloempjuh is offline
Nee, het gaat over problemen met sexdingen,
niet over mijn lichaam of gezondheid.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 15:15
Pallas
Pallas is offline
Het wordt heel diep geplaatst, nog dieper dan de baarmoedermond, dus je hebt er echt geen last van tijdens het vrijen. Je laat zoiets toch bij de dokter zetten? Die kan je er vast meer over vertellen!
Oud 11-08-2004, 15:18
Verwijderd
Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk dat je daar last van zou hebben.
Het dingetje wordt IN je baarmoeder geplaatst, en niet in je schede.
De 'touwtjes' steken ietsje uit de baarmoedermond, maar dat is miniem. Je zou er sowieso geen last van moeten hebben, anders zouden ze het niet verkopen.
Overigens lijkt het me wel een beetje erg extreem als je hoe dan ook in je baarmoeder weet te komen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:31
Al Murphy
Al Murphy is offline
Dit ding ken ik niet, dus hier ga ik me niet over uitspreken.

Mijn vriendin heeft wel een hle tijd een soort vagina-ring gebruikt. De naam ontgaat me, maar het is een buigbaar ovaal dat een maand in de schede blijft zitten.

Daar waren we alvast allebei niet onverdeeld gelukkig mee. Dat ding bleef maar niet op zijn plaats zitten. Nu eens kwam het haast vanzelf naar buiten, dan weer zat het in de weg als we seks hadden. Volgens de gebruiksaanwijzing zou dat alvast nooit gemogen hebben. Verder heb ik er zelf een hele tijd last van irritatie en jeuk door gehad.

Ik weet niet in hoeverre zo'n spiraaltje vergelijkbaar is, maar zo'n ring kan ik niemand aanraden.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 22:06
Soron
Soron is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 11-08-2004 @ 21:31 :

Mijn vriendin heeft wel een hle tijd een soort vagina-ring gebruikt. De naam ontgaat me, maar het is een buigbaar ovaal dat een maand in de schede blijft zitten.

Daar waren we alvast allebei niet onverdeeld gelukkig mee. Dat ding bleef maar niet op zijn plaats zitten. Nu eens kwam het haast vanzelf naar buiten, dan weer zat het in de weg als we seks hadden. Volgens de gebruiksaanwijzing zou dat alvast nooit gemogen hebben. Verder heb ik er zelf een hele tijd last van irritatie en jeuk door gehad.

Ik weet niet in hoeverre zo'n spiraaltje vergelijkbaar is, maar zo'n ring kan ik niemand aanraden.
Je bedoeld een pessarium?
http://www.sexwoordenboek.nl/pessarium.html
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 22:09
Myuki
Myuki is offline
ik denk dat hij de nuvaring bedoelt

tadaa
Oud 11-08-2004, 22:13
Soron
Soron is offline
... kan ook......

ik wou wat zinnigs melden in dit topic. Vergeef me voor deze mislukking
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 00:40
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Soron schreef op 11-08-2004 @ 23:13 :
... kan ook......

ik wou wat zinnigs melden in dit topic. Vergeef me voor deze mislukking
tis vergeven
Oud 12-08-2004, 14:07
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Myuki schreef op 11-08-2004 @ 23:09 :
ik denk dat hij de nuvaring bedoelt

tadaa
tadaa, inderdaad
De naam ontging me gewoon even...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:53
Verwijderd
Ik denk niet dat je daar last van hebt.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 11-08-2004 @ 21:31 :

Dat is anders. Die zit minder diep

Regels voor berichten