Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 09:39
Meester
Meester is offline
Ik ben dus gestoken door iets, wat het precies was weet ik niet want ik heb 't niet gezien. Direct daarna heb ik met zo'n vacuum-pompje mijn middelvinger uitgezogen en daarna heb ik er een anti-irritatiezalfje overheen gesmeerd. Dit hielp, tot de volgende morgen, want toen was mijn vinger opgezwollen rood en geïrriteerd. Ik heb inmiddels 2 dagen geleden gestoken, maar de gezwollenheid en de pijn lijkt alleen maar erger te worden.

Kan dit kwaad en wat kan ik ertegen doen?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 10:02
Rachel
Rachel is offline
ik zou even langs de dokter gaan... kan ook een allergische reactie zijn van dat beest...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 11:14
Bo
Bo is offline
Ben het met de eerste post eens. Als het een gewoon steekje was had op zn minst de pijn minder moeten worden. Voor de zekerheid dus even langs de huisarts..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 17:06
Meester
Meester is offline
Ik heb gebeld en ben daarna langsgeweest om een medicijn op te halen. Het heet Tavegil, kent iemand dit? En wie heeft er ervaring mbt het gebruiken van dit medicijn? Ik moet namelijk 2 maal daags een pilletje nemen. In totaal gedurende 7 dagen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 08:10
kimberley
kimberley is offline
Ik moest vorig jaar op werkkamp naar een of andere natuurboerderij. Ik ben daar toen gestoken door een of ander beest. Eerst was het niet zo erg, maar toen zwol mn hand op naar 2x zijn normale grootte en deed het steeds meer zeer.
Ik heb inderdaad toen ook Tavegil moeten slikken. De pijn ging toen na ongeveer 3 dagen weg, zo ook de zwelling. This in ieder geval wel heel belangrijk om de kuur af te maken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten