Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien handig om dit even te delen voor wie deze site nog niet ontdekt had: informatie per woord, werkvertalingen, grammatica-uitleg enzovoort
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Wat overigens ook helpt is dat wij met school een week voor onze her-examens met school 8 dagen naar griekenland gaan. Dus dan zit ik 8 dagen met mijn Grieks lerares opgescheept, als ik dan nog niet slaag ![]()
|
En hoe gaat het met de Grieken onder ons? De moed al laten zakken of nog steeds hoop op een goed examen?
Bij mijzelf valt het allemaal nog wel mee, eerste proeftoets gemaakt ( in een luidruchtige mediatheek op school nog wel) en had een 6.8!! Voor een eerste proeftoets nog niet eens zo heel slecht.. (tenminste, mijn idee ![]()
|
![]() |
Zou wel graag Homeros willen hebben ( heb al veel goeds gehoord ), mijn lerares van dit jaar ( zit nu in de 4e ) verwacht dat we Plato zullen krijgen. Heeft iemand enig idee of dit kan kloppen? Zie er eigenlijk wel tegenop, lees liever poëzie dan filosofische dingen. Of zijn Plato's "werken" wel leuk?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat laten jullie dit topic naar beneden zakken
![]() Homeros ![]() ![]() Lijkt me wel wel een leuk onderwerp, Telemachos. Al heb je dan vooral (of eigenlijk alleen maar) het begin en het eind van de Odyssee of niet? Schieten jullie al een beetje op? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|