Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bedankt. |
![]() |
|
Ik moest huilen bij de scene waarin Jake dood ging. Daar schaam ik me best een beetje voor.
Denken jullie btw dat Simon Dahlia & Jill vermoord heeft? Of is het Henry, of Dahlia zelf? Ik weet het niet. Qua uiterlijk en accent (rrr) is Simon wel mijn favo personage <3
||
Citaat:
Spoiler
ik denk trouwens niet dat Simon het gedaan heeft, maar dat komt omdat ik hem daar te leuk voor vind. het zou namelijk best kunnen dat ie t wel gedaan heeft.... oh en Henry = back!!!! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Was hij niet onwijs boos omdat hij in z'n eentje werd achtergelaten door Katie en Simon ![]() ![]() Ik denk ook niet dat Simon het gedaan heeft, want de makers van de serie proberen het zoo overduidelijk te laten blijken dat Simon het heeft gedaan, daarom denk ik van niet
||
Citaat:
en toen eindigde het dat katie thuiskwam en Henry zag staan. toen zei ie: "I think you have a lot to explain, miss Peretti" je hoort 't hem al helemaal zeggen he?? ![]()
||
Citaat:
haha, dat "Miss Peretti" ook echt ![]() ![]() ![]() Ik had het vandaag maar voor een deel gezien, alleen het laatste stuk niet, vanaf kwart voor vijf... nog iets spannends gebeurd???
||
Citaat:
ik vind d'r haar juist wel leuk zo. heeft iemand eigenlijk enig idee hoe oud zij in t echt is? want volgens mij is ze veel ouder dan ik denk dat ze is ![]() ja, mee eens. naja misselijk is een te groot woord, maar tis niet prettig om te zien. hopelijk worden ze snel genezen, Rose dus ook. en wordt Emily ook snel gevonden en meteen genezen, zijn we daar ook weer vanaf en kunnen we weer gewoon verder. zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() die laatste scene was echt mooi....zonder geluid zegmaar en alleen die muziek op de achtergrond *zucht* echt mooi.... ![]() toen zat ik eens terug te denken, maar volgens mij gaat er bij ATWT nooit iemand dood. ze gaan meestal gewoon weg ofzo. maar nooit dood...
|
![]() |
||
Citaat:
En kleine John van Babs en John ging dood, Alec Wallace ![]() ![]()
||
Citaat:
Wie was Alec Wallace ook alweer???
||
![]() |
Citaat:
Mensen die de afgelopen jaren zijn overleden in ATWT zijn: -Bryant -David Stenbeck -Pamela McCloud -Little Johnny -Alec Wallace -Diego Santana -Dan McClosky niet echt heel veel belangrijke figuren dus |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar de rest dat waren allemaal niet echt hoofdfiguren idd. geen echte hoofdrolspelers, zoals Jake dat nu is. das toch best opvallend. ok David stenbeck wel, maar dat was een slechterik, dus dan ist niet zo erg, maar van de goeieriken gaat er bijna nooit een dood (op Bryant na dan)
||
Citaat:
![]() Ik weet niet of je nou een foto wilde posten..maar ik zie ganz nichts
|
![]() |
Anthony Herrera, de acteur die James Stenbeck speelt
![]() Zijn website: http://www.anthonyherrera.org Voor de mensen die dat nog niet wisten, verklaart die website meteen waarom hij zo vaak in en uit de serie gaat: hij vecht al jaren tegen kanker. |
![]() |
||
Citaat:
![]() die James is wel liefff!! ![]() en nu ik die foto van Alec zie, weet ik ook weer wie dat is. Daar had margo toen zo'n geheime relatie mee. en die was rijk en allemaal duistere praktijkjes en toen had ie Margo toch bijna vermoord ofzo? zoiets was het iig. heel vreemd allemaal ![]()
||
Citaat:
Weet je ook nog in het prille begin, nou ja.. niet helemaal in het begin, dat Emily getrouwd was met Eric (ik geloof dat hij zo heette) die schizofreen was???
||
Citaat:
![]() @Charmedkiz: geen idee....ik hoop van wel!! en ik denk eigenlijk wel hoor... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Voor zover ik weet is Emily enkel getrouwd geweest met Holden...in het echt zijn Holden en Emily trouwens ook getrouwd. (Net als Andy en Carly).
Een Eric ken ik ook niet... Dit zijn de lovers van Emily: Tom Hughes (one night stand) James Stenbeck (lovers) Holden Snyder (married and divorced) Royce Keller (fiancee and lovers) David Allen (lovers and fiancee) Diego Santana (lovers) Jef Hamlin (fiancee) Brock Lombard (lovers) Paul Ryan (lovers) Craig Montgomery (lovers) Gavin Krueger (lovers) Tonio Reyes (lovers) Evan Walsh (one night stand) She did manage to find true love with Royce Keller, but unfortunately, he was suffering from Split Personality Disorder and left her once he recovered Royce, overigens de half-broer van Lucinda, en tweelingbroer van Samantha Markham Anderson! |
![]() |
||
Citaat:
Hoe kom ik in godsnaam nou weer bij Eric?? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Algemene schoolzaken |
Cupmaat D en/of groter Help me en vul mijn enquete in !!!! Debora v Hoven | 1 | 10-03-2008 17:48 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Films, TV & Radio |
[Quiz] Raad de Tunes VI - We're back! AJMouse | 125 | 27-04-2005 15:40 | |
Liefde & Relatie |
The last time you saw him/her Rhaa.N'eeH | 85 | 28-07-2003 19:06 |