Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 19:42
Freakiej
Freakiej is offline
Kijk.. Wil je naar de Costa Brava, lekker vakantie vieren en lekker feesten en aan de mooie stranden liggen.. Maar dan komen je ouders die tegen je zeggen.. ja we zien op tv wel allemaal wat daar gebeurt.. Dan bedoelen ze het overmatige drank gebruik e.d.
Wie zijn allemaal in Salou (of Blanes e.d.) geweest en wat is jouw mening erover? En met je mening bedoel ik, gezelligheid en of het echt zo is dat de beelden op tv echt zo zijn: alleen maar zuipen en slapen?
Nou laat je mening horen.. hehe
Advertentie
Oud 02-08-2004, 20:11
Ivo
Ivo is offline
Ik ben er niet nog niet geweest, maar ik ga volgend jaar pas.
Die beelden die je ouders zien worden uitgezonden op de commerciele zenders. Die zenders moeten kijkcijfers halen, anders hebben ze niet genoeg reclame inkomsten.
Ik denk niet dat ze veel kijkcijfers halen als ze de 'doorsnee' hollander laten zien die gewoon 's middags op het strand ligt en 's avonds even een paar biertjes pakt en vervolgens wel recht naar z'n tent kan lopen.

Dus gaan ze daar met hun camara's naar de 'wildste' discotheken en de echte jongerencampings waar er inderdaad wordt ontbeten met bier en waar het niet heel erg fris is.

Ik denk dus dat je je ouders er van moet overtuigen dat ze eerst zelf even nuchter moeten nadenken wat ze van die commerciele tv-beelden moeten geloven.

Waarom zouden je ouders iets te vrezen hebben als je het nu ook (bijna) nooit te bont maakt?
Oud 02-08-2004, 20:47
Miracle
Miracle is offline
Ik ben in de buurt van Salou op vakantie geweest. Het was een ontzettend mooie streek en ik vond Salou niet zo heel erg als je in de verhalen hoort. Ik ben er niet 's nachts geweest, maar overdag en 's avonds was het best leuk en gezellig, zonder massa's jongeren enzo.

Je kunt toch tegen je ouders zeggen dat je ook naar barcelona wilt en echt niet alleen gaat om het uitgaan? Buiten het uitgaan is het strand rond Salou ook geweldig en zijn er leuke steden om te winkelen en te genieten op een terrasje oid.

Oh en dit hoort op Europa.
Oud 02-08-2004, 22:30
Dzjes
Dzjes is offline
Ik ben er geweest, niet zo ver van het centrum , en vond ook dat het best meeviel.
Ja, er zijn natuurlijk mensen die het (te) bont maken, naakt op straat lopen enzovoort, maar dit is tegen een uur of 6 smorgens..

Verder is het best een mooie streek met Barcelona in de buurt, en zijn er wel mooie/leuke stranden. Salou zelf is ook best een gezellig stadje. En het liep er niet overdreven vol van de jongeren (was eind augustus), ook nog wel wat bejaarden en mensen met kinderen enzo, dus de beelden zijn toch iets overdreven.
Oud 03-08-2004, 12:08
Freakiej
Freakiej is offline
Nee ik begrijp het ook wel, vertrouwen is er ook wel, maar ach, in het begin mocht het niet enzo, en nu beginnen ze het wel een leuk idee te vinden. Mensen nog goede sites om vakanties te boeken voor komend jaar? hehe bedankt
Oud 03-08-2004, 13:36
Verwijderd
salou is de costa dorada en niet de costa brava....
Oud 03-08-2004, 15:39
miss Elise
miss Elise is offline
ben begin dit jaar naar salou geweest. tja tis natuurlijk wat je dr zelf van maakt maar het draait in principe wel om het uitgaan en het strand overdag.
maar overmatig drankgebruik heb je zelf wel inde hand i guess. ik was in het voorseizoen, en toen was het gewoon zoals uitgaan op zaterdagavond in nederland alleen dan iedere avond
Oud 04-08-2004, 10:11
LiL_DrOppY16
LiL_DrOppY16 is offline
Ik ben naar salou, en Blanes geweest!!

Ik vond het wel mee vallen, bij allebei wel, maar Salou is wel overmatig druk op de stranden enzo, maar s'avonds vond ik het wel mee vallen hoor! dr zijn mensen die zich r echt druk om maken, maar dat is nergens voor nodig tenministe dat vind ik!!
Oud 16-08-2004, 19:20
Cooly
Cooly is offline
weet toevallig iemand het liedje dat ik al zoek sinds ik terug ben uit spanje?? is met zo'n dansje en iets met gonna get funky draaien ze echt keiveel in spanje. help me
Oud 16-08-2004, 22:46
Dzjes
Dzjes is offline
Toch niet de cha cha slide van (ik denk?) Dj Casper

Ofzoiets..? Nuja, ik ben dat liedje al ZooOO beu gehoord.. maar ben blij dat er toch nog mensen plezier aan beleven .
Advertentie

Regels voor berichten