Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb nu ook al lang verkering.. (vinnik zelf dan)
Hiervoor nooit met een ander verkering gehad. eni k denk er duz helemaaaaaaaaal neit over na of hij wel de ware voor me is en of ik niet een groot deel in m'n leven mis.. ONZIN het is nou leuk en waarom zou je er dan een punt achter zetten?? |
![]() |
|
![]() |
Hey meisje,
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik ben 18 en had tot vorig jaar nov. al een relatie van 2jr en 2 maand. Tot ik mij die vragen ook allemaal begon te stellen. Ik was maar 15 toen we samen begonnen. Ik had al wel vriendjes gehad daar nt van, maar ik had het gevoel dat ik een beetje men jeugd aan het weggooien was. En of er idd wel gn leukere jongens zouden kunnen rondlopen.Wat me heel onwaarschijnlijk leek en lijkt. Rond nieuwjaar waren we definitief uit elkaar gegaan om elkaar wat meer ruimte te geven en zien wat het zou geven. Ik had in feb. een leuke jongen leren kenne, en was er iets mee begonnen. Verkeerd van mij bleek achteraf, want ik zocht enkel steun en vriendschap, maar hierdoor kreeg mijn ex een verkeerd beeld en kreeg hij na een maand ook iemand anders( ondertss had ik gebroken met mijn nieuwe vriend want ik had nog te veel gevoelens voormijn ex) . En vanaf dat moment kon ik het zeker nt meer weg stoppen. Ik miste hem, dacht steeds aan het feit dat zij samen waren en ik kon er nt tegen. Eind maart heeft hij gebroken met dat meisje,want hij was nog verliefd op mij. Nu zijn we weer samen, ik heb het nog moeilijk met het feit da hij met een ander is geweest (ik had ook wel iemand anders, maar dat kon je nt vergeleken, zij gedroegen zich echt als verliefden terwijl ik hem amper zag en we helemaal gn leuke dingen deden). Soit we zijn terug samen en we willen dat het lukt! Mijn enigste raad is, geef elkaar wat ruimte en daarom moet je nt per se breken, en wacht af wat er gebeurd! Maar bega nt dezelfde fout als ik door gevoelens te verwarren en elkaar zo onnodige pijn te bezorgen. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Veel succes en hopelijk komt het goed! -x- |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() MeJulie
|
Hallo,
MeJulie, je mag zeggen wat je wilt... maar over deze topic heb ik nogal liggen piekeren vannacht ![]() Niet da ik opeens twijfel over mijn relatie... maar gewoon hoe jij en nog andere personen precies zo opeens twijfel aan uw/hun partner... En zeker als jullie al meer dan 2 jaar verkeren !!! Ik zeg soms ook tegen mijn vriendin dat ze de ware is... Maar daar twijfel ik nie aan... Als je verliefd bent op uw partner..dan ga je toch niet denken of er een ander partner beter is hé ![]() Alé zoiets snap ik nie.... Als ik met mijn vriendin op straat loop en opeens passeert er ons een ander meisje... dat bv sexy gekleed is... dan zal ik wel zo nekeer kijken en zo al plagend tegen mijn lief "waaauw" zeggen ![]() Ma, in mijn eigen zeg ik toch nog altijd... jij bent de mijne... (de mijne; dat bedoel ik nie bezitterig hé ![]() Ik denk gewoon als je zoiets begint te denken dat er toch ietsken mankeert in de relatie.... op liefdesvlak hé.. Nee ik zou persoonlijk nooit zoietske durven denken als ik zeker van mijn eigen weet dat ik haar graag zie... als je iemand doodgraag ziet, van houd, dan blijf je erbij... ook al is het uw eerste lief.... als het lukt ( zelfs na 2 jaar) bij elkaar te blijven betekent het dat je bij elkaar past... Voilà, mijne nachtje denken is verteld ![]() Greetz.. DJken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Thanx anyway DJKen MeJulie
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 deel 2 TopDrop | 59 | 28-03-2009 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
mijn mooiste passage antozi | 1 | 11-05-2006 19:38 | |
Seksualiteit |
pedoseksualiteit: geaardheid, aandoening of perversiteit? Verwijderd | 69 | 11-03-2004 09:41 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal} Planet of the Ducks (part IV) weetikveel | 7 | 01-07-2003 15:14 |