Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 19:22
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ok. Er is een meisje, dat ik leuk vind. Ik ken haar al aardig lang (vroeger hadden we ookeens gezoend, maar een verdere relatie bleef uit door omstandigheden) en we kunnen bestwel relexte gesprekken voeren ed. Soms als we bij n kampvuurtje zitten, aan het water, (met ongeveer 7 andere oid) En ik flirt met haar, dan doet ze dat gewoon terug. Jeweetwel, hand vasthouden, lang aankijken, knuffelen ed. Nu is dat redelijk normaal in de groep, ook zonder liefde. Dus ik kon daar niet uit wijsmaken of ze me echt leuk vind. Maar nu heb ik haar laten blijken, door het een beetje rond te vertellen, dat k haar wel leuk vind. We smsen, bellen en msnnen vaak, en laatst, toen ze voor n weekje wegging, had ik haar gesmst, dat ik haar niet snapte. Al die tijd deed ze alsof ze niet doorhad dat ik haar leuk vond, maar toen smste ze terug dat ze zichzelf ookniet snapte en dat het haar speet. Nu is er een jongen. Toen ze aan het begin van de vakantie op vakantie ging, heeft ze hem ontmoet, en haar zus zegt dat hij haar heel leuk vind, maar dat ze te naief is om dat te bevatten. Nu komt die jongen morgen bij hun logeren. (ik weet dat hij op een andere kamer slaapt, maardannog)

Ik weet dus echt niet wat ik het beste kan doen, en ik hoor van iedereen wat anders. Nu heb ik dus een beetje het id dat ze kijkt of ze iemand beters kan krijgen en dat als ze daarbij faalt, ze op mij wil terugvallen. Aan het lijntje houden dus.

Nu zijn de meningen van mijn vriendengroep natuurlijk aardig subjectief, dus ik vraag aan jullie, wat jullie in een dergelijke situatie zouden doen. Het is een lang verhaal met veel bijsporen, maar als jullie t niet goed snappen, moet je maar voor opheldering vragen.

Thnc anyway
Oud 16-08-2004, 19:29
Lynn
Lynn is offline
Wat ik in zo'n situatie zou doen? Niks.

Ik kan haar (hem, in mijn geval ) moeilijk verbieden die jongen daar te laten slapen, aangezien we niks hebben. Bovendien weet je niet zeker of ze je echt aan het lijntje houdt. Voor hetzelfde geld is ze echt gek op die jongen, of misschien vind ze hem "alleen aardig". Ik zou gewoon eens met haar praten zo snel dat kan, daar krijg je de meeste opheldering door.
Oud 16-08-2004, 19:55
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Tja, jij kan de situatie uiteindelijk zelf het beste beoordelen, maar om voor mezelf te spreken: ik heb een hekel aan mensen die de intentie hebben om mij aan het lijntje te houden. Dat soort contacten kap ik dan ook af.
Oud 16-08-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 16-08-2004 @ 20:55 :
Tja, jij kan de situatie uiteindelijk zelf het beste beoordelen, maar om voor mezelf te spreken: ik heb een hekel aan mensen die de intentie hebben om mij aan het lijntje te houden. Dat soort contacten kap ik dan ook af.
mooi gesproken, collega student
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:00
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
STUFF schreef op 16-08-2004 @ 20:57 :
mooi gesproken, collega student
Maar ik zal de dingen des levens nooit zo gevoelig kunnen verwoorden zoals jij dat doet STUFF.
Oud 16-08-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 16-08-2004 @ 21:00 :
Maar ik zal de dingen des levens nooit zo gevoelig kunnen verwoorden zoals jij dat doet STUFF.
je komt toch aardig in de buurt mr cramlek
moet jij niet naar bed, morgen een herkansing!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:13
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
STUFF schreef op 16-08-2004 @ 21:02 :
je komt toch aardig in de buurt mr cramlek
moet jij niet naar bed, morgen een herkansing!
OMG, echt waar?
Oud 16-08-2004, 20:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon eerlijk tegen elkaar zijn en laat haar zeggen wat zij wil (vriendschap of relatie, is ze verliefd of niet verliefd?) en wat jij wil. En eventueel er achter proberen te komen hoe het zit met een andere jongen.

Hm... het lijkt wel een beetje op een verhaal dat ik zelf ook heb meegemaakt. Ik vond iemand leuk, maar zij hield me aan het lijntje. Er was dan wel geen sprake van een andere jongen, maar uiteindelijk hebben we niets gekregen. Ik vond gewoon dat het te lang met haar duurde, dat ze me maar aan het lijntje hield en dat ik me realiseerde dat er nog zo veel andere meiden waren.
Wel toen ik haar echt beter leerde kennen zag ik gewoon dat ze heel naïef was, als we met de vriendengroep bij elkaar zaten nam ze alles serieus op. Zit je over het ene onderwerp te praten, begint zij opeens over iets heel anders. Maar goed, of die meid in deze situatie zó naïef is, weet ik niet.
Oud 16-08-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 16-08-2004 @ 21:13 :
OMG, echt waar?
OMG ja echt waar joh
ik sta er op dat jij goed uitgerust bent voor je zware herkansing
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten