![]() |
|
om mijn grote aantal emailaccounts simpel te kunnen controleren gebruik in Outlook Express (versie maakt niet uit want ik heb het met meedere versies) (Ik heb windows '98). Als hij dan gaat controleren op nieuwe mail blijft hij de hele tijd steken bij een bepaalde account. Daar blijft hij de hele tijd controleren op nieuwe berichten. Die heb ik vervolgens verwijderd en opnieuw toegevoegd. Maar als hij dan de mappen van het (hotmail)account wil downloaden blijft hij daar ook mee bezig zonder dat er wat gebeurd. Ik heb dat met meerdere accounts. Sommige doen het wel, sommige doen het niet. Ik heb de instellingen niet gewijzigd. Met de emailaccounts op zich is niks mis want als ik ze gewoon op www.hotmail.com bekijk is er niets aan de hand en kan ik gewoon emails ontvangen en versturen.
Is iemand bekend met dit probleem? Heeft iemand tips voor een mogelijke oplossing?
|
![]() |
||
Citaat:
maar heb je dan echt 20 adressen ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Algemeen/Discussie] Open Source ILUsion | 18 | 29-09-2005 03:30 | |
Software & Hardware |
Firewalls en Viruscanner maken de mensen lui.. Verwijderd | 55 | 08-02-2004 16:19 |