Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2002, 17:57
georgie
georgie is offline
Ff een vraagje;

Mijn beste vriendin heeft al 1,5 jaar een vriend, waar ik het niet zo goed mee kan vinden. Nu was ik afgelopen zaterdag op stap met mijn beste vriendin en we hadden afgesproken dat we niet de hele avond bij hem zouden gaan zitten. Het draaide er dus op uit dat we de halve avond bij hem zaten en zij alleen maar oog had voor haar vriend. Zat ik daar in mn eentje bij mensen die ik niet kende en die geen woord tegen me zeiden. Nadat we daar 1,5 uur zaten en ik al meerdere malen had gevraagd of we ergens ander heen zouden heb ik gezegd dat ik er zat van was, omdat we iets hadden afgesproken en ben naar huis gegaan. Nu is mijn vriendin dus boos op mij, omdat ik naar huis ben gegaan.

Nu is mijn vraag: Is het terecht dat ze boos op mij is? Had ik daar moeten blijven en doen alsof ik het heel gezellig vond?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2002, 18:14
Aurora
Aurora is offline
Ik vind het nergens op slaan dat ze boos op je is. Ten eerste had ze afgesproken dat jullie samen zouden optrekken en ten tweede heb jij het recht weg te gaan als jij dat wil!! Duzz.. laat haar maar razen hoor, groot gelijk heb je
Oud 11-05-2002, 10:49
Verwijderd
wat een onzin dat zij boos is, ben het helemaal met de reactie hierboven eens hoor!!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:03
kirsten
kirsten is offline
Ja, eigenlijk heeft ze het recht niet om boos te zijn, vermits zij haar belofte niet nakwam (van de andere kant is het natuurlijk te begrijpen, maar als ze wat zou nadenken, dan zou ze uiteindelijk wel vinden waarom je bent weggegaan). En ja, je kan weggaan als je het niet leuk meer vindt, moe bent... Dat doe ik ook bij mijn vriend, als we bij zijn vrienden zitten gaat het dus meestal over voetbal, dus dan zeg ik gewoon ik ga naar huis en dan wacht ik daar op hem (we wonen samen) en als ie te lang wegblijft dan ga ik naar bed...

Wat is dat nou voor onzin dat ze boos is????
Oud 11-05-2002, 12:38
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
georgie schreef:
Ff een vraagje

Nu is mijn vraag: Is het terecht dat ze boos op mij is? Had ik daar moeten blijven en doen alsof ik het heel gezellig vond?
Nou ja, waar slaat dat nou weer op??? jij moet eerder boos zijn op haar, zeg. Als jullie hadden afgesproken om niet de hele tijd bij haar boyfriend te gaan zitten, vind ik ook dat ze dat moet nakomen. Ik zou ook weg zijn gegaan, hoor. Misschien moet je in het vervolg zorgen dat je niet alleen met je beste vriendin ergens heen gaat, maar met nog een andere vriendin erbij. Weet je zeker dat je nog lol kan hebben
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 15:32
louis84
louis84 is offline
Tjaaaaa, tis beetje raar dat je vriendin boos op je is, afspraak is afspraak of niet
Maar waarschijnlijk heeft ze haar vriend niet gezien, en wou ze hem ff zien, en bijpraten.

Groetjes Louis
Oud 20-05-2002, 13:28
GeNeVa
GeNeVa is offline
Maybe moet je de volgende keer afspreken zonder die vriend erbij, dan voorkom je zo'n situatie.
Oud 20-05-2002, 15:44
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
georgie schreef:
Ff een vraagje;

Mijn beste vriendin heeft al 1,5 jaar een vriend, waar ik het niet zo goed mee kan vinden. Nu was ik afgelopen zaterdag op stap met mijn beste vriendin en we hadden afgesproken dat we niet de hele avond bij hem zouden gaan zitten. Het draaide er dus op uit dat we de halve avond bij hem zaten en zij alleen maar oog had voor haar vriend. Zat ik daar in mn eentje bij mensen die ik niet kende en die geen woord tegen me zeiden. Nadat we daar 1,5 uur zaten en ik al meerdere malen had gevraagd of we ergens ander heen zouden heb ik gezegd dat ik er zat van was, omdat we iets hadden afgesproken en ben naar huis gegaan. Nu is mijn vriendin dus boos op mij, omdat ik naar huis ben gegaan.

nee jij zou boos op haar moeten zijn zij houdt zich niet aan de afspraak! lullig dat ze je dta heeft geflikt...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 19:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je vriendin heeft zich niet aan d'r afspraak gehouden... dus jij moet kwaad zijn en niet zij...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten