ik voel me behoorlijk rot, de jongen die ik leuk vond voelt niks voor mij meer.
hij vond me eerst wel erg leuk en smste de hele vakantie hoe leuk hij me wel niet vond en hoe verliefd hij wel niet was.
maarrrr......toen ik terug kwam van vak, en we een weekje met elkaar hadden opgetrokken toen vertelde hij mij dat ik toch niet z'n type was.
ik vond en vind het nog steeds heel erg. voel me erg klote, maargoed je kan er niks aan doen en ik zou me eigen denk ik ook niet kunnen veranderen z'n type te zijn
maar het rare is de dag voordat hij vertelde dat hij met mij de klik niet had en ik niet z'n type was, vertelde die op msn hoe verliefd hij op me was en dat hij zo gek was op mij en zo graag met me wilde zoenen maar dat het er nog niet van gekomen was omdat hij zo verlegen was.
Dus die donderdag hebben we nog gezoend ook en een uurtje erna zei hij tjah je bent het toch niet voor mij, ik kan niet met je praten je bent me type niet
ik heb zoiets zeg dan niet tegen mij ik ben verliefd op je, en zoen dat niet met mij, dan krijg ik ook alleen maar hoop van.
En ga ik me eigen alleen maar meer klote voelen :-( het doet al pijn genoeg als je op iemand gek bent en je bent diegene z'n type niet.
maar hij heeft me op deze manier wel heel lullig behandeld hij zei dat hij aan het begin van de week al twijfelde, en toch blijft hij op msn volhouden hoe verliefd hij is en toch zoent hij mij, hij tekende van de week zelfs nog een hart voor ons in het zand op het strand, ik snap echt niks van hem...
waarom heeft hij zo gedaan?
Ik wil er even aan toevoegen dat hij in dezelfde vriendengroep zit als mij dus ik blijf hem zien, hij negeert me bijna helemaal zegt alleen als ik wat vraag maar dan heel kortaf, kijkt telkens naar mij en als ik dan kijk dan draait hij z'n hoofd om, ook als ik wil praten over wat er gebeurd is, dan wordt hij boos hij wil er niks meer over horen...ik heb hem toch niks misdaan
ik wil graag nog normaal met hem omgaan, want hij vroeg zelf of we vrienden konden blijven....nou het is niet te merken aan hem dat hij dat wil met z'n gedrag zo