Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2004, 14:50
Poepenis
Poepenis is offline
hallo, heeft iemand hier ervaring met neuken met een lulring om?
Is dit bevallen? Geen irritaties etc.? hoe bevalt het bij de vrouwen?

alleen serieuze reacties svp

groetjes
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 14:52
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Nooit geprobeerd, maar ik zou het wel graag eens doen. Schijnt dat 'ie hem dan lekker lang hard houdt..
Oud 20-08-2004, 14:53
Verwijderd
Wat is de medische werking van zo'n cockring dan? Hij blijft langer stijf wordt gezegd, maar hoe? Wordt het ding gewoon onderaan zo afgeknepen dat het bloed in de zwellichamen niet meer terug kan stromen het lichaam in? Als dat zo is lijkt het me vrij ongezond op de langere termijn.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 15:03
Verwijderd
Ik dacht idd dat het zoiets was, nare man. Maar ik heb er geen ervaring mee.
Ik kan me ook voorstellen dat zo'n ring de huid iets naar beneden trekt waardoor alles 'strakker staat'... dan lijkt 't harder.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 15:10
Poepenis
Poepenis is offline
penisring
ik denk dat het lekkerder is voor de vrouw dan voor de man. Of vinden jullie van niet??
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 15:19
Verwijderd
Dat ding geeft d.m.v. een batterij en een trilsysteem gewoon trillingen af aan je pik maar er wordt nog steeds niet uitgelegd hoe het werkt.

Sarah: het lijkt mij in beide gevallen niet echt prettig en/of verantwoord vanuit gezondheidsoogpunt. Of je nou het bloed gedwongen in die zwellichamen houdt of dat je nou de boel zo strak trekt dat hij gewoon blijft staan, in beide gevallen gebruik je het ding ergens voor waar hij niet voor bedoeld is.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 16:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Poepenis schreef op 20-08-2004 @ 16:10 :
penisring
ik denk dat het lekkerder is voor de vrouw dan voor de man. Of vinden jullie van niet??
Klopt
Oud 20-08-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 20-08-2004 @ 17:20 :
Klopt
vertel....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 16:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 20-08-2004 @ 17:28 :
vertel....
Oud 20-08-2004, 17:28
Gent
Gent is offline
Een keer zo'n ding gekocht ---> hij zat nogal krap en tja je moet hem echt omdoen voordat je opgewonden bent anders krijg je hem namelijk niet meer om. Zoals ik al zei hij zat erg krap en knelt dus je penis af.

Het klopt dus dat je bloedtoevoer er wel IN kan maar niet 1.2.3. er UIT! Het duurt dan ook wel even een poosje voordat je weer een slappe hebt en dat is niet altijd even fijn. (gebruik dus ook alleen een cockring als je zeker weet dat niemand je kan storen, staat nogal lullig als je daar met zo'n joekel tussen de benen staat )

Groeten,

The Gent
Oud 20-08-2004, 18:18
Verwijderd
Belemmering van de natuurlijke gang van zaken in je lichaam is vrijwel nooit een goed idee. Misschien moet er op die verpakking wel staan 'pas op, langdurig gebruik kan tot lulkanker leiden'.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-08-2004 @ 19:18 :
Belemmering van de natuurlijke gang van zaken in je lichaam is vrijwel nooit een goed idee. Misschien moet er op die verpakking wel staan 'pas op, langdurig gebruik kan tot lulkanker leiden'.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 18:36
Schapie
Schapie is offline
Een lulpiercing zorgt ook voor een langere erectie
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 18:49
Poepenis
Poepenis is offline
Citaat:
thijsssss schreef op 20-08-2004 @ 19:36 :
nou en
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 19:35
Verwijderd
Hmm
Maar als er bijvoorbeeld een uur iets zwaars op je been ligt waardoor het bloed er wel in, maar niet uit kan, dan verzamelen zich afvalstoffen in je been... en als je het zware dan verwijdert, komen die zó snel vrij in je lichaam, dat je vrij gauw sterft aan vergiftiging met je eigen afvalstoffen.
Een penis is wat kleiner dan een been en je hebt zo'n ring vast ook niet een uur om, maar ik denk dat je dit effect dan toch een beetje krijgt

Gewoon een soort vibrator-met-een-gat-erin doet dat niet, neem ik aan, zo lang hij niets afknelt tenminste
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 21:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-08-2004 @ 20:35 :
Hmm
Maar als er bijvoorbeeld een uur iets zwaars op je been ligt waardoor het bloed er wel in, maar niet uit kan, dan verzamelen zich afvalstoffen in je been... en als je het zware dan verwijdert, komen die zó snel vrij in je lichaam, dat je vrij gauw sterft aan vergiftiging met je eigen afvalstoffen.
Een penis is wat kleiner dan een been en je hebt zo'n ring vast ook niet een uur om, maar ik denk dat je dit effect dan toch een beetje krijgt

Gewoon een soort vibrator-met-een-gat-erin doet dat niet, neem ik aan, zo lang hij niets afknelt tenminste
Mijn ervaringen zijn dat het niet echt heel erg afknelde. (nja.. 'mijn' ervaringen ) Hoewel ik niet zou weten hoe het is na een uur.. maar het gaat vrij lang goed. Ik heb tenminste geen klachten gehoord.
Oud 20-08-2004, 21:35
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Niet gezond als zij ineens in een vaginale kramt schiet. SPLASH!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
thijsssss schreef op 20-08-2004 @ 19:36 :
Ook maar enige onderbouwing voor?

Citaat:
Sarah schreef:
Ja, ik zie het al voor me, gangreen in je lul. Lekker
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 20-08-2004 @ 22:34 :
Mijn ervaringen zijn dat het niet echt heel erg afknelde. (nja.. 'mijn' ervaringen ) Hoewel ik niet zou weten hoe het is na een uur.. maar het gaat vrij lang goed. Ik heb tenminste geen klachten gehoord.
En hij werd ook niet paars of donkerrood?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 13:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-08-2004 @ 22:49 :
En hij werd ook niet paars of donkerrood?
Neuh.. iig niet erger dan normaal

Maar heb je zulke dingen niet ook in verschillende maten?
Oud 21-08-2004, 20:44
Schapie
Schapie is offline
Een lulpiercing op de goede plek kan de aanvoer van bloed verhogen ofzo ik weet het niet precies zag dat laatst op zo'n tatoo-programma.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten